تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۶
کد مطلب : ۴۰۲۸۳۴
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد:

اعزام 19 گروه‌های تخصصی جهادی دانشجویی به روستاهای دور افتاده کهگیلویه و بویراحمد

۰
اعزام 19 گروه‌های تخصصی جهادی دانشجویی به روستاهای دور افتاده کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 19 گروه تخصصی جهادی دانشجویی به محله های آسیب پذیر شهر و روستاهای دورافتاده استان اعزام می شوند.
شهرام مهدوی مطلق افزود: ۱۹ گروه تخصصی جهادی دانشجویی در رزمایش اقتدار عاشوراییان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد نخبگان استان به حاشیه شهرهای بزرگ استان و محله های آسیب پذیر داخل شهر و روستاهای دورافتاده از ۹ شهریور تا ۳۱ شهریور اعزام می شوند. 
وی اظهار کرد: این اعزام ها درحالی است که تا قبل از این ۲۱ گروه جهادی دانشجویی در ۵۳ روستای استان در ایام تابستان از اول تیرماه تا ۸ شهریور در دوره های ۱۰ تا ۱۲ روزه حضور داشتند و در عرصه ها و حوزه های مختلف عمومی و تخصصی به خدمت رسانی پرداختند. 
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مجدد این گروه ها در راستای هم افزایی و مشارکت در رزمایش سراسری اقتدار عاشوراییان است، که در این دوره اعزام ها تخصصی تر و در عرصه های مختلف از جمله سلامت، مشاوره در حوزه خانواده، جوانان، فرهنگی و آسیب های اجتماعی هستند، این گروه ها اغلب در نقاط آسیب پذیر و حاشیه شهرها به اجرای ماموریت می پردازند. 
مهدوی مطلق با اشاره به لزوم تداوم اردوهای جهادی در همه بازه های فصلی و زمانی تصریح کرد: در کنار این گروه های تخصصی، اقدامات خیریه، تهیه و توزیع پوشاک و نوشت افزار برای دانش آموزان و خانواده های بی بضاعت و آبرومند جهت اینکه سال جدید تحصلی را با دغدغه کمتری آغاز کنند نیز در دستور کار قرار دارد. 
وی ادامه داد: همچنین بسته های غذایی برای خانواده های نیازمند که از قبل شناسایی شده اند، نیز توسط دانشجویان با همکاری موسسات خیریه و افراد خیر توزیع می شود. 
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تاکنون در این بخش هزاران بسته حمایتی توزیع شده و این خدمات تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت و ان شاءالله در پایان شهریور بخشی از خدمات این عزیزان در حوزه های مسکن محرومان، بهره برداری و رونمایی خواهد شد.



نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1