کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

مردان کهگیلویه و بویراحمد به حجاب اعضای خانواده غیرت داشته باشند

23 شهريور 1397 ساعت 16:34

 نمازگزاران این هفته شهر یاسوج پس از پایان نماز، با برگزاری مراسم راهپیمایی از مصلی حضرت امام(ره) تا مسجد صاحب‌الزمان(عج) انزجار خود را از بدحجابی و همچنین فساد  اقتصادی نشان دادند.


امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به تبلیغات منفی وهابیت علیه شیعیان جهان گفت: وهابیت به دستور آمریکا مخالف اسلام و مسلمین است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر یاسوج با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم گفت: اهداف امام حسین (ع) در قیام عاشورا و نهضت کربلا متعدد بود اما مهمترین آنها احیای امر به معروف و نهی از منکر برای حفظ دین مکرم اسلام و پیاده شدن احکام الهی بود.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: وهابیت پلید که ساخته انگلیسی‌ها بود همواره مقابل مسلمانان به ویژه شیعیان و مقدسات دینی جهان اسلام ایستاده‌اند و در حال تبلیغ منفی علیه شیعیان بودند و هم‌اینک به شدت مخالف اسلام و مسلمین به دستور آمریکا  هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گسترش بدحجابی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانواده‌ها باید به وضعیت حجاب دختران خود توجه بیشتری کرده و دقت و حساسیت بیشتری داشته باشند.
خطیب جمعه موقت یاسوج بیان کرد:  مردان این استان در گذشته به لحاظ غیرت و تعصبات به ویژه در مسائل دینی زبانزد بودند و هم‌اینک باید این غیرت و تعصبات را داشته باشند و نسبت به حجاب اعضای خانواده غیرت و تعصب داشته باشند.
موسوی‌اعظم با اشاره به افزایش حوادث رانندگی افزود: بیشتر این حوادث رانندگی از سوی جوانان رخ می‌دهد، قوانین راهنمایی و رانندگی هر چه بیشتر از سوی مردم به ویژه قشر جوان رعایت شود. رانندگان استان نوعی شیفتگی به سبقت غیرمجاز و سرعت بالا است و‌ همین موضوع هم تلفات جانی را به جا گذاشته است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: قضاوت‌های عجولانه از طریق پیامک و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رایج است که این عادت ناپسند باید کنار گذاشته شود.
 نمازگزاران این هفته شهر یاسوج پس از پایان نماز، با برگزاری مراسم راهپیمایی از مصلی حضرت امام(ره) تا مسجد صاحب‌الزمان(عج) انزجار خود را از بدحجابی و همچنین فساد  اقتصادی نشان دادند.


کد مطلب: 402978

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402978/مردان-کهگیلویه-بویراحمد-حجاب-اعضای-خانواده-غیرت-داشته-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1