تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۰۲۸۴۷
با حضور مسوولان و مردم صورت گرفت

نصب ضریح امام زاده یحیی(ع) در شیخ هابیل / هاشمی‎پور: بودجه‌های فرهنگی ناچیز است

۲
نصب ضریح امام زاده یحیی(ع) در شیخ هابیل / هاشمی‎پور: بودجه‌های فرهنگی ناچیز است
کبنا ؛جمعه (16 شهریورماه 97) با حضور مسوولان و مردم ضریح مطهر امام زاده یحیی (ع) در شیخ هابیل نصب شد.
حجت الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این همایش  ضمن تشکر از خدمات نماینده، و با بیان اینکه مردم برای رفع مشکلات، چشم امیدشان به نماینده است، گفت: انتظار سادات امامزاده یحیی (ع) زیر سازی و آسفالت جاده روستا به سمت قلعه گل و رفع مشکل آب روستا است که خطر تلف شدن دام‌های آنان را نیز به دنبال دارد.

بودجه نهادهای فرهنگی شرم آور است
نماینده کهگیلویه بزرگ نیز در این همایش اظهار کرد: فرهنگ و اقتصاد از نظر مقام معظم رهبری اولویت مسئولان و چشم انداز آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که متاسفانه مقوله فرهنگ، مورد بی مهری و کم توجهی قرار می‌گیرد و بودجه نهادهای متولی فرهنگ نیز ناچیز و شرم آور است.
عدل هاشمی پور، ضمن تشکر از هیئت امناء، معتمدین روستا، خیرین و همه کسانی در تهیه، تدارک و نصب ضریح مساعدت و همکاری نموده‌اند، عنوان کرد:
خوشبختانه این همایش‌ها و نیز یادواره‌های شهیدان، در راستای فرمایشات و نظر رهبر معظم انقلاب است و در توسعه فرهنگ و تقویت بنیه‌ی معنوی مردم بسیار مفید و اثرگذار می‌باشد.
هاشمی پور، ساخت زائر سرا، محوطه سازی همراه با ایجاد فضای سبز، برای زائران و گردشگران را ضروری دانست و افزود: با الگو پذیری از سایر اماکن مقدس و یا انتخاب مشاور، کار طراحی و تهیه نقشه را انجام دهید و برای احداث آن مبلغ 50 میلیون تومان کمک می‌نمایم.
وی ادامه داد: طول مسیر ارتباطی روستا تا قلعه گل، 12 کیلومتر است که زیر سازی آن با پیگیری‌های مردم و از طریق دستگاه‌های وزارت نفت، پیشرفت خوبی داشته و ان شاءالله در سال 98، کار آسفالت آن نیز انجام خواهد شد.
آبرسانی به روستا نیز از طریق مسئولان مربوطه، مطالعه، کارشناسی، برآورد شود و به دفتر بنده تحویل گردد تا آن را از طریق سازمان آب و فاضلاب کشور به صورت جدی پیگیری نمایم.
نایب رئیس کمیسیون انرژی، نیاز امروز کشور را وحدت و همدلی دانست و گفت: لازمه ایجاد زیر ساخت‌ها و امور عام المنفعه در حوزه‌های مختلف، تلاش عمومی، فارغ از مسائل قومی و جناحی است و در این صورت است که امید به زندگی و توسعه حاصل می‌گردد.
 به دلیل کمبود و نیاز مبرم مردم به آب آشامیدنی، هاشمی پور دهیاری روستا را موظف کرد که به مدت یک ماه تانکر حمل آب، اجاره نماید و هزینه آن نیز از سوی دفتر ارتباطات مردمی تأمین می‌گردد.
به گزارش کبنا از دهدشت، آستان مقدس امام زاده یحیی (ع) ملقب به نجم الشرف از نوادگان امام موسی کاظم (ع) در روستای شیخ هابیل  واقع شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1