تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب : ۴۰۲۹۴۷
یادداشت:

واکنش یک فرزند شهید به سفر «احمدی‌نژاد» و پاسخ تندی به مبشری

علی احمدی
۲۵
۲
واکنش یک فرزند شهید به سفر «احمدی‌نژاد» و پاسخ تندی به مبشری
کبنا ؛متن ارسالی
بسم الله الرحمن الرحیم
 السلام علیک یا اباعبدالله الحسین《ع》
  اینجانب متنی تحتِ عنوان «پاسخ مبشری به مصاحبه دکتر هدایت خواه در خصوص سفر احمدی‌نژاد به بهمئی»[کلیک کنید] و واکنش دلسوزان را در برخی سایت‌هایِ استانی، مطالعه نمودم.
 از آنجایی که آقای مبشری منتسب به خانواده شهدا می‌باشد، حقیر به عنوان یک فرزند شهید، لازم دیدم به منظورِ روشنگری و رفع برخی شبهات مطرح شده، تحلیلی را با استفاده از مطالبِ ایشان به محضرِ ملت و همه‌یِ دلسوزان ارائه نمایم:
 آقایِ مبشری! خطاب به دکتر هدایت‌خواه نوشته‌ای که "این چه اندیشه‌یِ ولایتمداری است که ولی زنده است و ما باید جایِ او حکم دهیم! تصمیم بگیریم!".
 پاسخ: کاش قبل از دعوت احمدی‌نژاد، مروری بر کلیپ‌هایِ منتشر شده ایشان می‌داشتی و آنجایی که در ملاء عام و در فضایِ مجازی خطاب به رئیس محترمِ قوه‌یِ قضائیه‌یِ منصوب ولی فقیه و رهبرِ معظم انقلاب، می‌گفت "تا دیر نشده، استعفا دهید و بیش از این به ملت و رهبری ظلم و خیانت نکنید"که خیلی هم توسط معاندین و غافلین در فضایِ مجازی دست به دست شد! این موضوع یادتان می‌آمد و این واکنش را به جایِ هدایت‌خواه نسبت به ایشان می‌داشتید که چرا جایِ ولی حکم می‌دهی و تصمیم می‌گیری!؟
 آقایِ مسئولِ هیئت امنای مسجد! نوشته‌ای:
"مگر برای ولی فقیه سخت است که حکم نمایندگی (منظور عضویت) آقایِ احمدی‌نژاد را لغو کند!؟"
پاسخ: این سوال را باید از احمدی‌نژاد می‌پرسیدی که مگر برایِ ولی فقیه سخت است که همانگونه که حکمِ رئیس سازمانِ صدا و سیما را بعد از یک سال مسئولیت لغو نمود، در صورتِ صلاحدید، حکمِ رئیس قوه قضائیه را لغو نماید!؟
پس این احمدی‌نژاد است که با وجودِ پشتوانه‌یِ رای 25 میلیونی و حمایتِ رهبری، مغرورانه مقابلِ حکم انتصاب آیت‌الله آملی لاریجانی ایستاده و وانمود می‌کند که رهبری نمی‌تواند حکم ایشان را لغو کند و گویا ایشان مامور به لغو حکمِ رهبری می‌باشد!!!
برادر شهیدان معظم جشان‌زاده!
خطاب به هدایت‌خواه نوشته‌ای:"ولله جایِ رهبری تصمیم گرفتن عین انحراف است! و بالاتر از انحراف است!"
پاسخ: بر اساسِ این گفته‌ی شما و قسمِ جلاله‌ای که یاد کردی و موضع‌گیری‌هایِ دشمن شاد کنِ احمدی‌نژاد در سال‌هایِ اخیر و ورود به انتخاباتِ ریاستِ جمهوری با وجودِ منعِ مستقیم رهبری، جواب خود را گرفته‌ای و ما هم قبول داریم و واضح و مبرهن است که چون ایشان که به جای رهبری تصمیم می‌گیرد، پس در مسیرِ انحراف و بالاتر از انحراف قرار دارد! بنابراین هدایت‌خواه حقّ دارد که ایشان را منحرف و مرده‌یِ سیاسی بنامد و شما چرا برآشفته‌ای؟!
حال جواب بده که با این تفاسیر چرا ایشان که به تعبیرِ خودت منحرف شده را دعوت نموده‌ای!؟ یا بعد از مصاحبه‌یِ هدایت‌خواه، به موضوع مهم ولایت‌فقیه و لزوم تبعیت از ایشان آن هم فقط توسط هدایت‌خواه فکر کرده‌ای؟!
شاید در زمان دعوت از ایشان، یادِ روزهایِ.... مسئولیت و فرمانداری در دورانِ ایشان بودی! و حالا که واکنش دوستان و هم‌فکران را مشاهده کردی دنبالِ احادیث و روایات و اسنادِ تاریخی برایِ محکوم نمودنِ آنها و در اصل سرپوش گذاشتن به این خطای استراتژیک می‌گردی که با مبنا قرار دادنِ این جملاتِ منطقی و صحیح، که در اصل سوالِ جریانِ انقلابی از احمدی‌نژاد می‌باشد، به گونه‌ای آسمان به ریسمان بافتی و زمین و زمان را به هم دوختی که گویا نقدِ احمدی‌نژاد در خصوصِ همین سوالاتِ شما، معادلِ فراموشیِ خدا و پیامبر《ص》 و امام زمان《عج》 و ولی‌فقیه می‌باشد!!
کاش اوّل این سوالات را حداقل در ذهنِ خودت از احمدی‌نژاد می‌پرسیدی!
و الّا احمدی‌نژاد که پاسخگویِ رهبری نیست، شما را...!
حال که احمدی‌نژاد از خطوط قرمز نظام عبور و تحت عنوانِ رئیس‌جمهور سابقِ جمهوری اسلامی و عضو مجمعِ تشخیص و با دعوت مسجدِ شهیدان، واردِ شهرِ شهید پرور لیکک و مورد استقبال قرار می‌گیرد، چرا باید نمک به حرامی نموده و برخلافِ بیاناتِ صریح رهبرِ انقلاب، با سیاه‌نماییِ شرایطِ کنونیِ کشور و بازی در نقشه‌یِ دشمن و دفاعِ به ناحقّ از متهمان در اختیارِ قوه قضائیه‌یِ منصوبِ رهبری و مقایسه‌یِ این متهمان با مبارزین و شهدای قبل از انقلاب و شبیه‌سازی نظامِ جمهوریِ اسلامی با رژیمِ سفاک پهلوی، به همه‌یِ داشته‌های نظام بتازد و چهره‌یِ مردمِ لیکک و امثالِ برادرِ دو شهید دعوت کننده‌یِ ایشان برافروخته و عبوس نگردد!!؟
ولی در کمال تعجب، اینگونه به برخی از ذخایرِ فرهنگی، علمی، سیاسی و معنویِ استان حمله‌ور می‌شوید و سوالاتی که احمدی‌نژاد باید پاسخگو باشد را از هدایت‌خواه می‌پرسید!
این امثالِ ما هستیم که باید به احمدی‌نژاد و امثالِ شما که دعوت کننده بودید، هشدار داده و بگوییم: این تذهبون؟
در پایان از طرفِ مردم! نوشتی که از بس مغالطه و سفسطه دیده‌اند و شنیده‌اند، از تفکری که همه چیز را یک جانبه تفسیر می‌کند خسته شده‌اند!!
حال بین خودت و خدایت! آیا با این توضیحات، شما مشمولِ همان مسئول و تفکر دارای تفسیر یک جانبه نمی‌باشید؟! که سوالات و ایرادات وارده به احمدی نژاد مورد حمایت خود را از هدایت‌خواه می‌پرسید و توقع دارید مردم و بنده‌ی نوعی به عنوان فرزند شهید، این مغلطه و سفسطه شما را بپذیریم؟! ضمن اینکه ما جریان رقیبی داریم که از این‌گونه تحلیلها و نوشتارها و تخریب‌ها، به نفع خود و علیه نظام بهره‌برداری خواهند نمود. پس مراقب باشیم و بدانیم که قطعاً حمایت سیاسی چندین ساله‌ی ما از هدایت‌خواه، کورکورانه نبوده، و حتماً ایشان قبل از هرگونه اظهار نظری زوایا و ابعاد آن را در نظر خواهند گرفت و همچنان به او اعتماد داشته باشیم، البته تا زمانی که از اصول انقلاب و ولایت فقیه منحرف نگردد!!
لذا انتظار می‌رود که همچون احمدی‌نژاد لج‌بازی نکنید و اگر متوجه برداشت اشتباه از مصاحبه‌ی هدایت‌خواه و دعوت از احمدی‌نژاد و نوشتار خود و حمله به بزرگان این جریان فکری شده‌اید، به منظور ایجاد انسجام و وحدت بیشتر در چهلمین سال پیروزی انقلاب که بدخواهان، امیدهایی برای خود تداعی نموده‌اند، جبران نموده و همچنان در مسیر انقلاب باهم باشیم و بمانیم ان‌شاءالله تا ظهور حضرت حجت (عج).
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
-----------------------------------
علی احمدی
فرزند شهید
-----------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسن به مهندس احمدی عزیز. روح پدرت شاد. خوب جواب دادی.اگه آقای مبشری و دوستان ایشان بهشون تلنگر بخوره که بعید می دونم.
مشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جای بسی تعجب است که جناب اقای احمدی جریان رقیب را فرصت طلب می نامند و ضد نظام قلمداد می کنند
جناب اقای احمدی عزیز مگر فقط شما فرزند شهید هستید
مگه در جریان رقیب سیاسی شما فرزند شهید نیست
چرا و با چه اجازه ای جریان رقیب سیاسی خود را ضدنظام می نامید
جناب احمدی انروزهایی که شما و دوستان سیاسیتان از اقای احمدی نژاد حمایت می کردید و می دویدید تا به ماشین احمدی نژاد برسید جریان رقیب احمدی نژاد هشدار می دادند که همفکران و دوستان احمدی نژاد به بیراهه می روند
عزیز محترم ما هر چه داریم از شهیدان والا مقام داریم و نباید خانواده های شهدا را به گروههای سیاسی بسط دهیم
انشاء اله که همه ماها عاقب بخیر شویم و اخرت خود را به دنیای زودگذر امروز نفروشیم و به همدیگه تهمت و افطرا نزنیم
ضمنا امیدوارم که بپذیرید که مخالفین سیاسی شما خس و خاشاک نیستند
شعار ما زنده باد مخالف ماست
موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
به این آقای علی احمدی عرض می کنم که:اولا".دو دوره با. به مجلس رفت و دیگر نخواهد رفت حتی اگر از بودجه ی آستان قدس هزینه کنه.در ثانی اگر به قول ایشون احمدی نژاد مرده ی سیاسی است چرا این همه در پیشگاه ملت ایران عزیز هست؟!!!ثالثا""تا کی میخوایین با برچسب های قرون وسطایی خدمتگزاران واقعی ملت رو از صحنه دور نگه دارید؟رابعا"این شمایید که از آرمان. گرفته اید و آن روز دیر نخواهد بود که ملت شما را .اریخ خواهد افکند.
مردم از دست شماها خسته اند
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی! ملاک حال فعلی افراد است.سفسته گری بس است ،هر وقت کسی نباشد که امیدی به کلید تدبیر داشته باشد باید استان قدس جهت محرومیت زدایی ورود پیدا کند وبه کوری دشمنان قسم خورده مردان سخت کوش اگر تمایل داشته باشند با قدرت مردم آنها را خواهند پذیرفت .خواهید دید انشالله
Iran, Islamic Republic of
خدایی نمیدوم چرا اینقدر هدایت خواه را .اینقدر در دوران .کرد که هنوز.
Russian Federation
برادر سلام شما اشتباه برداشت می کنید
Iran, Islamic Republic of
جناب احمدی فرزند شهید
مت هم فرزند شهید هستم
ولی دچار بحران شده ام
چرا وقتی از هاله ی نور گفت مطلبی ننوشتی
چرا خود شما میگفتی شهید رجایی دوران است
چرا
چرا
فرزند ایثارگر و خانواده شهدا
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز منم از خانواده شهید هستم اونم دو شهید.
شهدا برا دفاع از سرزمین ناموس و مردم رفتند و شهید شدن همین مردمی که به استقبال احمدی نژاد رفتند. مردم مهمتر از همه چیز هستند. چرا از این استقبال ناراحت و مآیوس شدین
yari
Iran, Islamic Republic of
کرو بگ بشین . نمعلومه چه نوشتی سی خت ؟ سیاه نمایی چنه ؟ مردم بدبخت دارن من فقر لِنگ و پا ایکنن. مردمی نژاد چون داره از حق مردم دفاع ایکنه شماها دارید بهش حمله ایکنین ،
ماغر
United States
یک کلام ختم کلام : نشون به این نشون ، آقای مبشری خودمون چون عزم ورود به صحنه انتخابات گرفته ، باید با یه فریاد و ندای اعلام حضور میکرد تا به ذهن خودش محکی به انعکاس و پژواک نظر جامعه داشته باشد ! راه حل رادر این دید که از دکتر احمدی نژاد دعوت کند و توجه مزدم را به خودش جلب نماید و از طرفی انتقاد به جناب دکتر هدایت خواه را هم چاشنی علم و تابلوی انتخاباتی خود کرد تا ببیند چه پیش آید !
لبیک یا حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام وعرض ادب خدمت بر ادر ارزشی علی احمدی عزیز گل گفتی جانم
علی
Iran, Islamic Republic of
بابا تو که نوچه هدایت خواه هستی پسر خودت را در قامت یک فرزند شهید بیطرف جا نده چرا شماها با این تفکرات میخواهید قلمداد کنید که فقط بستگان شهدایی که فقط تفکر شماها را دارند درست میگن و بقیه کشک به خودتون بیاین و حداقل به فرمایشات رهبری برگردین که فرمود عملکرد افراد منصوب من هم مورد تایید من نیست
مرهم از ...
Iran, Islamic Republic of
خب کسی نیست به این بنده خدا بگه مگر روسای جمهور حکم تنفیذ و تایید از رهبر نمی گیرن./ نمی شود که بد شود.مثال بعدی بنی صدر است./...... /
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس احمدی عزیز شما دربخشی از مطالبتان اشتباه می کنی . مبشری به درستی پاسخ هدایت خواه را دادند.امثال مبشری ها ازاول انقلاب تا حال پشتیبان ولایت فقیه هستند. ماکه حرف مبشری را تایید می مکنیم
مرهم از.....
Iran, Islamic Republic of
مگر همین آقایان ظریف و ... به گفته رهبری از خط قرمز ها عبور نکردند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مردی با تجربه و کار دان است مبشری . مانوکر شهدا هستیم خاک پای اها هم نیستیم.ولی اقای احمدی اینطوری که شما میگویی هم نیست . از هدایت خواه دفاع نکن .کارش خیلی بد بود و توهین هم کرد.
نیکنام
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد گرانقدر جناب مهندس احمدی.تحلیل دقیق و صحیحی بود.
اگاه
Iran, Islamic Republic of
گر format کنند ذهن بشر را شبانه روز @ باز به خاطر آورند محمود را هنوز
محمود ما هنوز محبوب ملت است @ تن به کس نمیدهم که دنبال ذلت است
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
در مطالب آقایان مبشری .هدایتخواه و جناب مهندس احمدی نکات قابل توجهی است ولی هر سه مورد در تبیین موضوعات انصاف را رعایت ننموده اند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب احمدی. بگذار چند گلایه از شما به عنوان فرزند شهید
مایه فخر و افتخار ماست که در سرزمینی زندگی می کنیم که ادامه دهنده راه سید الشهدا (ع ) و شهیدان مظلوم دفاع مقدس می باشد لیکن چند سوال از شما یادگار شهید عزیز.
خودتان به خوبی می دانید بیش از سی سال از دوران دفاع مقدس گذشته و اینک در مرحله دیگری از دفاع هستیم و علیرغم این همه زمان چه بسیار مردم ستمدیده از دوران ستمشاهی که اینک نیز زیر چکمه های سرمایه داران وطنی و خائنان به همان قطرات سرخ خون شهدا ناله سر می دهند و به عشق ولی امرشان شرم بر گفتن دردها و رنج های خویش دارند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته اند اما شما به عنوان یادگار همان عزیزان و این که می بینم قلم به دست هم هستید برای همین مردم چند بار قلم زده اید و از نامردی نامردهایی گفته اید و سینه پر کرده اید؟ حال چه شده است که به فرض کتابت سراسر غلط و اشتباه دوستی از هم استانی هایتان این گونه خشمگین شده اید و حس مسئولیت لبریز شد آیا انصاف و عدالت این گونه ب آشفتگی های شما را تاب می آورد؟
همین شماها چگونه می خواهید از نام بردن نام آوران واقعی در یادداشت های خویش به زعم خویش کسی را زمین زده و دیگری را بالا برده نمی دانم شاید به آقایان الهامی شده که عده ای در مسیر قدرت مجدد هستند و از همین الان باید به ایشان آویخته شد و همین موجب تاختن و له کردن کرامت دیگران باشد .
به زعم بنده کشیدن حصارهای جدید و ایجاد انشقاق در میان دوستداران انقلاب و ایران عزیز از طرفی محصول همان جاه طلبی باشد که امام حسین (ع ) را به کرب و بلا کشانید و از طرفی خدعه و نیرنگ معاویه ها و یزید ها و دیگر پلیدهای روزگار را در این صف بندی اخیر می بینیم و اگر همه ما و از جمله همان اساتید و ریش سپیدان معنوی اندکی تامل نمایند و کمی تحمل و در آنی به برون ریزی احساسات نپردازند به صورت حتم آینده درخشان تر است و امید از دست رفته پابرهنه‌ها دوباره به ایشان بازخوانی گشت.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
امان از نادانی
امان از بی بصیرتی که آفت دین بوده و هست
تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید،تزویر سکه ای است دو رو،که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین.
تزویر به شما امان می دهد تا مقاومتتان را بشکند. پس از غلبه شک نکنید گردنتان را خواهد شکست.
حمایت از احمدی نژاد من را به یاد جنگ جمل می اندازد
یک طرف علی علیه السلام و طرف دیگر بزرگان عرب و اسلام:طلحه،زیبر،جناب عایشه و...
اما هر کس مقابل امام شمشیر بکشد یقینا باطل است و نا حق،حال میخواهد هر کسی باشد و هر سابقه ای داشته باشد
حتی اگر بیشترین خدمات را به جامعه کرده باشد..چه آن فرد طلحه الخیر باشد،چه زبیر سیف الاسلام،چه ام المومنین عایشه،چه هاشمی رفسنجانی و چه احمدی نژاد...
بخوانید و ببینید که حرف های ضدانقلاب از دهان احمدی نژاد خارج میشود
به هوش باشد وگرنه خسر الدنیا والاخره میشوید..
بیش از این خود را گول نزنید که فرجام حمایت از احمدی نژاد جز مقابله با انقلاب و رهبری چیزی نخواهد بود..
از لنده
Iran, Islamic Republic of
برادر احمدی مردم از جریان اصولگرا.
در هر هیبتی که باشه
میخواد احمدی نژاد باشه یا هدایتخواه باشه و یا هر شخص دیگری
شما به خودتون زحمت ندین.
Iran, Islamic Republic of
.ه احمدی نژاد را دعوت کرده بود خودش هم فراموش شده بود برای نجات خودش در اذهان با پو.رفت حال ریسمان پکید هردو به چاه غلتیدن از کوزه همان طراوت که در اوست
دیل
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای احمدی عزیز ، بین خود و خدایت برخورد واع. مشایی را قبول داشتی ، چند اشتباه و خلاف .ه وجود داشت
ناشناس
United Kingdom
ولی فقیه خودشون هم بارها فرمودند من افرادی رو ک منصوب میکنم بار اشتباهاتشان رو به گردن نمیگیرم
فرمودند مثلا خود به صدا و سیما انتقاداتی دارم


برادر من
.
ولی فقیه هستن ک ما از ایشون تبعیت میکنیم ضمن اینکه میتونیم با ایشون اختلاف نظر هم داشته باشیم
رهبری هم معصوم نیستن
رهبری اونقد بزرگوار و پاکسرشت هستن ک هر جایی اشتباهی از ایشون سر زد با شجاعت عذرخواهی کنن
مثلا در قضییه برجام ک رهبری مجبور به پذیرفتن جام زهر برجام از طرف احزاب اصولگرا و اصلاحطلب کارگزار شد و کمترین نقش رو در پذیرفتن برجام داشتن اومدن عذرخواهی کردن

در حالی که یک کدام از اصولگرایانی چون صفارهرندی و امثالهم حاضر به کوچکترین عذرخواهی نشدید

چ بسا . روزی بخاطر فشارهای ک از طرف نهادهای تحت نظر ایشون به دکتر و اطرافیانش میشه شاهد عذرخواهی ایشون نباشیم
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1