تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب : ۴۰۲۸۷۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

ابلاغ تسهیلات 1087 میلیارد ریالی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

۰
ابلاغ تسهیلات 1087 میلیارد ریالی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکهزار و ۸۷ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال افراد تحت پوشش کمیته حضرت امام خمینی (ره) به استان ابلاغ شد که 737 میلیارد ریال آن برای اشتغال در مناطق روستایی و عشایری است.
به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد علی محمد احمدی از ابلاغ یکهزار و ۸۷ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال افراد تحت پوشش کمیته حضرت امام خمینی (ره) به استان خبر داد و افزود: ۷۳۷ میلیارد ریال از این اعتبار ابلاغی برای اشتغال افراد تحت پوشش کمیته امداد امام راحل در مناطق روستایی و عشایری استان است.
احمدی اظهار داشت: ۳۵۰ میلیارد ریال آن از محل بند ب، تبصره ۱۶ برای خودکفایی و توانمندی سازی افراد تحت چتر حمایت این نهاد ابلاغ شده است. 
وی تاکید کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات در این نهاد با تشکیل پرونده و معرفی به بانک های عامل می توانند تسهیلات دریافت کنند و این اعتبارات باید تا پایان سال جاری جذب شوند. 
استاندار، تلاش بانک های عامل در پرداخت ۴۱۰ میلیارد ریال در سال گذشته برای اشتغال افراد تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) و ۴۹ میلیارد ریال به افراد زیرچتر حمایتی بهزیستی را موثر بیان کرد و افزود: متاسفانه نام برخی از بانک ها که سهمیه بالایی هم داشته اند را در این زمینه نمی بینم.
وی گفت: سه هزار و ۸۰۰ طرح در کمیته امداد امام(ره) استان که باعث خودکفا و خارج شدن این تعداد از افراد تحت پوشش این نهاد در ۹۶ شده گام مهم در توانمندسازی آنهاست.
استاندار توانمندسازی افراد تحت حمایت نهادهای حمایتی را از اولویت های مهم استان دانست وتاکید کرد: بانک های عامل استان در حوزه نهادهای حمایتی کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی و زندانیان با رویکردی نو و با عملکردی خوب حرکت کنند.
وی افزود: چون جمعیت روستایی وافراد تحت پوشش نهادهای حمایتی استان بالا است برای کاهش محرومیت، مهاجرت و برای توانمند سازی آنها همه دستگاه های اجرایی و بانک های استان در ارائه خدمات، پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال امسال با جدیت بیشتری پای کار بیایند. 
احمدی یادآور شد: چهار هزار و ۲۰۰ خانوار در نوبت برای قرار گرفتن تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) استان در سال گذشته با توانمند سازی به ۸۰۰ نفر کاهش یافت.
 وی افزود: با این اعتبار تمام افراد پشت نوبت تسهیلات دریافت خواهند کرد و خودکفا خواهند شد و علاوه بر این جمعی از افراد تحت پوشش هم خودکفا می شوند.
استاندار با بیان اینکه، سطح تسهیلات در سال جاری چشمگیرتر از پارسال است، تاکید کرد: بانک ها، دستگاه های اجرایی بخصوص نهادهای حمایتی از هم اکنون برنامه ریزی لازم را برای ایجاد اشتغال افراد تحت پوشش به عمل آورند.
احمدی به یک هزار و ۶۰۰ پرونده افراد تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) متقاضی دریافت تسهیلات خود اشتغالی اشاره و به تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار آنها تاکید کرد و گفت: زندانیان نیازمند که خانواده های آنها قطعا در شرایط سختی بسر می برند، هم باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.
استاندار تاکید کرد: بانک ها از مسائل اجتماعی و مشکلات عدیده مردم غافل نشوند چرا که همه دغدغه ها ازدواج جوانان، ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکلات مردم است.
وی تاکید کرد: به مشکلات مردم بخصوص افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی نگاه اخلاقی و انسانی داشته باشیم و برای کمک به آنها به دنبال بهانه و توجیه غیرمنطقی نباشیم. 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1