تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۴۰۲۹۱۰
در شورای اداری چاروسا مطرح شد

ابهام در مزایده آموزش و پرورش چاروسا / باغات المور در آستانه نابودی / بی‌توجهی جهاد کشاورزی

۲
۰
ابهام در مزایده آموزش و پرورش چاروسا / باغات المور در آستانه نابودی / بی‌توجهی جهاد کشاورزی
کبنا ؛بخشدار چاروسا بر تعامل ادارات و دستگاه‌های این شهر در برگزاری مراسم مذهبی ایام محرم تأکید کرد.
امروز (دوشنبه 19 شهریورماه) با حضور بخشدار و مسئولین ادارات چاروسا نشست شورای اداری چاروسا برگزار شد.
علی محمودی در ابتدا این نشست با تسلیت آغاز ماه محرم اظهار داشت: ماه محرم بهترین فرصت برای روشنگری است و انتظار است مسئولین ادارات اقدامات لازم در زمینه آغاز ماه محرم با هیات های عزاداری همکاری لازم را داشته باشند.
بخشدار چاروسا بیان کرد: ادارات نسبت به نصب بنر و پلاکارد در سطح ادارات و سطح شهر اقدام کنند و اداراتی همچون اداره برق نسبت به روشنایی معابر و هیات ها در طول روز اقدام کنند تا مشکلی نسبت به روشنایی معابر نداشته باشیم و همچنین تعمیراتی که توسط ادارات خدمات رسان می خواهد صورت بگیرد در طول روز باشد تا در ایام شب‌های محرم مشکلی برای عزاداران به وجود نیاید.

وی به امنیت هیات‌ها هم اشاره و گفت: نیروی انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران نسبت به برقراری امنیت در هیات ها تلاش کنند و فضای را به نحویی آماده کنند تا مردم با حفظ امنیت به عزاداری بپردازند.
محمودی از اجرای برنامه تلویزیونی ایل سوگوار در قلعه رئیسی خبر داد و تاکید کرد: برنامه تلویزیونی ایل سوگوار روز پنج شنبه در شهر قلعه رئیسی برگزار می شود که امیدواریم دهیاران و تمامی مردم جهت برگزاری این مراسم همکاری و تلاش کنند.
وی به بازگشایی مدارس هم اشاره و بیان کرد: آموزش و پرورش با تعلیم و تربیت افراد جامعه نقش والایی در میزان توسعه یافتگی جوامع دارد و باید به آن توجه ویژه شود و به همین دلیل ایام نزدیک به بازگشایی مدارس است و ادارات با آموزش و پرورش جهت بازگشایی مدارس همکاری کنند.
بخشدار چاروسا قانون و نظم را اولویت کاری خود دانست و یادآور شد: حضور پرسنل و کارمندان به موقع بر روی کار خود باید مورد تاکید مدیران ادارات قرار بگیرد و سبب نشود تا ارباب رجوع از این وضعیت نگران شود.


حجت الاسلام سید مهدی افراز هم در این نشست با تسلیت ایام محرم عنوان کرد: هیات‌های مذهبی نقش بسزایی در برگزاری  باشکوه مراسم عزاداری حسینی دارند باید از این فرصت برای تقویت فرهنگ حسینی و معرفت حسینی در بین نسل جوان و نوجوان جامعه بهره گرفته شود.
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا بیان کرد: ادارات باید با هیات ها همکاری کنند تا شاهد برگزاری هر چه بهتر برنامه محرم امسال باشیم.
سروان ساعدی هم در این نشست امنیت را مهمترین مقوله هر جامعه و مکان دانست و تصریح کرد: آماده همکاری با هیات ها در خصوص امنیت هستیم ولی نیاز اساسی این همکاری، همکاری است که باید از سوی هیات ها هم شاهد این همکاری باشیم و مکان و زمان شروع و پایان عزاداری ها مشخص شود.

فیض الله آبرود هم در این نشست گفت: تزیین مکان‌های و سطح شهر قلعه رئیسی صورت گرفت و آماده هر گونه همکاری در جهت برنامه‌های محرم هستیم و در این راستا نقش بازاریان بسیار بسزا است که با شهرداری همکاری کنند و هر یک نسبت به جلوی مغازه خود اقدام کنند.
شهردار قلعه رئیسی با آمادگی نسبت به برنامه ایل سوگوار در خصوص وضعیت حفاری های سطح شهر هم گفت: به دلیل نبود قیر حفاری نیمه کاره رها شد که امیدوار هستیم این مشکل برطرف شود.
محمد شکوهی با بیان صحبتی از رهبر معظم انقلاب در جلسه با خبرگان رهبری با بیان اینکه زبان خود را کنترل کنیم تاکید کرد: ادارات و مردم در جهت بازگشایی مدارس همکاری کنند تا شاهد روزی بیاد ماندنی برای دانش آموزان باشیم و برای این نیاز به همکاری عموم است.
رئیس آموزش و پرورش چاروسا با تقدیر از کمیته امداد و دهیاران ادامه داد: در جهت حمایت از دانش آموزان فقیر و بی سرپرست اقدام به جشن عاطفه ها شد که بسیار امری بزرگ و خیرخواهانه بود که جای تقدیر دارد و از دهیارانی که با مدیران مدارس همکاری می کنند تشکر می کنم که امیدوار هستم این همکاری ادامه داشته باشد.

هادی شهبازی رئیس امور صنفی چاروسا وضعیت بازار را وضعیتی نابسامان دانست و خاطرنشان کرد: وضعیت چنین بازاری یک بار در سال های 89تا 91رخ داد و این امسال که واقعا وضعیت امسال بسیار نابسامان است که امیدوار هستم هر چه سریع تر رو به رشد پیدا کند.
ارغنده رئیس کمیته امداد چاروسا از جمع آوری بیش از 6میلیون تومان نقدا و بیش از 21میلیون تومان غیر نقدی در جشن عاطفه ها خبر داد و گفت: اگر آموزش و پرورش کمک کند شاید تا قبل از مهر ماه کلیه اجناس را تحویل دهیم.
اکبر دیناری رئیس شورای چاروسا هم در این نشست با تسلیت محرم و صفر عنوان کرد: یک کارگروه متشکل از مدیران ادارات باشند تا از هیات ها سرکشی کنند و همچنین نسبت به بازگشایی مدارس همکاری لازم با آموزش و پرورش شود.
وی خواستار توجه راه و شهرسازی نسبت به پروژه های چاروسا شد.
زینب مهرجو عضو شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست از آمادگی شورا و شهرداری نسبت به به برنامه های محرم شد و گفت: وضعیت کمربندی وضعیت نابسامانی است که باید به عنوان یک پروژه مهم راه و شهرسازی به آن توجه کند.
کریمی هم در این نشست برگزاری مراسمات عزاداری را از ساعت 8 نیم تا 11 دانست و خواستار توجه مسؤولان و نیروی انتظامی به هیات ها شد.
اما صحبت‌های ارشیا مسئول خانه ترویج جهاد کشاورزی و شورای دهستان جاورده موجب واکنش بعضی مسؤولین شد که در این نشست مزایده آموزش و پرورش را به دلیل اینکه قیمت سالن ورزشی جاورده قیمت بالا توسط مردم زده می‌شود غیر قانونی دانست که محمد شکوهی مزایده را امر عادی و قانونی دانست که شرکت در مزایده ها به صورت آزاد است و هر کس دوست داشته باشد، طبق قانون شرکت و هر قیمتی می تواند درج کنند و اصلا ربطی به آموزش و پرورش ندارد و تنها وظیفه آموزش و پرورش برگزاری قانونی مزایده است که تاکنون به صورت کاملا قانونی در حال برگزاری است.
همچنین در ادامه در خصوص فاضلاب ها سطح دهستان جاورده اشاره و گفت: مسئول درمانگاه جاورده موظف است که از فاضلاب جاورده نظارت کند که مسئول درمانگاه جاورده از نامه نگاری و همچنین معرفی افراد خاطی به دستگاه قضایی شد که مورد تایید بخشدار هم قرار گرفت.
مجتبی جاوید به نمایندگی از دهیاران با نگرانی نسبت به باغات روستای المور گفت: چرا جهاد کشاورزی نسبت به باغات المور توجه نمی کند و به آنها رسیدگی نمی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرد مطلع
Iran, Islamic Republic of
واقعاً اظهار نظر آقای جاوید در مورد آبیاری باغات المور غیرواقعی و به دور از انصاف است. چون بنده اطلاع دقیق دارم
اشنا
Iran, Islamic Republic of
احسنت جناب دیناری
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1