تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۴۰۲۹۸۲
در خطبه‌های نماز جمعه چیتاب مطرح شد

وحدانی‌فر: الان وقت تسویه حساب‌های سیاسی نیست / نحوه انتقاد از دولت جوری باشد که بدبینی ایجاد نشود

۰
وحدانی‌فر: الان وقت تسویه حساب‌های سیاسی نیست / نحوه انتقاد از دولت جوری باشد که بدبینی ایجاد نشود
کبنا ؛حجت الاسلام و المسلمین علی وحـدانی فر درخطبه های نماز نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ باتوصیه خود ونماز گزاران گفت: جلب رضایت خدا در گِرُوِ ترک مُحرَمات، و غلبه برهوای نَفس باخروجی داشتن تقوای الهیست.
وحدانی فر بااشاره به سکرات مَـوت گفت: نهایت دنیا مرگ، و نهایت مرگ نبودن و نهایت نبودن ورودبه بودن ابدی درآخرت است و انسان در حالتِ مرگ، مانند فرد مست سرگردان است و قوه تشخیص از او گرفته میشود امّا تلاش می‌کند خودش را بروز دهد ولی همه یاد او ازبین می‌رود وعلت ترس از مرگ دربرخی دل کندن از آبادانی دنیا و ترس از نداشتن توشه آخرت است که باید مراقب باشیم.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به فرصت ماه محرم برای خودسازی و توبه مجدد گفت: وقتی صیاد شیرازی در زمان جنگ از فرماندهی خود ده روز از سال رامرخصی می‌گرفت تا به‌عنوان نظافتچی سرویسهای بهداشتی محله‌شان در ماه محرم حاظر باشد و آیت الله بروجردی که استاد الاعظم فقهائی چون امام راحل، بود خاک پای زائرین امام حسین را طوطیای چشم دردِ خود می‌کرد ماها چرا اینقدر بی تفاوت باشیم!.
علی وحدانی فر تصریح کرد: هرکس در مجلس اهل بیت شرکت نکند، بافرصت سوزی بخت خود را از دست داده و متضرر شده است زیرا این موقعیتها هستند که انسان را به توفیق درجات عالی وکمال درآخرت می‌رسانند.
دکتروحدانی فر با اشاره به ادعای ترامپ در توهم مذاکره با جمهوری اسلامی ایران گفت: اوج نادانی ترامپ در توهماتش است که کاهش نفوذ سلطه ایران را در خاورمیانه می‌داند و با این افکار پوچ ادعای مذاکره با جمهوری اسلامی در سر دارد.
این خطیب جمعه افزود:
اولاً قدرت سلطه جمهوری اسلامی روزافزون و تا قلب مدیترانه و بیشتر خواهد رفت درثانی دشمن به مرحله خودباوری قدرت جمهوری اسلامی رسیده و می‌خواهد با جنگ رسانه‌ای در فضاهای متعدد مجازی و ماهواره‌ای با القاء آینده مبهم وضعیت معیشتی واقتصادی مردم را در جامعه درونی راه بیاندازد تا با تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان نقشه مد نظر خود را برجو جامعه حاکم کند.
این خطیب جمعه تصریح کرد: انقلاب برای رسیدن به هدف والا از گردنه‌های پرپیچ و خمی گذر کرده است که عزم جدی مسئولان باتلاش بی وقفه در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بامدیریت در انهدام یاس پراکنی دشمن در تعامل با روحیه مقاوم مردم می‌تواند قطار انقلاب را از این گردنه موجود هم عبور دهد.
وی با اشاره به جنگ رسانه‌ای موجود و دلبستن عده‌ای به باورهای دیکته شده دشمن گفت: نخبگان، تریبون به دستان و صاحب منصبان رسانه‌ای پادزهر بذر سَمّیِ ناامیدی دشمن در مقابله با تزریق نا امیدی و یاس به شاکله نظامند و عزیزانی که با جبهه گیری سیاسی دراین موقعیت با طعنه به ناتوانی دولت در هنجارهای سیاسی اقتصادی جبهه گیری می‌کنند بدانند خلاف اخلاق است و الان وقت تسویه حساب سیاسی نیست بلکه پیکان وحدت است که تیر حل مشکلات ملت توسط دولت را در سایه تلاش و تعامل سه قوه به هدف خواهد زد.
حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به توقعات برخی که برخورد شدیدتر از رهبری با ریاست جمهور را حلال معضلات موجود می‌دانند گفت: اولاً که مقام ولایت به‌عنوان مشاوره و ارشاد دولت چراغ راه مسئولان در راه خدمت صادقانه به مردم است و مطالبه از رهبری خطاست و نحوه انتقاد از دولت باید جوری باشد که مردم دچار بیماری بدبینی نشوند زیرا با رأی همین مردم دولت انتخاب گردید.
 وی بیان کرد: ما انقلاب کردیم که دیکتاتوری نباشد و علی رغم نصایح پدرانه و حکیمانه رهبری در باید و نبایدها دولت منتخب ملت است و خود باید با مدیریت صحیح و تلاش جدی برای بهبود وضعیت موجود چاره‌ای بیاندیشد.
امام جمعه کبگیان با اشاره به حملات موشکی سپاه به مقر تروریستهای پژاک هم گفت: اشتباه محاسباتی دشمن در شناسائی توان موشکی و نظامی جمهوری اسلامی ایران باعث شد که در احمقانه‌ترین دلخوشی خود پژاک را نقطه قوت و پوئن مثبت ضربه به نظام بدانند اما باهویدا شدن این قدرت در ناامیدی به یقین رسیدند که کمترین برد موشکی ایران بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر با هدف زنی دقیق است.
وی با اشاره به نادانی دشمن در تفرقه میان ایران و عراق گفت: علی رغم تزریق چاشنی بیداری و آگاهی ما و کشور عراق اما به قول امام صادق علیه السلام خداوند دشمنان مارا احمق آفریده زیرا آنان زمانی به کمرنگ کردن مسئله اربعین دامن می‌زنند که کشور عراق درنهایت تلاش و کوشش خود این میدان جهانی را با تلاش وصف ناپذیرش آماده و ملت ایران برای ثبت نام در این پیاده روی جهانی لحظه شماری می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1