تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۴۰۲۹۸۶
امام جمعه پاتاوه:

بعضی‌ها پیشرفت‌های چشمگیر نظام را نمی‌بینند

۰
بعضی‌ها پیشرفت‌های چشمگیر نظام را نمی‌بینند
کبنا ؛امام جمعه پاتاوه در خطبه دوم نماز به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: علی رغم همه مشکلات، نظام در زمینه‌های علمی، صنعتی- عزت سیاسی، رشد فکری و معنوی، حرکت رو به جلو دارد چرا این نکات مثبت و پیشرفت‌ها را نبینیم.
به گزارش کبنا، نماز عبادی سیاسی، در اولین جمعه از ماه محرم، با حضورجمع کثیری از عاشقان حسینی در مسجد صاحب‌الزمان عج شهرپاتاوه به امامت حجت الاسلام ابراهیم چراغی اقامه گردید.
خطیب جمعه با توصیه و سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با اشاره به آیه 131 طه به زهد اشاره کرد و گفت: ضد محبت دنیا و مال را زهد گویند.
امام جمعه پاتاوه در خطبه دوم نماز به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: علی رغم همه مشکلات، نظام در زمینه‌های علمی، صنعتی- عزت سیاسی، رشد فکری و معنوی، حرکت رو به جلو دارد چرا این نکات مثبت و پیشرفت‌ها را نبینیم.
وی افزود: اگر چه ممکن است پیشرفت و سرعت آن گونه که انتظار می‌رود نباشد اما نظام در زمینه‌های گوناگون علمی صنعتی، عزت سیاسی، رو به جلو در حال حرکت است.
چراغی در بخش دوم سخنان خود با تسلیت ایام سوگواری محرم و دعوت از مردم جهت شرکت در برنامه‌های این ایام و حضور باشکوه در برنامه ایل سوگوار با اشاره به سخن امام حسین ع به افراد مقابلش گفت: شما ای گروه حاضر ای گروهی که به علم و دانش شهرت دارید و از شما به نیکی یاد می‌شود و به خیرخواهی و اندرزگویی و به راهنمایی در جامعه معروف شده‌اید و به خاطر خدا در دل مردم راه پیدا کرده اید به طوری که مردمان مقتدر از شما بیم دارند و ناتوان به تکریم شما بر می‌خیزد.
وی افزود: اکنون در لشکر کدام متظاهران قرار داریم، در لشکر متظاهرانی که قوانین دین خدا را به خاطر خیلی از موارد کنار می‌گذاریم بعد هم به سر و سینه می‌زنیم و برای حسین عزاداری می کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1