تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۲
کد مطلب : ۴۰۲۹۳۲
در آئین افتتاحیه طرح گازرسانی «قلعه رئیسی و دیشموک» مطرح شد

هاشمی‌پور: مردم تحت فشارند، فشار! / «علیمردانی» لقمه آماده را هم نتوانست بجود!

۶
۳
هاشمی‌پور: مردم تحت فشارند، فشار! / «علیمردانی» لقمه آماده را هم نتوانست بجود!
کبنا ؛نماینده کهگیلویه بزرگ ظهر امروز در آئین افتتاحیه گاز رسانی به قلعه رئیسی و دیشموک دیگربار از همه نخبگان سیاسی و فرهنگی خواست بدون توجه به گرایشهای سیاسی، خدمات صادقانه به مردم ارائه شود، همچنین از دلیل تشرهای  خود به دو مدیران کل راه و شهرسازی و ورزش گفت و یادآور شد تبعیت نکردن مسولان از رهبری دلیل سرنوشت اقتصادی امروز کشور است و همچنین به  اولویت‌ها و طرح‌های دیگر در شهرستان اشاره‌ای کرد.
نماینده کهگیلویه بزرگ اظهار کرد: پرونده پروژه گازرسانی با حدود 55 میلیارد تومان هزینه بسته شد و به زودی المک ها ونصب کنتر ها نیز شروع خواهد شد، این طرح یکی از بزرگترین طرح‌های گازرسانی شهری در جنوب کشور است.
عدل هاشمی پور عنوان کرد: اکنون دیگر به آب گندمکار فکر می‌کنم، مطالعاتش تمام شده است و به زودی عملیات مخزن و ایستگاه پمپاژ آن شروع می‌شود، در کمیته برنامه ریزی در حضور فرماندار نیز 2 میلیارد تومان برای آن اعتبار درنظر گرفته‌ایم و با یک برنامه ریزی فشرده باید هرچه سریع‌تر آب پایدار در مخزنی 20 هزار متر مکعبی به دیشموک بیاید  و در نهایت به چاروسا هم برسد.
هاشمی پور در خصوص معدن نیترات گفت: وامی نزدیک به 10 میلیارد تومان حدود یک سال است درگیر  بوروکراسی اداری و پیچ و خم‌های اداری است و اجرا نمی‌شود باید به سرمایه گذار کمک کرد حرف من با مسوولان این است که می گویم راه و مسیر را کوتاه کنید بوروکراسی‌های اداری را بردارید.
وی با اشاره به دلیل تشرهای خود به مدیران کل راه و شهر سازی و ورزش افزود: می گویم 12 چمن مصنوعی که اعتبار آن را از وزیر نفت گرفته‌ام که سندش هم موجود است، چرا پی گیری نمی‌کنید تا چمن‌های مصنوعی در این شهرها و روستاها برای جوانان احداث شود، این چه بروکراسی اداری است که شما دارید؟
نائب رئیس کمیسیون انرژی در مجلس بیان کرد: وضعیت مسیر چاروسا تا دیشموک را مشاهده کردید،6 میلیارد تومان از وزیر نفت اعتبار گرفته‌ام و می گویم وظیفه من نیست که اتاق به اتاق بگردم، این دیگر وظیفه راه و شهر سازی است، من پول را تقدیم کردم  سند دارم، همه کارها انجام شد، برادر شما بروید پیگیر باشد، لقمه آماده دهنشان می‌گذاریم حتی نمی‌توانند آن را بجوند؟!
نماینده کهگیلویه بزرگ همچنین اظهار کرد: به گرایش‌های سیاسی کاری ندارم هر مدیری با گرایش اصول گرا هم روی کار بیاید ولی کارآمد نباشد، همینگونه با وی برخورد می‌کنم، بنده می‌خواهم نوکر مردم باشم هر کسی هم خوشش نمی‌آید نیاد!
 هاشمی پور گفت: اولویت بعدی آب گندمکار، معدن نیترات، سد بالیاب  است که در بودجه سال 97 قرار گرفته است ولی با توجه به شرایط و مشکلات اقتصادی دولت، گفتند که پروژه‌های کلان تعریف نشود ولی در بودجه آمده است.
وی نخبگان فرهنگی و سیاسی را خطاب قرار داد و ادامه داد: بیایید کارهای دیگر را مطابق اولویت‌ها تعریف کنیم و از حاشیه‌ها بپرهیزیم، به گرایش‌های سیاسی فکر نکنیم و به ارائه خدمات صادقانه به مردم بیندیشیم چرا که امروز مردم تحت فشارند، فشار!
نائب رئیس کمیسیون انرژی در مجلس مطح کرد: اخلاق ایجاب می‌کند از فرماندار اسبق، و فرماندار جدید که به محض حضورش گلوگاه اصلی این پروژه را که در دشت آزادی بود با کمک مردم باز کرد (معارضات را رفع کرد) که در غیر این صورت امروز نمی‌توانستیم پروژه را افتتاح کنیم و قفل شده بودیم، قدردانی کنم.
وی در پایان گفت: همه خدمات ارائه شده به برکت خون شهدا، برکت وجود امام راحل و ولایت فقیه است، باید حواسمان باشد، جزیره‌ای و سلیقه‌ای نمی‌توان کشور را مدیریت کرد، همه زیر چتر ولایت هستیم و مطمئن باشید اگر همه مسوولان از رهبری و سیاست‌های کلی ایشان در خصوص اقتصاد مقاومتی تبعیت می‌کردند و یا تبعیت کنند، سرنوشت اقتصاد و فرهنگ ما این نبود! 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
France
المک؟کنتر؟ دقت کنید به املای کلمات لطفا! درستش هست علمک و کنتور
از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
حرفهای شما را مردم.قبول میکنند و اشتباه میکنند البته آنه.
یک ریال اعتبار برای پروژه های راه تاکنون نگرفته اید اگر دارید سند بیاورید
نامه نگاری را که همه بلدند. مث تاجگردن اعتبار بگیر
بهمن
Iran, Islamic Republic of
سلام و احسنت بر سردار هاشمی پور که اینقدر به فکر مردم است شبانه روز تلاش می کند تا مردمش در رفاه باشند.افرین برمردم خوب و با صفا ی دیشموک و چاروسا قدر هاشمی رابدانید
سادات
Iran, Islamic Republic of
سلام آخه ما نمیدونیم این گاز رسانی کار دولت ..یا کار عدل ثانیا شروع بکار کار در زمان آقای بزرگواری بود...بابا چقد گاف
Iran, Islamic Republic of
بابا مدیر ورزش ومدیر راه در. بودند
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
درود برمهندس هاشمی پور با این کار های که انجام می دهد دور بعد حضورش درمجلس قطعی است.من ازطرفدارانش نیستم وای انصافا خوب کار می کند.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1