تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۴۰۲۸۶۲
در همایش امامزاده میرسالار(ع):

هاشمی‌پور بالاخره سکوتش را در باره «قسم» معروف شکست / مدیرکل راه ناتوان است

۹
۰
هاشمی‌پور بالاخره سکوتش را در باره «قسم» معروف شکست / مدیرکل راه ناتوان است
کبنا ؛نماینده شهرستان های کهگیلویه بزرگ در همایش امامزاده میرسالار(ع) گفت: مدیرکل راه و شهرسازی توان جذب اعتبارات را ندارد.
عدل هاشمی‌پور در همایش باشکوه امامزاده میرسالار(ع) گفت: مناسبت‌ها و رویدادهای فرهنگی نظیر واقعه عاشورا، یادواره‌های شهداء و همایش امامزادگان(ع) در راستای منویات رهبری، تقویت اعتقادات مردمی و بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
نماینده شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ تصریح کرد: کاری که سادات این امامزاده انجام می دهند بسیار کاری ارزشمند است که امیدواریم تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه در تعجبم بعضی به دنبال به حاشیه بردن این مناطق هستند افزود: فرهنگ بالای سادات جلیل القدر امامزاده میر سالار(ع) و مردم بهمئی در کنار قرابت‌های متعدد و همجواری بسیار طولانی با توسل به این امامزاده لازم التعظیم، هرگز دچار خدشه نخواهد شد، بلکه در کنار توسعه متوازن منطقه و اشتراکات متعدد، محکمتر نیز خواهد شد.
وی ضمن تأکید بر استفاده از آب پایدار از رودخانه گندمکار خاطرنشان کرد: کار مطالعات، طراحی، اخذ مجوز از آب منطقه ای و تخصیص اعتبار به مبلغ ۲ میلیارد تومان صورت گرفته و در خصوص رفع اختلافات و سوء تفاهمات به عمل آمده، ضمن تشکر از نیروی انتظامی و سپاه پاسداران، پیشنهاد می کنم ظرف روزهای آینده با حضور روحانیت معظم، معتمدین محلی، مسئولان بخش و مدیران استانی جلسه مشترک برگزار و با تفاهم و تعامل راه حل مناسب و مورد قبول مردم اتخاذ و موضوع حل و فصل گردد که با توجه به حسن نیت، بزرگمنشی مردم و همت مسئولان  به فضل پروردگار  به رفع کامل اختلافات، بسیار خوشبین و امیدوار هستم.
هاشمی‌پور علت ناتمام بودن جاده ارتباطی، مشکلات محوطه و عدم گسترش زائر سرای امامزاده را معارضات مردمی دانست و یادآور شد: از روحانیت منطقه، هیئت امناء و معتمدین محلی انتظار و درخواست دارم که این موارد را با جلب نظر مردم، حل و فصل نمایند.





نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از از ابتدا نتوانستیم کار کنیم بیان کرد: اگر سالی یک کیلومتر آزادراه از دهدشت تا بهبهان هم درست می کردیم لااقل امسال دیگر تمام می شد ولی دل خوش کرده بودیم به اعتبارات و کاری نکردیم.

وی با انتقاد شدید از مدیرکل راه و شهرسازی ادامه داد: وقتی جایی انتقاد می کنم که فلان مدیرکل مشکل دارد و نمی تواند کار کند بعضی به نام سیاسی‌کاری آن را می خوانند ولی من چطور حرف نزنم وقتی شبانه روز با وزیر می‌نشینم صحبت می کنم و تمام کار اعتبار یک پروژه را انجام می دهم ولی نمی توانند آن را جذب کنند.
هاشمی پور تصریح کرد: وقتی جاده برفکوه چاروسا را مشاهده کردم و مشکلات آن را دیدم ماشین آلات شرکت نفت گرفتم و کار شروع شد و قسمت زیادی از برفکوه باز کردم ولی از زمانی که راه و شهرسازی آمد پای کار نتوانست دو کیلومتر مسیر را باز کند این کار اعتبار می خواهد یا کم کاری مدیر را می‌رساند.
نماینده شهرستان های کهگیلویه یادآور شد: مدیرکل راه کجا بودی که رفتم پیش آخوندی وزیر راه گفتم جاده تشان به لنده را به استان واگذار نکن چرا که استان توان این کار بزرگ ندارد و امروز از اعتبارات ملی برای کار صورت گرفت.


وی با بیان اینکه مدیرکل وقتی توان جذب اعتبار را ندارد به درد چه من می خورد خاطرنشان کرد: وقتی می روم کلیه کار جذب اعتبار را انجام می‌دهم و فقط نیاز به تلاش حداقلی مدیرکل دارد این کار را انجام نمی دهد مقصرش من هستم یا ناتوانی مدیرکل را می رساند.
هاشمی بیان کرد: متاسفانه عده ای در کنار خود ما وجود دارد که به دلیل افراط گری از یک فرد ناکارآمد حمایت می کنند و فقط برای صندلی خود از آن حمایت می‌کنند.

نماینده چهارگانه استان ادامه داد: بعضی کارهای خوب را نمی بییند و می‌گویند هاشمی از طرح های دولت عکس می گیرد و به نام خودش می‌زند ولی باید دانست که خدمات دولت خدمات نظام هم است و به حال افرادی که چنین فکری را می کنند باید تاسف خورد.
وی همچنین به کلیپی که در سال های گذشته پخش شد مبنی بر قسمی که در امامزاده یاد کرده در انتخابات شرکت نکند هم واکنش نشان داد و گفت: زمانی که من آن حرف را زدم گفتم تا زمانی که در لباس پاسداری هستم در انتخابات شرکت نمی‌کنم و زمانی که در انتخابات شرکت کردم دو سال از بازنشستگی من گذشته بود و فقط برای بردن من به حاشیه چنین فضایی را به وجود می آورند.
هاشمی از گازرسانی به مناطق چاروسا و دیشموک هم اشاره و تاکید کرد: روز سه شنبه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی گاز دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک افتتاح خواهد شد و قول خواهیم داد که عملیات انشعاب گذاری هم هر چه سریع تر صورت بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دهیشت
Iran, Islamic Republic of
اقای هاشمی ده بسه
مردم ر.دددددددددددد
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
واقعا این همه کار و عملکرد های عمرانی آقای مهندس هاشمی را مردم نباید نادیده بگیرند. مدام پیگیر امورات حوزه انتخابیه خود است . دورود برشما
Iran, Islamic Republic of
. توجیه کردن کار خیلی بدی است.
یه سیاستمدار اولا قسم نمیخوره
ثانیا اگر قسم بخوره میدونه چگونه توجیه ش کنه
قسم را با قیم توجیه کردن بدتره
آدرکان
Iran, Islamic Republic of
جون خودت راست میگی یک بار صدای خودت را خوب گوش کن؟قسم.
لبابی
Iran, Islamic Republic of
قسم .وجیه نداره
رضایی زاده
Iran, Islamic Republic of
تو فیلمش موجود است که گفته والله بالله وتااله اگر روزی کاندیدا شدم.
Iran, Islamic Republic of
قديم مي گفتند كه يه فرد خيلي رند داخل كفشش از خانه اش خاك ريخته بود و رفت روي زميني كه مال يه فرد ديگه بود ايستاد و قسم خورد كه اين خاك زير پاي من مال من هست. مردم بيچاره ساده دل هم به قسمش اعتماد كردند و زمين را به او دادند!!!!
Iran, Islamic Republic of
گو.ت اقای هاشمی پور فوق لیسانس
هاشم
Iran, Islamic Republic of
بالاخر هر جوری باشه فعالیت و کارکد و عملکرد دوسال نمایندگی آقای هاشمی صد بهتر به نمایندگان دور قبل است . به کارهایت رسیدگی کن مهندس هاشمی نگران این چیزها نباش مرد انقلابی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1