تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۴۰۲۹۱۹
ر نشست پیشگیری از وقوع جرم مطرح شد

صحبت‌های جالب «مزارعی» در باره بازار کهگیلویه و بویراحمد؛ آه مردم زندگی ما مسوولان را تباه می‌کند

۲
۰
صحبت‌های جالب «مزارعی» در باره بازار کهگیلویه و بویراحمد؛ آه مردم زندگی ما مسوولان را تباه می‌کند
کبنا ؛رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت: آه مردم مسئولانی که بر بازار نظارت ندارند را می‌گیرد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام غلامرضا مزارعی سه شنبه، ۲۰ شهریور ماه در نشست پیشگیری از وقوع جرم با موضوع کنترل و بازرسی در بازار استان افزود: تقوا و دینداری را تنها در انجام امور دینی محصور نکنیم، خدمت به مردم و کنترل بازار تقوا و دینداری است.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما مسئولان باید از خدمت به مردم خسته نشویم، گره‌ای از کار مردم باز کنیم و دعای مردم را پشت سر خود داشته باشیم و از مضرات کار نکردن برای مردم، آه مردم را در پی دارد.
وی تصریح کرد: کوتاهی در انجام وظایف ظلم به مردم است، باید تلاش کنیم، بیشتر دنبال خدمت به مردم باشیم و کمتر بخوابیم.
مزارعی اظهار کرد: خدمت به مردم در حوزه اقتصادی همچون اسلحه به دست گرفتن در هشت سال دفاع مقدس در خرمشهر است. دشمنان دنبال این هستند که جمهوری اسلامی را با چالش بزرگی مواجه کنند کهان شاء الله این خواب تعبیر نخواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: اینکه مردم توان خرید از بازار را به علت گرانی و بالا بودن قیمت‌ها ندارند ظلم است و آه مردم ما مسئولانی که بر بازار نظارت ندارند را می‌گیرد و زندگی ما مسئولان را تباه می‌کند.
مزارعی عنوان کرد: برخی از عاملان توزیع و فروشندگان کالاهای از قبل خریداری شده را به قیمت جدید و با قیمت بالا می‌فروشند که این مساله یک توجیه است بنابراین متولیان امر باید ورود کنند و کوتاه نیایند البته برخی کاسبان حرف‌هایی نیز دارند که حرف آنها نیز شنیده شود.
رییس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد در خصوص دام زنده و تاثیر آن بر قیمت گوشت در سطح استان بیان کرد: چرا دام زنده این استان باید از استانهای همجوار وارد کنیم، استانی که خودش می‌تواند یک قطب دامپروری و عشایری باشد وارد کننده دام زنده باشد.
وی با اشاره به کمبود محسوس روغن در بازار استان تصریح کرد: پس از بازرسی و بازدیدی که از بازار داشته‌ایم این مشکل رفع و روغن وارد بازار شد.
مزارعی افزود: دستگاه قضایی با تمام توان سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات را همراهی می‌کند و این دو دستگاه به‌صورت هفتگی عملکرد خود در حوزه بازار را به ما گزارش دهند.
وی با اشاره به اینکه بر انبارها ذخیره کالاهای استان نظارت و بازرسی صورت گیرد، عنوان کرد: ورود و خروج کالا به انبارها باید مشخص باشد و اسناد مربوطه را داشته باشند و در صورتی که اسناد لازم را نداشته باشند احتکار و تخلف محسوب می‌شود.
این مسئول افزود: کاسبان منصف بازار استان شناسایی و تشویق شوند تا فرقی بین منصفان با بقیه باشد. بر فروشگاههای زنجیره‌ای استان نظارت و بازرسی صورت گیرد.
مزارعی تصریح کرد: از بازاریان و کسبه استان به‌عنوان سربازان خط دفاع از حوزه اقتصادی کشور خواهش می‌کنم با قانع بودن به منفعت مناسب و متعارف بسنده کنند.
وی بیان کرد: دستگاه قضایی نیروهای را به‌صورت نامحسوس در سطح بازار و انبارهای شهر داریم که در صورت گران فروشی و احتکار با متخلفان برخورد جدی می‌شود.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: دستگاه قضایی از نیروها و بازرسان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حمایت می‌کند و همچنین باید به معیشت بازرسان متولیان توجه شود.
وی عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد تولیدی نیست و بیشتر مصرف کننده است.
مزارعی گفت: اگر مسئولان و متولیان امر بر بازار نظارت داشته باشند و مدیریت کنند چرا باید در بازار قیمت گوشت قرمز ۴۶ هزار تومان مصوب شد اما با قیمت ۵۵ هزار تومان به مردم عرضه و فروخته می‌شود.
وی افزود: کمبودی کالا در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد و ذخیره لازم داریم و تنها نیاز به مدیریت صحیح دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باسلام وعرض تسلیت دهه محرم خدمت دادستان محترم لطف کنید بدادمردم گچساران هم برسید قیمت کلیه اجناس سرسام اور است وهرساعت بالا میرود بخصوص لوازم یدکی انواع خودرو.ممنونم
United States
به نظرم مردم خودشون باید به صحنه بیایند وصرفه جویی کنن وگرنه مسئولین فقیر چکار میتونن بکنن، ،،،،،،،،،،،،،
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1