تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۴۰۲۸۲۴
امام جمعه موقت یاسوج:

مقابله با مفسدان اقتصادی خواست مردم است

۰
مقابله با مفسدان اقتصادی خواست مردم است
کبنا ؛امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به عهدشکنی آمریکایی‌ها گفت: امکان مذاکره با آمریکا وجود ندارد.
حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و در خطبه دوم به سالروز 17 شهریور اشاره کرد و گفت: 17 شهریور سرآغاز سقوط رژیم پهلوی و منشا پیروزی انقلاب اسلامی و روزی بزرگ در تاریخ انقلاب است.
امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این روز مبانی بزرگی همچون اصل ولایت‌پذیری مستحکم تر از همیش شد و مردم با تاسی از فرمان رهبر و ولی خود قیام کردند.
حسینی‌صدر به نشست سه جانبه ایران و ترکیه و روسیه هم اشاره کرد و گفت: این در حالیست که غربی‌ها و آمریکایی‌ها در تلاش برای نگه داشتن بقایای تروریست‌ها در سوریه برای حفظ منافع خود در این منطقه هستند.
وی به اهداف برگزاری نشست سه کشور در تهران گریزی زد و گفت: جمع شدن بساط تروریست‌ها یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست سه جانبه در تهران است.
امام جمعه موقت یاسوج به عملکرد و اقدامات رئیس‌جمهور آمریکا هم اشاره کرد و گفت: ترامپ در کشور خودش هم مشروعیت و محبوبیتی ندارد و بین مردم امریکا منفور شده و به همین خاطر است که به نزدیکان خود هم بدبین شده است.
وی به دلایل عدم مذاکره ایران به امریکا پرداخت و با بیان فرازی از سخنان رهبری در جمع اعضای هیات دولت در همین زمینه تصریح کرد: رهبری به عهده شکنی‌های امریکایی‌ها تاکید می‌کند و به همین خاطر امکان مذاکره با آن‌ها وجود ندارد.
حسینی‌صدر رفع مشکلات کشور را در برهه کنونی اقدام جهادی مسؤولان در همه بخش ها دانست و گفت: مقابله با مفسدان اقتصادی خواست مردم است و باید با چنین افرادی که مخل اقتصاد کشور هستند هم در کشور و هم در استان برخورد شود و برای مقابله با مفسدان و مفاسد کمر همت بسته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1