کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دستگاه‌های نظارتی بازار را کنترل کنند تا؛

هر کسی به هر قیمتی جنسش را نفروشد

23 شهريور 1397 ساعت 16:53

امام جمعه دهدشت گفت: دستگاه‌های نظارتی بر بازار نظارت داشته باشند و بازار را کنترل کنند.


حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با تسلیت ایام حزن و اندوه محرم اظهار داشت: شرکت در مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع) معنویت خاصی دارد.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه در شادی اهل بیت باید شادی داشته باشیم و در عزای ان‌ها به سوگ بنشینیم، گفت: سفره عزاداری محرم سفره‌ای است که خداوند گسترده است تا از معنویت فیض ببریم.
حسینی با اشاره به عظمت برگزاری مجالس عزاداری اهل بیت، افزود: امام صادق(ع) فرمودند هر کس برای امام حسین مرثیه و روضه‌ای بخواند و دیگران را بگریاند بهشت بر او واجب می‌شود.
وی با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش‌رو، سالروز بزرگداشت شهریار را یادآور شد و گفت: زبان فارسی را پاس بداریم، حراست کنیم زیرا زبان علم ادب و هنر است.
حسینی تصریح کرد:شاعرانی که درباره اهل بیت شعر می‌گویند قدر خود را بدانند روایت داریم این نوع اشعار الهام شده است و ثواب عظیمی دارد.
امام جمعه دهدشت ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: با شکوه و عظمت در شان حضرت اباعبدالله در مجالس حاضر شویم.
وی با تأکید بر اینکه عزاداری باید باشکوه و انضباط برگزار شود اظهار داشت:عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) باید علنی باشد.همه حضور پیدا کنند، همه در عزاداری مشارکت و همراهی کنند و تماشاگر نباشند.
حسینی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی بر بازار نظارت کنند افزود: هر کس به هر قیمت دلخواه جنس نفروشد.
امام جمعه دهدشت گفت: دستگاه‌ها نظارت کنند تا مردم احساس کنند که دستگاه‌های نظارتی وجود دارد و بازار را کنترل می‌کنند. مردم هم همکاری کند.
حسینی احتکار را همدستی با دشمن دانست و گفت: در جنگ اقتصادی که همه باید به یکدیگر کمک کنند عده‌ای با احتکار کالا به کشور ضرر وارد می‌کنند.


کد مطلب: 402980

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402980/کسی-قیمتی-جنسش-نفروشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1