تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۳
کد مطلب : ۴۰۲۹۰۷
یادداشت|

«پاکدل» از کاغذ‌های «تاجگردون» پرده برداشت / واقعیت چیست؟ / تاجگردون راست می‌گوید یا «پاکدل»

۳۸
۱
«پاکدل» از کاغذ‌های «تاجگردون» پرده برداشت / واقعیت چیست؟ / تاجگردون راست می‌گوید یا «پاکدل»
کبنا ؛متن ارسالی
بعد از توضیحات غلامرضا پاکدل در باره منطقه ویژه اقتصادی گچسارن با عنوان «واکنش جالب «پاکدل»؛ منطقه ویژه اقتصادی دروغین یا سرمایه گذاران دروغین / آقای نماینده فقط به فکر بستگانش بود» غلام‌رضا تاجگردون با انتشار صفحاتی از دفتر خاطراتش[کلیک کنید] پاسخ پاکدل را داد که پاکدل دوباره جواب تاجگردون را داد.
به گزارش کبنا، غلامرضا پاکدل نوشته است؛
اگر احساس کنید پاسخ دارید یک لحظه درنگ نمی‌کنید و حتی دست نویس می‌فرستید.
شاه بیت‌های خاطره را تأیید نمودید. اعضای هیات مدیره پترو امید (همکارانتان) از پروژه‌شان بازدید داشتند نه منطقه خشاب.
از بهمن مظلوم و بی پناه فیلم می‌گیرید ولی از توافق نامه منطقه ویژه اقتصادی نه؟
منطقه ویژه اقتصادی دروغین یا سرمایه گذاران دروغین بی مسمی نبود.
توصیه منتقدانه مشفقانه! را بپذیرید. رویه همه دولتمردان و سیاستمداران تقدیر از دست اندرکاران است.
 جناب آقای تاجگردون
نماینده محترم مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی
  با سلام،
 بعداز شش ماه که اینجانب مستند و مستدل در خصوص موارد مهم و مورد سئوال مردم، از جمله دفاع از حقوق کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری نفت، انتصابات و شایسته سالاری، بکارگیری نیرو و خودروهای استیجاری، عملکرد پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی، پارتی بازی،
بی عدالتی و تبعیض و دفاع از عملکرد دوران قبل از جنابعالی و مقایسه آن با دوران شما، مطالب بسیار نوشته و ضمن شفاف سازی دوران قبل از شما، خواهان شفاف سازی و پاسخگویی به افکار عمومی از سوی جنابتان شدم، دو مرحله یکی در روز معلم، بسیار غیرمنطقی و فرافکنانه که با پاسخ منطقی و مشروح از سوی بنده روبرو شدید و دیگری پس از نقد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اثبات اینکه نتوانسته‌اید یک دهمِ شش سال و نیمِ مشابه قبلی خودتان در حوزه توسعه، عمران و آبادانی عملکرد داشته باشید ولی با تبلیغ و مصادره عملکرد دیگران سعی در فریب اذهان دارید، پس از جمع آوری اطلاعات، مصاحبه ای انجام دادید که بالاخره در آن مصاحبه نقد و نتیجه گیری بنده را پذیرفتید و برای اولین بار از زیرگذر، فرودگاه، دانشکده نفت، بیمارستان بی بی حکیمه و... سخن به میان نیاوردید و از مصادره عملکردِ دیگران خودداری نمودید و چون مردم هم آگاهی یافته بودند، دیگر نتوانستید مقایسه ای انجام دهید.
 بارها از سوی جنابعالی و طرفدارانتان عنوان شد که قصد پاسخگویی به نقدها و سئوالات مهم بنده را ندارید، هر چند برای بنده واضح و مبرهن بود که پاسخی ندارید. بالاخره از بین آن همه موارد مهم، به محض اینکه احساس کردید به این خاطره شاید بتوانید پاسخی بدهید، پاسخ دادید ولی کاش به مخاطبین احترام می‌گذاشتید و همانگونه که از سفرهای سیاحتی‌تان چندین سطر در اینستاگرام تایپ می‌کنید، این پاسخ را تایپ می‌کردید تا بتوانند راحت‌تر بخوانند به هر
حال آن را به فال نیک گرفته و نظر حضرتعالی و مردم شریف را به نکات زیر جلب می‌نمایم.
بارها عنوان کرده‌اید نقد باید مشفقانه باشد. (مشفقانه یعنی از روی محبت و مهربانی)، قبول بفرمایید که مهم مطالب و محتوای نقد است، مگر شما کمبود محبت دارید که می‌خواهید نقد از روی محبت باشد تا پاسخگوی آن باشید؟ شما منتقدان خود را بلاک می‌کنید بعد توقع مشفق (مهربان) بودن هم دارید؟ فکر نمی‌کنید توقع بی جایی باشد؟
هر چند که خوانندگانِ تیزبین به احتمال قوی متوجه شده‌اند که این دست نوشته را همین تازه نوشته‌اید و برای اینجانب، خصوصاً با آنچه در مورد خودرو و آب میوه نوشته‌اید، اظهَرُمِنَ الشَمس است که تازه نوشته‌اید، (چون حتی یادتان نبوده که چه فرموده‌اید ودوم اینکه ما میزبان بودیم و پذیرایی فقط در مهمانسرا تدارک دیده شده بود و آب میوه ای نه همراه بنده بود و نه همراه میهمانان!!)، ولی اصلاً مهم نیست و به احترام مخاطبین به مطالب دو صفحه اول (به استثنای سطر آخر صفحه دوم) نمی‌پردازم.
برویم سر اصل مطلب:
 1-خدا را شاهد می‌گیرم که در نقل خاطره‌ام یک کلمه کم و زیاد ننوشته‌ام و بسیار خُرسندم که در حضور مردم شریف، قسمت‌های اصلی و شاه بیت‌های موضوع یعنی اینکه آقایانِ دعوت شده همکارانِ شما و پیمانکار مخازن ذخیره سازی نفتِ بعد از تلمبه خانه گوره و اعضای هیأت مدیره شرکت پتروامید آسیا بودند که حضرتعالی نیز عضو هیأت مدیره آن شرکت بوده‌اید و هدف اصلی آن‌ها نیز بازدید از آن پروژه بوده است و نشان دادن منطقه خشاب هم در همان شب تاریک از فاصله چندین کیلومتر بوده و بازدید صورت نگرفته است، توسط جنابعالی کتباً تأیید شدند.
 2- بین خود و خدایتان می‌دانید که تا آخر شب با هم بودیم و نه روی کلیات توافقی صورت گرفت و نه صورتجلسه ای تنظیم شد و بنده و جنابعالی با هم از مهمانسرا خارج شدیم و با هم خداحافظی کردیم و فردا صبح به قصد بازدید از منطقه خشاب در جلوی مهمانسرا حاضر شدیم که در کمال ناباوری شما فرمودید همان نشان دادن دیشب کافی بود. اگر صورتجلسه ای بود باید امضاء بنده نیز بعنوان مدیرعامل نفت و مهم‌ترین بنگاه اقتصادی منطقه و حاضر در جلسه زیر آن صورتجلسه باشد و نسخه ای از آن را دریافت می‌کردم و مهم‌تر از همه اینکه جنابعالی که هنگام دادن یک پنجاه هزار تومانی به بهمن مظلوم و بی پناه فیلمبردارتان را به همراه دارید تا فیلم بگیرد و آن را در فضای مجازی پخش کنید، از توافق با سرمایه گذاران منطقه ویژه اقتصادی توسط چندین دوربین دستور فیلمبرداری صادر نمی‌فرمودید و آن را در سایت‌ها منتشر نمی‌کردید؟ اگر هم به فرض محال آنگونه بود که فرموده‌اید، باید گفت به همین دلیل بود که هیچ اقدامی بعد از شش سال از سوی سرمایه گذاران انجام نشد چون وقتی سرمایه گذاری بدون دیدن منطقه صورتجلسه به آن مهمی را صرفاً از روی دوستی و رفاقت امضا می‌کند پرواضح است که نمی‌خواهد اقدام خاصی انجام دهد و فقط می‌خواهند شرمنده میزبان نباشند و لذا نام منطقه ویژه اقتصادی دروغین یا سرمایه گذاران دروغین بی مسمی نیست. پس حق دهید مردم از تصویب برجام در بیست دقیقه و اسناد مهم و مهم‌تر با همین بی دقتی و بی خیالی توسط شما و امثال شما واهمه داشته باشند.
 3- موضوع تغییر مرز جغرافیایی گچساران و بهبهان که به قول جنابعالی خیانت یا سهوی است که بیشتر به اولی نزدیک است، موضوعی است که قصد داشتم پس از تحقیق بیشتر و در فرصتی مناسب که مردم شهرستان‌های گچساران و باشت خادمین واقعی خود را بهتر بشناسند، به آن بپردازم، ولی حالا که فرمودید لطفاً درنگ نفرمائید و تاریخ این رخداد و جابجایی این مرز مهم سیاسی و جغرافیایی را که در دو مرحله یکی سالیان پیش و یکی هم حدوداً سه سال اخیر تغییر دور از انتظارِ مردم گچساران در خصوص آن مطرح است، مشخص و به اطلاع مردم برسانید.
 4- واقفید که مناطق ویژه اقتصادی در ادوار نمایندگان قبلی مورد پیگیری بوده‌اند و جنابعالی اخیراً حتی روز تصویب هم در جلسه رأی گیری در مجلس تشریف نداشتید ولی مانند همیشه به محض شنیدن خبر تصویبِ آن‌ها مصاحبه ای انجام دادید و حتی یادی هم از هیچ کس نکردید تا باز هم به روش ناپسند پیشین مانند روز افتتاح زیرگذر و ... همه چیز را به نام خود مصادره نمائید. توصیه منتقدانه و مشفقانه! اینجانب این است که این مهم را بیشتر رعایت فرمایید که از نکات اخلاقی مورد توجه همه دولتمردان وسیاسیون است.
 به فرمایش خودتان: قضاوت با مردم
   با آرزوی توفیق برای خدمتگزران راستین
 ----------------------
 غلامرضا پاکدل
 19 شهریور 97
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پلو
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم. افشا کن
Iran, Islamic Republic of
قول بهت میدم تو لیشتر امثال تاجگردون بیشتر رای میاره نگاه کن به هر کس میگم میگه بابا این را ول کن ثابت میشه
دوست بهمن
Iran, Islamic Republic of
فقط می تونم بگم که ب.داره مشهور می شه ، شاید یه روزی تو انتخابات یه پوستر ببینیم ، آن مرد ( . ) آمد ، ولی اگه بیاد من بهش رای میدم چپن .پیلست؟؟؟!!!
چرام
Iran, Islamic Republic of
الحق و الانصاف که جناب پاکدل حقایقی را بیان میکنن که . پاسخگویی به ان از.
Netherlands
جالبه که نماینده محترم همه جریان رو تایید کردند .لطفا در مورد مرز جغرافیایی گچساران و بهبهان توصیح دهید .ولی اول نماینده توصیح بده که ثابت بشه خبر داره از جریان
اشنا
United Kingdom
من واقعا نمیدونم هدف از این کارها چیه ,؟چرا در این بین فقط اقای پاکدل داره افشاگری میکنه ,چراتاجگردون بااین وزن سنگینی که دربین سیاستمداران کشور داره هیچ حرفی برا گفتن نداره؟
گچساران
Iran, Islamic Republic of
چون همه واقعیتها را مهندس پاکدل میدونه . حتما" .م این کارها را انجام داده
مهدی
Iran, Islamic Republic of
پاکدل کوتاه بیو
خخخخخخخخ
اصغر
United States
پاک دل تو اگه سید قدرت نبود الان داشتی لیشتر. الان شدی منتقد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
سید قدرت بهتر از تاجگردون بود ولی تاجگردون.
اصغر
United States
پاکدل تنها کارا بزرگی انجام داد کل طایفش اورد توی شرکت و دیگر هیچ و پوچ
United Arab Emirates
برو ناگفته ها نقدهای پاکدل رو بخون مخصوصا ناگفته و نقد سوم را. چرا خودتونو به کوری کری زدید. اینکه ده برابر پاکدل تونست آدم بذاره سر کار که درسته ولی فرودگاه زیر گذر بیمارستان بی بی حکیمه مجموعه ورزشی شهید افراز و شهید درخشان و شهید نریموسی و مجموعه اخر بلوار وسط، دانشکده نفت و دهها کار دیگه را هم پاکدل انجام داد که تاج آرزو داره یکیشونو بتونه انجام بده. تیم فوتبال رو هم برد لیگ یک که حالا ۶ ساله جون میکنن نمیتونن دیگه ببرنش. بازم بگم؟
دشت مور
Iran, Islamic Republic of
احسنت جناب مهندس پاکدل واقییعت ها فرمودی واقعا دوست داریم
هموطن
Italy
بنازمت پاکدل
مهندس عزیز.
محمود
Iran, Islamic Republic of
به نظر من این نامه نگاریهای آقای پاکدل خیلی لوس شده و در شان آقای تاجگردون نیست که به این داستان‌ها جواب بده
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون جواب نداردمحمودجان
گچساران
Iran, Islamic Republic of
چرا نباید جواب بده مگه خونش از خون بقیه رنگینتره آقای محمود
گچساران
Iran, Islamic Republic of
عزیز : اتفاقا" همین حرفها و صحبتها خوبه تا مردم عزیز و شریف گچساران نماینده خودشون را بهتر بشناسند
United Arab Emirates
واقعا
منهم به نظرم خیلی لوس شده وشایدبهتربوداقای تاج گردون اصلاجواب نمیداد
حمید
Iran, Islamic Republic of
احسنت ..

من بیرون از گچسارانم و بی خبر از اوضاع
نکنه الان آقای تاجگردون ایفرمایه منطقه ویژه اقتصادی اصلا ایده ی خوش بیده 😂😂
خدا نخا 😃
گچساران
United Arab Emirates
درود بر پاکدل. درود بر افشاگری. درود بر واقع بینی. درود بر راستگویی
فدایی حاج غلام
Iran, Islamic Republic of
تاریخ گچساران و باشت دیگر نماینده ای مثل غلام تاجگردون نخواهد دید.

ما برای حاج غلام جان را فدا می کنیم.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
جناب پاکدل اگر شما اوقات بیکاری و وقت زیاد دارین بنابراین مزاحم اوقات شریف نماینده نشوید و وقت این عزیز را نگیرید تا بتواند برای مردم شهرستان وقت بیشتری بگذارد و طرحها و مشکلات مردم را با فراق بال و با فکر آزاد دنبال و حل نماید. نماینده وقت ندارد که بنشیند و جوابیه شما را مکتوب نماید. لطفا حالا که نمیتوانید خدمتی به مردم کنید لااقل چوب لای چرخ خدمات ارزنده نماینده نگذارید.
Iran, Islamic Republic of
من فقط موندم این شایسته سالاری که شما در نفت ایجاد کردید کجا بود در ضمن یه. از منشی ها چند تا ماشین استیجاری داخل شرکت نفت داشت
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر پاکدل شیر پاک خورده. واقعا اگر مردم شریف گچساران و باشت ذره ای دقت و آگاهی خود را بکار گیرند در انتخاب نماینده بعدی مجلس بهتر است یک اشتباه را سه مرتبه تکرار نکنند. گرچه. مظلوم نیز پیشی میگیرد.
مجید
Iran, Islamic Republic of
احسنت به مهندس پاکدل خدایی .
افشین
Iran, Islamic Republic of
جناب پاکدل اگر وقت کردی یه چند ساعت کار کن تا .ت حلال باشه. شما فقط دنبال حضور مجدد در شرکت نفت گچسارانی که نماینده با شما موافق نیست. بنظرم دنبال بکار گیری نسل70 الی 80 لیشتر در شرکت نفت هستید
آرو
Iran, Islamic Republic of
چهار نفر مثل پاکدل تو کشور داشتیم و.می کردوضع معیشت مردم اینطور نبود البته بشرطی که در قدرت باشند وبر ای حفظ قدر ت پست ومقام محافظه کاری - در واقع..ت- نکنند
sdn
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مهندس پاکدل با این روشنگری مستند .جناب نماینده اگه پاسخ منطقی دارند ارایه دهند مردم قدرت تشخیص دارند.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه اقای تاجگردون با این سیاست بازیها و راه انداخت. بین خود و اقای پاکدل سعی در بازگو کردن و ارائه عملکرد خود دارد .
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
هدف پاکدل ایجاد حاشیه ذهنی برای نماینده است تا ایشان را از حرکت در مسیر توسعه شهرستان های حوزیه انتخابیه خود باز دارد
اقای تاجگردون ذهنت و توانت را درگیر این بازی های منطقه ای نکن
همچنان با اقتدار به حرکتت ادامه بده
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس اندازه پاکدل به مردم گچساران.با آوردن فامیل های لیشتری خود بر سر کار.
دوستان. نیاز باشه اسم ببرم.
زنده باد تاجگردون -مرد با شرف و باغیرت
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقایان تاجگردون با هرکی. و میگی لااقل مقابل مهندس پاکدل. آخه باید این رو بدونی که پاکدل مو رو از ماست می کش بیرون،
حالا بیا با سند و مدرک ثابت کن که مرز جغرافیایی گچساران و بهبهان رو درست کردی؟ البته حد و مرز قبلی و جدید بهبهان و گچساران رو با سند و مدرک ارائه بده....
بابکان
Iran, Islamic Republic of
با سلام
الحق والانصاف آقای پاکدل حقایق خوبی راافشامی کند چقدخوب است که شفافیت بیشترازایناباشدودرخصوص مسائل دیگرهم شفافیت صورت بگیرد.ماکارنداریم که آقای پاکدل وارد صحنه بشه یا نشه مهم گفتن حقایق هست وروشنگری .حداقل یکی باید باشه که آقای تاجگردون راواداربه حرف زدن بکنه
سیددست افکن
Iran, Islamic Republic of
بنده تا الان به دکترتاجگردون رای ندادم ...ولی از روزی که دارم متن ها ونامه های اقای پاک دل را مطالعه میکنم به این نتیجه رسیدم که دکترتاجگردون مردعمل ودلسوز وپیگیرکارمردم وجوانان هست ...جناب آقای پاکدل با این نامه هاوقت وکیل خودت ومردم شهرستان رانگیر...جناب پاکدل حضرتعالی درحوزه مدیریت نفت امتحان خودت راپس دادی....آزموده راآزمودن خطاست.....کاش تو استان ومملکت ما صدهادکترتاجگردون وجودداشت....جهت یادآوری بنده هیچگونه نیازی به دکترتاجگردون وبقیه ندارم...ولی حرصم میگیره شما دست به دامن.ن وبااین کارات بخوای همشهریانم را دوربزنی....دست از ......تاجگردون ایثارگر رزمنده برادرشهید چهره ای ملی ودوست داشتنی ووکیل مردم شهرستان گچساران وباشت پاینده باد....
United States
اتفاقا تاجگردون امتحانش رو پس داده .نفت. در مورد نقدهای پاکدل که حرفی برای گفتن نداره .اخه به چی تاج می نازید . اگه به جایی رسیده هم مدیون فامیل خودش یعنی حاج بهرام هست یعنی ژن خوب .... در مورد پاکدل و تاجگردون مردم قضاوت خواهند کرد
سروش
Iran, Islamic Republic of
هدف پاکدل این است که اسمش روی زبان ها بیفتد . میگویند شخصی میخواست معروف شود ، هر کاری میکرد به چشم نمیومد ،. اوفتاد روی زبون مردم .
باشتی
Iran, Islamic Republic of
پاکدل. شرکت نفت سره به سرش .اگر عاقل باشی تا۳ سال دیگه قدرت دست دولت مخالف شماست حتی اگر تاجگردون هم نماینده نباشه عملا توی این ۳سال باقیمانده مسئولیتی گیرت نمیاد خودت راخسته نکن. ما اگر از تاجگردون هم عبور کنیم به امثال شما رای نمیدیم .هم سید قدرت دنبال عده ای خاص بود وهم تاجگردون پس مردم دیگه نباید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1