تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۴۰۲۹۸۰
دستگاه‌های نظارتی بازار را کنترل کنند تا؛

هر کسی به هر قیمتی جنسش را نفروشد

۰
هر کسی به هر قیمتی جنسش را نفروشد
کبنا ؛حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با تسلیت ایام حزن و اندوه محرم اظهار داشت: شرکت در مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع) معنویت خاصی دارد.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه در شادی اهل بیت باید شادی داشته باشیم و در عزای ان‌ها به سوگ بنشینیم، گفت: سفره عزاداری محرم سفره‌ای است که خداوند گسترده است تا از معنویت فیض ببریم.
حسینی با اشاره به عظمت برگزاری مجالس عزاداری اهل بیت، افزود: امام صادق(ع) فرمودند هر کس برای امام حسین مرثیه و روضه‌ای بخواند و دیگران را بگریاند بهشت بر او واجب می‌شود.
وی با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش‌رو، سالروز بزرگداشت شهریار را یادآور شد و گفت: زبان فارسی را پاس بداریم، حراست کنیم زیرا زبان علم ادب و هنر است.
حسینی تصریح کرد:شاعرانی که درباره اهل بیت شعر می‌گویند قدر خود را بدانند روایت داریم این نوع اشعار الهام شده است و ثواب عظیمی دارد.
امام جمعه دهدشت ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: با شکوه و عظمت در شان حضرت اباعبدالله در مجالس حاضر شویم.
وی با تأکید بر اینکه عزاداری باید باشکوه و انضباط برگزار شود اظهار داشت:عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) باید علنی باشد.همه حضور پیدا کنند، همه در عزاداری مشارکت و همراهی کنند و تماشاگر نباشند.
حسینی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی بر بازار نظارت کنند افزود: هر کس به هر قیمت دلخواه جنس نفروشد.
امام جمعه دهدشت گفت: دستگاه‌ها نظارت کنند تا مردم احساس کنند که دستگاه‌های نظارتی وجود دارد و بازار را کنترل می‌کنند. مردم هم همکاری کند.
حسینی احتکار را همدستی با دشمن دانست و گفت: در جنگ اقتصادی که همه باید به یکدیگر کمک کنند عده‌ای با احتکار کالا به کشور ضرر وارد می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1