کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توصیه‌های به «شیخ پناهی»، «هدایت‌خواه»، «مبشری» و «دهراب‌پور»؛

مسئله فرعی، مسئله اصلی / جیره‌خوارانی که به خون «هدایت‌خواه»، پناهی‌ها، مبشری‌ها و دهراب‌پورها تشنه‌اند

آرمان بیگلری

24 شهريور 1397 ساعت 10:45

رابعاً تیم رسانه‌ای قلم به مزد جیره خواری که درصدد داغ کردن تنور این مناقشه می‌باشد سر در آخور کسانی دارد که هم به خون احمدی نژاد و هم به خون هدایتخواه و هم به خون پناهی‌ها و مبشری‌ها و دهرابپورها تشنه است و حذف این نامها را از صحنه سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد در سر می‌پروراند.


متن ارسالی

 (واطیعوالله ورسوله ولا تنزعوا فتفشلو وتذهب ریحکم واصبروا ان الله مع الصابرین)
همه با روح وحدت ایمانی پیرو فرمان خدا ورسول باشید و هرگز راه اختلاف وتنازع نپویید که در اثر تفرقه ترسناک وضعیف شده وقدرت وعظمت شما نابود خواهد شد بلکه همه باید یک دل پایدار وصبور باشید که خداوند با صابران است. (سوره انفال آیه 45)
دیروزاتفاقی صحبت‌های معاون اول رئیس جمهور رو شنیدم، ایشان گلایه مند مدیران ارشدی بودند که در شرایط جنگ اقتصادی فعلی صرفاً به فکر منافع پست شخصیشون هستند ودر این وانفسای ارز و دلارو تحریم و تورم و رکود و گرانی به فکر سوء استفاده از نوسانات ارزی و پرکردن کیسه خودشون هستن؟!

گلایه از مدیرانی که فعالیتهای شخصی اقتصادی و بنگاه داری‌های خانوادگی می‌کنند. مدیرانی که اغلب قریب به اتفاقشان ناکارامد هستند. قطعاً مخاطب آقای جهانگیری بالاترین لایه‌های تصمیم سازی و اجرایی کشور بودند.
آنقدر آش شور شده که داد صاحب عزا هم در اومده، البته خوبه آقای جهانگیری و روحانی شفافیت و جراحی فساد رو از بیوت شریف خودشون شروع کند، از آقای حسین فریدون ومهدی جهانگیری دو تن از سرشاخه‌های اصلی فساد مالی. هرچند آقای معاون اول هم بالای 6 هزار میلیارد سرمایه رو بنام برادر کردند تا بانک گردشگری رو با چند هزار میلیارد وام بدون بهره تصاحب کنند. اقساط وام بدون بهره‌ای که برگشت داده نشده. 40 درصد اعضای کابینه بالای 4 هزار میلیارد سرمایه دارن
الباقی هم یک و دو وسه هزار میلیاردی هستند. کابینه بابا بزرگهای مولتی میلیاردر برج عاج نشینی که در جلسه پاسخگویی کمیسیون مربوطه در حال چرت زدن مشاهده میشن. 95 درصد در منطقه 1 و 2 تهران ساکن هستند.
به گفته مسوول مربوطه 90 درصد قاچاق کشور توسط نزدیکان مسئولین وآقازاده ها انجام میشه، کابینه‌ای که وزرای فرهنگ و آموزش وپرورشش 3 ماه قبل از پایان دولت جایگزین اجباری میشن، تورم در بعضی از بخشها به 200 درصد هم رسیده
ارزش دارایی‌های ملی به یک سوم رسیده، حجم پول ملی در 6 سال 300 درصد رشد داشته، بی سابقه ترین رکود قرن معاصر دامنگیر کشور شده، رکود همراه با تورم؟!
رشد علمی کشور نصف شده، صنعت هسته‌ای نابود. از فردو اراک، نطنز 300 کیلو اورانیوم 20 درصد و 3800 کیلو 3 درصد و 20 هزار سانتریفیوژ خبری نیست و این در حالی که دشمن هیچ کدوم از تعهداتش رو انجام نداده و برجام پاره شده
چرخ اقتصاد قفل شده، گرانی کمر طبقات ضعیف رو شکسته، سفره مردم به شدت کوچک شده و در حال جمع شدن هست.
اقتدار منطقه‌ای ما به سطحی رسیده که کشورهای فسقلی و ریزه میزه حاشیه خلیخ فارس هم هر روز برای ما شاخ و شونه میکشن و ماهیگیران و ملوانهای مارو به قتل میرسونن.
 و پاسپورت ایرانی در سطح سفیر بی اعتبار شده و...
این‌ها گوشه‌ای از کارنامه پرافتخار جریان حاکمی است که احمدی نژاد و هدایتخواه رو ناکارامد و ورشکسته سیاسی نامیدند
و طبق معمول متوسل برنامه نخ نما شده، فرار به جلو، جهت عبور از پاسخگویی ومطالبات به‌حق مردم شدند و در این مسیر از هیچ فرافکنی فروگزار نمی‌کنند و طنز تلخ روزگار ما اینه که این جریان با این کارنامه مشعشع تابان، رزومه افتخارآمیز دولتهای 9 و 10 رو در حوزه مسکن، راه، بهداشت، درمان، صنعت هسته‌ای، تولید ملی، کنترل سوخت، اقتدارملی ومنطقه ای، زیرسوختهای تربیت بدنی و ورزش، تولید علم، صنعت فضایی، هدفمندی یارانه‌ها و... به باد تخریب و انتقاد گرفتن
بدون شک مسئله اصلی مردم این موضوعات و سایر مسائل برای مردم فرعی محسوب میشن، و البته نخود سیاه و آدرسهای اشتباهی هستن که بازی در پازل جریان غرب زده و عدم مطالبه جدی علل این وضعیت و کمرنگ کردن این مهمات خیانت به ایران، مردم و انقلاب وانقلابیگری است.
 اما درباب مناقشه…
اما درباب مناقشه اخیراساتید ارزشی استان کهگیلویه و بویراحمد؛ اولاً رطب خورده‌های فتنه 88، که کشور را به لبه پرتگاه برده و تنور تحریم‌های 88 به بعد را داغ کرده وبا 8 ماه جنگ خیابانی، اردوکشی و یارگیری خیابانی وحدت واقتدار ملی را لگدمال کردند و به فریادهای ولی فقیه پشت کردند، حق استنطاق ولایتمداری احمدی نژاد را ندارند.
جریانی که پدر معنویشان تا قبل از فوت در استخر یک بار از لفظ فتنه استفاده نکرد، همو که معتقد بود عصر موشک تمام شده و عصر گفتگو آغاز شده، پس باید موشکها رو تحویل داد.
دوماً کسانی که احمدی نژاد و هدایتخواه رو ورشکسته نامیدند، توصیه به مشاهده تصاویر استقبال مردم ولایتمدار کشور از سفرهای استانی احمدی نژاد و مقایسه آن با سفر استانی رئیس جمهور به استان با تمهیدات آن چنانی که بیشتر به یک خیمه شب بازی سیاسی شبیه بود. تا جایی که بعد از بسیج کلیه دستگاه‌های دولتی و تعیین مسئول متر به متر مسیر فرودگوه تا استادیوم تختی و تشکیل ستاد جنگ تا سطح دهدار، شاهد واکنشهای سرد مردم استان بودن.
سوماً؛ دوستان مدعی تقلب 11 میلیونی سال 88 دریک انتخابات ناپاک و کاملاً کنترل شده، تنها با اختلاف 1600 رای که بعد از 3 ماه به تائید رسید از سد هدایتخواهی که برای چهارمین بار، خودش رو در معرض انتخاب مردم قردر داده بود، عبور کردند
انتخاباتی که دبیر شورای نگهبان کشور درنشست مطبوعاتی 2 ماه پس از انتخابات اون رو پول پاشی بی سابقه در انتخابات نامید و اعلام خطر کرد که اگر در دوره‌های آینده وضعیت بر همین منوال باشه، تنها صاحبان ثروتهای ناپاک به مجلس راه پیدا خواهند کرد که صد البته خانه ملت فعلی محصول همین انتخابات صد در صد پاک می‌باشد. که در چند روز اخیر و در کشاکش جنگ تمام عیار اقتصادی به دو فوریت طرح‌های شفافیت، برخورد شدید با مفسدین اقتصادی، تامین کالاهای اساسی، نه میگه و به تعطیلات تابستانی میره، مجلسی که شریک اصلی دولت و وکیل دوله شده، اما چند خواهش برادرانه به اساتید محترم جریان ارزشی استان، بیوت پرافتخار، مجاهد وشهید پرور پناهی، دهرابپور، مبشری، حسینی ده بزرگ و استاد عزیز هدایتخواه
اولاً دوستان بهاری؛
ای کاش احمدی نژاد به توصیه حضرت آقا که همراه القابی چون؛ برادر عزیز انقلابی متعهد مبنی بر عدم ورود به عنوان کاندیدا در این مقطع به عرصه انتخابات به دلیل مصلحتهای فردی و ملی عمل می‌فرمودند. و برخلاف توصیه خود آقای احمدی نژاد در جلسه اعضاء شوراهای تبین گفتمان امام ورهبری درتهران، مبنی بر عدم ورود ایشان وعزم جدی برای عدم ورود حتی به عنوان یک حامی وحتی منع صریح اعضا شورا به پذیرش مسئولیت در ستادهای انتخاباتی عمل می‌فرمودند تا احمدی نژاد کابوس استکبار و دنباله‌های داخلی آن و رئیس دولتی که انقلاب را به ریل برگرداند و ارزشهای انقلاب را روی دست گرفت و زنده کرد به سوژه ژنرالهای زوار در رفته کابینه تدبیر و امید تبدیل نشود و نه به عنوان یک سخنران بلکه درقامت یک رئیس جمهور به استان ما سفرکند
ثانیاً این ادبیات پر از حقد و کینه وغیض وغضب شایسته یک مجادله درون گفتمانی و اختلاف نظر جریانی و گوینده‌های وفادار به نظام ورهبری و صالح و ارزشمند آن وایضاً استادی وارسته که سهمی بزرگ در اعتلای ارزشهای انقلابی و ارزشی در استان داشته و به تصریح دوست ودشمن هیچگاه هیچ متاع دنیوی برای خود نخواسته و زندگی خود را وقف اسلام و ارزشها کرده نبوده پس باید مراقب بود که نوک تیز پیکان ما به کدامین سو رفته و نکند بنیان جریان اصیل ارزشی استان با این مناقشات داخلی سست و آب آن به آسیاب اردوگاه غرب مدار ریخته و زمینه آسیب انقلاب و مردم فراهم گردد.
یکی بر سر شاخ و بن می‌برید
ثالثاً دوستان انقلابی شاید در موضوعاتی چند اختلاف داشته باشند اما به وقت نیاز پشت به پشت هم اردوگاه انقلاب را سامان داده و جریان غرب باوری که ریشه تمام بدبختی‌های جهان سوم را باید در توسل و تمسک تاریخی ایشان به پنجره‌های فولاد کاخ سفید و باکینگهام و الیزه جستجو کرد، مقابله کرده و مسیر روشن مردم سالاری دینی مبتنی بر اندیشه بلند ولایت فقیه این یادگار بی بدیل امام راحل عظیم الشان را تا رسیدن به سر منزل مقصود ادامه خواهند داد.
رابعاً تیم رسانه‌ای قلم به مزد جیره خواری که درصدد داغ کردن تنور این مناقشه می‌باشد سر در آخور کسانی دارد که هم به خون احمدی نژاد و هم به خون هدایتخواه و هم به خون پناهی‌ها و مبشری‌ها و دهرابپورها تشنه است و حذف این نامها را از صحنه سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد در سر می‌پروراند.
اما خطاب حقیر به دوستان منتقد دو آتیشه بهاریون، آیا نباید مسائل را اصلی و فرعی کرد، آیا باید مسائل اصلی را به حاشیه برد. آیا انشقاق یک جریان واحد ومتحد در استان با قلمفرسایی ها و اظهار نظرهای که به تعبیر حضرت آقا نه به اندازه و نه به جا باشد ضربه به جریان و تقویت اردوگاه رقیب نیست حتی اگر نقد احمدی نژاد واجب باشد، قطعاً واجب کفایی است.
که بحمدالله عزیزان صدر تا ذیل سیستم فعلی به قدر کفایت این مهم را انجام می‌دهند، پس دیگری حاجتی به سرشاخ شدن دوستان ما نیست. و در پایان نه تعابیر تند دوستان منتقد دکتر هدایتخواه شایسته وجود ذیقیمت ایشان و نه قیاس مناقشه برانگیز بنی صدر درخور احمدی نژاد می‌باشد، احمدی نژاد مادامی که در خط ولایت فقیه باشد، محبوب قلوب همه ما و خار چشم استکباربوده و
در حصن حصین انقلاب جای دارد.
----------------------------------
 والسلام آرمان بیگلری
---------------------------------
 


کد مطلب: 402940

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402940/مسئله-فرعی-اصلی-جیره-خوارانی-خون-هدایت-خواه-پناهی-ها-مبشری-ها-دهراب-پورها-تشنه-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1