تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۴۰۲۹۳۷
رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آرایشگر زن متخلف در «یاسوج» دستگیر شد

۱
۴
آرایشگر زن متخلف در «یاسوج» دستگیر شد
کبنا ؛رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری آرایشگر زنی خبر داد که به صورت غیر مجاز اقدام به انتشار تصاویر مشتریان خود در شبکه‌های اجتماعی می‌نمود.
سرگرد روح الله شهبازی پور در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت احدی از شهروندان یاسوجی مبنی بر اینکه شخصی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی همسر وی در شبکه‌های اجتماعی نموده است، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی‌های فنی صورت گرفته معلوم شد که صفحه ایجاد شده متعلق به یک سالن آرایش زنانه می‌باشد که آرایشگر این سالن با ترفندهایی و با سوء استفاده از اعتماد مشتریان خود اقدام به تهیه عکس از آنان نموده سپس آن‌ها را جهت تبلیغ سالن آرایش خود بدون رضایت مشتریان در صفحات شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌نمود.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با دستور مقام محترم قضایی، کارشناسان این پلیس در محل حاضر و متهم را به این پلیس دلالت دادند و در تحقیقات به عمل آمده از متهم ابتدا منکر این قضیه شد و اعلام داشت که عکس‌ها را با رضایت مشتریان خود منتشر می‌نمودم.
وی افزود: پس از حضور شاکی به همراه همسر خود و مشاهده مستندات پرونده، به بزه ارتکابی خود اعتراف که نهایتاً گزارش پرونده به همراه متهم جهت ادامه مراحل به دادسرا ارسال شد.
سرگرد شهبازی‌پور به شهروندان توصیه کرد: هنگام مراجعه به سالن‌های زیبایی مراقب باشید که به هیچ وجه از شما عکسی جهت تبلیغ گرفته نشود چرا که این موضوع می‌تواند منجر به سوء استفاده از آن‌ها شده و موجبات مزاحمت را برای شما فراهم آورد.
این مقام انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد در هشدار به شهروندان گفت: انتشار هرگونه عکس و کلیپ تحت هر عنوان و با هر منظوری بدون اجازه صاحب عکس و فیلم ممنوع بوده و جرم است و فرد باید در صورت شکایت در محاکم قضایی پاسخگو باشد.
رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن یادآوری قانون جرایم رایانه‌ای از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با این چنین مشکلاتی حضوراً به مراکز پلیس فتا مراجعه نموده یا از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir این پلیس را در جریان بگذارید تا از طریق قانونی به آن رسیدگی گردد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهرداد
Iran, Islamic Republic of
احدی ننویسیم: یکی بنویسیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1