کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای آموزش‌وپرورش

واکنش نماینده بویراحمد به تبعیض‌ها/ «زارعی» مدرسه می‌سازد

19 شهريور 1397 ساعت 14:24

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس گفت: باید تلاش کنیم که برخی از ذهنیت‌های غلط در این حوزه شکل نگیرد و باید این افکار عمومی که در استان وجود دارد را به‌درستی مدیریت و به سمت واقعیت‌ها هدایت کنیم و اجازه ندهیم که اطلاعات غلط موجب شود که ذهنیت‌های منفی در نحوه خدمت‌رسانی به مردم تبعیضی وجود داشته است.


غلام محمد زارعی امروز در نشست شورای آموزش‌وپرورش که به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، بابیان اینکه این نشست یکی از جلسات بسیار مهم و پایه استان است، اظهار کرد: شهرستان بویراحمد بیش از 300 هزار نفر جمعیت داشته و این روند مهاجرت همچنان ادامه دارد.
زارعی با اشاره به اینکه هرماه به‌طور متوسط حدود 700 انشعاب جدید برق در شهر یاسوج درخواست می‌شود، افزود: امسال 165 کلاس درس تا مهرماه به شهرستان بویراحمد تحویل داده می‌شود و برخی از مشکلات اصلی فضای فیزیکی این شهرستان برطرف خواهد شد.
وی در ادامه تأکید کرد: باید تلاش کنیم که برخی از ذهنیت‌های غلط در این حوزه شکل نگیرد و باید این افکار عمومی که در استان وجود دارد را به‌درستی مدیریت و به سمت واقعیت‌ها هدایت کنیم و اجازه ندهیم که اطلاعات غلط موجب شود که ذهنیت‌های منفی در نحوه خدمت‌رسانی به مردم تبعیضی وجود داشته است.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا اظهار داشت: حدود 45 درصد جمعیت شهرستان بویراحمد در شهر سکونت داشته و بیش از 55 درصد جمعیت ما در روستاها هستند.
وی بیان کرد: برخی از افرادی که قضاوت می‌کنند باید قضاوتشان منصفانه باشد و بدانند که در حوزه آموزش‌وپرورش شهرستان بویراحمد نسبت به گذشته توجه بیشتری می‌شود.
زارعی افزود: تا امروز در حوزه سخت‌افزاری گفت‌وگوها صورت گرفته و امیدواریم که در حوزه نرم‌افزاری نیز نظارت و دقت هم داشته باشیم تا نتایج و دستاوردهای آموزشی مطلوبی را داشته باشیم.
نماینده شهرستان بویراحمد در پایان گفت: امروز در این نشست به‌پاس حضور دوستان، مدرسه‌ای 3 کلاسه در مکانی که آقایان آموزش و پرورش انتخاب کنند، خواهم ساخت.


کد مطلب: 402896

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402896/واکنش-نماینده-بویراحمد-تبعیض-ها-زارعی-مدرسه-می-سازد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1