تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۸
کد مطلب : ۴۰۲۸۷۷
در شورای ترافیک کهگیلویه مطرح شد

ترافیک مصوبات در شورای ترافیک«کهگیلویه»!/ترس «مدیران» از «مدیران کل»!/اعتراف معاون شهردار دهدشت به مصوبات عملی نشده!

۰
ترافیک مصوبات در شورای ترافیک«کهگیلویه»!/ترس «مدیران» از «مدیران کل»!/اعتراف معاون شهردار دهدشت به مصوبات عملی نشده!
کبنا ؛صبح امروز شورای ترافیک شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار کهگیلویه و سایر اعضا در فرمانداری دهدشت برگزار شد.
فرماندار کهگیلویه در این نشست دیگر بار مدیران شهرستان را نقد و اظهار کرد:هیچ توجیهی در عملی نشدن مصوبات پذیرفتنی نیست،مدیران  باید مصوبه‌ها را پیگیری و تا  عملی شدن آنها تلاش کنند و همچنین موانع  سر راه  عملی شدن مصوبات را به فرمانداری گزارش دهند.
جعفر نیکبخت با بیان اینکه برخی از مصوبات نیازبه رایزنی و پیگیری از ادارات کل دارد تصریح کرد:حس می‌کنم مدیران از مدیرکل خود می‌ترسند و از آنها مطالبه گری نمی کنند،از مدیر کل نترسید اگر قرار بر تغییر شما باشد با من هماهنگ خواهند کرد،لذا مطالبات شهرستان را پیگیری کنید!
 نیکبخت همچنین موافقت با تاکسی بی سیم بانوان را اعلام و بیان کرد:تاکسی بی‌سیم نیاز ضروری برای قشر بانوان است که می‌طلبد در خصوص راه‌اندازی بی‌سیم بانوان اقدامات لازم در زمینه همکاری با متقاضی انجام شود.
 وی که تنها گزارشات کتبی را می پذیرد خطاب به مدیران گفت:مدیر باید با آگاهی و اطلاع کامل و کار انجام شده در جلسات حضور پیدا کند.

مصوبات شورای ترافیک از سال 92 توسط شهرداری اجرایی نشد
رئیس پلیس راهور کهگیلویه نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مصوبه های شورای ترافیک نعملی نمی شوند اظهار کرد: مصوبه شورای ترافیک از سال 92 تاکنون از سوی شهرداری دهدشت اجرایی نشد.
شهباز پورنگ بدون اشاره به تعداد مصوبه های شورای ترافیک بیان کرد: سهل انگاری در اجرای مصوبه ها باعث افزایش بار ترافیکی در سطح شهر شده است.
وی با اشاره به نامناسب بودن معابر شهری و گلایه های مردمی و رانندگان اضافه کرد: نامناسب بودن معابر شهر باعث افزایش حوادث رانندگی می شود.
رئیس پلیس راهور به تعداد حوادث درون شهری دهدشت در سال جاری اشاره نکرد.
پورنگ تصریح کرد: نیاز است شهرداری نسبت به جابه جایی برخی از ایستگاه های تاکسی برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت با پلیس راهور همکاری کند.
وی افزود: اموزش قوانین راهنمایی برای رانندگان نهادها جهت جلوگیری از هر گونه تخلف در اولویت خواهد بود.
ناگفته نماند، شهباز پرنگ در گفتگویی با کبنا  در اواخر مرداد ماه 97 در خصوص میوه فروشی های سیار عنوان کرده بود:« وقتی بی‌خیالی شهرداری را دیدیم، حقیقتش الان نسبت به چیزهایی که در سطح خیابان هستند ما هم بی خیال هستیم,ولی در.  رابطه با برخورد با خودروهایی که دادستان دستور داده است مرتب برخورد می‌شود و این برخوردها ادامه دار است.»
 
شرح حال ترمینال شماره 2 دهدشت شنیدنی است!
یکی دیگر از موضوعات نام آشنا که مشترک در دو شورای سلامت و ترافیک کهگیلویه است،سامان دهی و آسفالت ترمینال شماره 2بود که برای خالی نبودن عریضه پیرامون آن نیز صحبت شد.
ابراهیم خنجری در تبیین موضوع ترمینال جهت آشنایی فرماندار که برای نخستین بار شورای ترافیک را مدیریت می‌کرد گفت که در زمان فرماندار وقت سال 92 محوطه بازارچه تعاون روستایی به محلی برای تجمیع گاراژهای مسافربری چاروسا، سوق،دیشموک ولنده اختصاص داده شد.
معاون فرماندار کهگیلویه افزود: طی قرارداد پنج ساله این مکان تحت عنوان ترمینال شماره 2 در اختیار گاراژها قرار گرفت و از آن زمان مسافران و مسافربرها انتظار خدمات‌رسانی دارند.
خنجری گفت: با فشار به تعاون روستایی به عنوان مالک جایگاه و تمدید قرارداد این ترمینال همچنان در این محل مستقر است.

بلاتکلیفی ترمینال شماره 2
مصباح رئیس تعاون روستایی کهگیلویه هم با اشاره به بدهی بانکی اداره  یک راه تأمین مالی را فروش زمین دانست و اظهار کرد:طی سال‌های گذشته قراردادی با مبلغ  ناچیز  بسته شد  و زمینی در بهترین موقعیت مکانی شهر به گاراژها اختصاص داده شده بارها قول جابجایی دادند اما با وجود اتمام قرارداد هنوز در بلاتکلیفی است.

اعتراف معاون شهردار به مصوبات عملی نشده!
معاون شهردار در خصوص آسفالت ترمینال شماره 2دهدشت بیان کرد: مصوبات بسیاری در راستای ساماندهی ترمینال تاکنون روی کاغذ آمده اما عملیاتی نشده است.
حجت تقوی عنوان کرد:در آخرین مصوبه مقرر شده بود شهرداران قیر مورد نیاز برای آسفالت محوطه ترمینال را تأمین کنند ولی هیچ کدام اقدامی نکردند.
 
هنرنمایی شهرداری دهدشت کما فی سابق!/چند مصویه برای یک آسفالت 10 تنی!
به گزارش کبنا از دهدشت سعید یگانه دبیر شورای سلامت کهگیلویه در جلسه شورای سلامت شهرستان که در نیمه  اول مرداد ماه 97 به ریاست معاون سابق  فرماندارکهگیلویه (اسلام خسروی) برگزار شده بود، پیرامون ترمینال شماره 2 دهدشت اظهار کرده بود: از سال 95 تا خرداد ماه 97، هفت مصوبه پی در پی پیرامون آسفالت ترمینال شماره 2 دهدشت داشتیم، 7 مصوبه پیرامونیک آسفالت 10 تنی داشته‌ایم!
وشهردار سوق نیز در آن جلسه  ندامت خود را از حضور در جلسات شورای سلامت اعلام کرده بود که در نهایت مصوب شده بود شهرداری‌های (سوق، دیشموک، قلعه رئیسی) قیر را تامین و در اختیار شهرداری دهدشت بگذارند تا ظرف 10 روز آسفالت را انجام دهد که  البته کما فی سابق اجرایی نشد تا  ترمینال شماره 2 همچنان با  سرما،گرما و گرد و خاک به استقبال مردم 4 شهر(لنده، قلعه رئیسی، سوق، دیشموک) بیاید و هنر شهرداری دهدشت را بیش از پیش نمایان کند!
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1