تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۴۰۲۸۷۱
کبنا گزارش می‌دهد

ماجرای کارت‌های بازرگانی کشور چیست؟ / گشتاسبی: کارت‌‌های بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد هیچ مشکلی ندارند / ضرورت ساماندهی این کارت‌ها

۲
۰
ماجرای کارت‌های بازرگانی کشور چیست؟ / گشتاسبی: کارت‌‌های بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد هیچ مشکلی ندارند / ضرورت ساماندهی این کارت‌ها
کبنا ؛نشست مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز با حضور مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد و به ریاست جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی نشست مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
در این نشست الماس گشتاسبی معاون دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور کارت‌های بازرگانی بدون هویت در سطح کشور خبر داد و اظهار کرد: کارت‌های بازرگانی در سطح کشور به نام افراد بدون هویت صادر کرده‌اند و همچنین فردی که دارای یک زندگی فقیرانه است برای او کارت بازرگانی صادر کرده‌اند و دارند از این کارت‌ها در سطح کشور سوء استفاده می‌کنند.
وی تاکید کرد: با این کارت‌ها قاچاق کالا با ارزش بالای سوء استفاده می‌شود. و با کد ملی‌هایی که کارت بازرگانی صادر کرده‌اند و چه سوء استفاده‌هایی که نمی‌شود و اینها هیچ کدامشان مالیات هم پرداخت نمی‌کنند.
گشتاسبی گفت: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد کارت‌های بازرگانی همچنین مشکلی ندارند و باید مراقب باشیم که همین روند ادامه پیدا کند.
وی تصریح کرد: کارت‌های بازرگانی باید ساماندهی شوند هم به لحاظ تمدید کارت‌ها هم به لحاظ صدور کارت‍‌ها.
گشتاسبی‌ همچنین در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز، اظهار کرد: کارت‌های بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ مشکلی ندارند، بلکه منظور کارت‌های بازرگانی سطح کشور است.
داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز این سخن گشتاسبی را تایید کرد و گفت: ما هم در خصوص این کارت‌های بازرگانی در سطح کشور شنیده‌ایم و مشخص نیست که این کارت‌های باززگانی متعلق به کیست، اما در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین مسئله‌ای وجود ندارد ضمن اینکه اتاق بازرگانی یاسوج یکی از اتاق‌های خوب کشور به شمار می‌رود و باید تلاش کنیم که کارها به همین شکل جلو برود.

گشتا
نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع
Iran, Islamic Republic of
اقای دیودیده جنابعالی که خودت امضا و تایید نهایی کارت ها رو انجام میدی.تازه هم باید طرفو ببینی هم مشاهده میدانی میکنی.خوبه والا
علی
United States
آخ جونم سی جبار کیانی. مرد عمل
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1