تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۴۰۲۹۲۰
در شورای اشتغال کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

چرا عددهای امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد «صفر» است / طعنه استاندار به «علی‌پور»؛ آخ آخ آخ

۵
۲
چرا عددهای امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد «صفر» است / طعنه استاندار به «علی‌پور»؛ آخ آخ آخ
کبنا ؛شورای اشتغال استانداری کهگیلویه و بویراحمد به ریاست علی محمد احمدی استاندار برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز نشست کارگروه اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست علی محمد احمدی استانداردر سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
هنگامی که بحث روی جذب اعتبارات اشتغالزایی روستایی توسط هر دستگاه دولتی بود، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مجید علی پور مدیرکل امور عشایر ، گفت: چرا عددهای شما در جذب اعتبارات صفر است و این را برای ما توضیح دهید.
مجید علی‌پور مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد شروع به توضیح دادن داد و گفت: در سفر آقای قندالی رئیس سازمان امور عشایر کشور، ایشان فرمودند «به نام عشایر به کام دیگران» که احمدی  با لحنی کنایه‌آمیزی گفت: آخ آخ آخ.
علی‌پور ادامه داد: ما سعی کردیم در بحث طرح‌های کشاورزی از جمله گیاهان دارویی عشایر را به این سمت هدایت کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: بحث اشتغال برای ما اولویت دارد و این یکی از جلسات مهم است و مدیران باید وقت بگذارد و هر کسی که کار و یا جلسه دیگری دارد به این جلسات نیاید یا اگر آمد باید تا آخر بنشیند و گوش دهد.

 هادی فتاحی‌اصل  فرماندار چرام در این نشست نیز اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) برای 388 خانوار نیازمند شهرستان چرام با پرداخت 80 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت شغل ایجاد کرده که همین سبب شده مردم این شهرستان استقبال مطلوبی از تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی-عشایری نداشته باشند.
وی عنوان کرد: تاکنون 94 طرح کشاورزی برای اخذ تسهیلات توسعه اشتغال روستایی-عشایری در شهرستان چرام به استان معرفی شده که از این تعداد 43 مورد با اعتبار 60 میلیارد ریال در کارگروه تصویب و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که 6 طرح پرداختی داشته‌ایم.
فتاحی‌اصل با اشاره به تشریح وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال صنعتی و خانگی ابراز کرد: به طور مثال یک فردی برای گرفتن 90 میلیون تومان به بانک معرفی شده ولی به دلیل بدهی 2 میلیون تومان متقاضی از بانک هنوز پرداخت نشده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان چرام افزود: برای اجرای یک طرح صنعتی در این شهرستان 55 میلیارد ریال تصویب شده ولی سرمایه‌گذار معتقد بوده باید از این مبلغ 40 میلیارد ریال ارز باشد زیرا دستگاه‌های مورد نیاز اجرای طرح باید از خارج کشور وارد شود.
شهرستان چرام در زمینه جذب تسهیلات اشتغال اعم از توسعه اشتغال روستایی-عشایری و فراگیر شهرستان آخر استان کهگیلویه و بویراحمد بوده به گونه‌ای که تنها 10 درصد سهم اختصاص یافته را جذب کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
البته شما هم کامل مطلب نگفتین اصلا بحث اشتغال عشایر در سامانه کارابوده که این تگه ای از حرف مدیر کل بود که برای تکمیل اومده و معلوم نیست چی شما نوستین
درمان
Iran, Islamic Republic of
عشایر استان ما شده چند نفر ساکن شهر که لباس محلی پوشیده و که عامل توزیع آرد بوده و یا دستمزدی و دیگر امتیارات در تمامی جلسات پای ثابت باشند. تمامی عکسها جلسات را نگاه کنید فقط چند نفرند
Iran, Islamic Republic of
اشتغال‌ روستایی هیچ ارتباطی به امور عشایر نداره بر اساس اسمش در ضمن این وام ها در اختیار اداره کاره و باید از طریق اداره کار پیگیری شود
موسی
Iran, Islamic Republic of
کاش همه مدیران ما مثل مدیر عشایر بود
استاندار میشه از هنر خودش بگه؟
Iran, Islamic Republic of
استاندار چرا بخشداران ضعیف کهگیلویه را جمع نمی کند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1