کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نام «هاشمی» را چه کسی خط زد/ کینه‌ای که ویژه‌خواران از مدیرکل سابق محیط زیست به دل دارند

14 شهريور 1397 ساعت 18:17

جشنواره شهید رجایی کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور تجلیل از روز کارمند و مدیران برتر استان با حضور علی‌محمد احمدی استاندار برگزار شد.


در این جلسه بر اساس شاخص‌های متعددی مدیران برتر معرفی شدند.
اما در این میان اداره کل محیط‌زیست استان کهگیلویه و بویراحمد هم یکی از دستگاه‌های برتر شناخته شد.
«سید اسدالله هاشمی» مدیرکل سابق محیط‌زیست استان کهگیلویه و بویراحمد که چند صباحی است جای خود را به «جعفری» مدیرکل جدید این دستگاه داده است، در جشنواره شهید رجایی باوجودی که دستگاه آن برتر شناخته شد، اما اسمی از او نبردند.
«هاشمی» مدیر برتر کهگیلویه و بویراحمد شد اما از بیان نام او هم می‌ترسند چراکه در این جشنواره عملکرد مدیران کهگیلویه و بویراحمد در سال 96 موردبررسی قرار می‌گرفت و از مدیران برتر حوزه‌های مختلف تجلیل می‌شد.
این گزارش تأکید می‌کند که؛ وقتی وضعیت عملکرد مدیران کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ در قالب جشنواره شهید رجایی مورد تجلیل قرار می‌گیرد، باوجود برتر شدن دستگاه محیط‌زیست استان، اما اسم و نامی از هاشمی در لوح و جلسه آورده نشد.
باید ببینیم که چه دلایلی داشته و چه کسانی مخالفت کردند.
همهٔ لوح‌ها به اسم بودند به‌جز اداره کل محیط‌زیست استان کهگیلویه و بویراحمد، شاید ربطی به کارخانه‌های سنگ‌شکن و ایستادگی «هاشمی» در مقابل ویژه‌خواران داشته باشد.
بنا بر این گزارش، «هاشمی» در ایلام هم به‌عنوان مدیر برتر استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
به گزارش کبنا، در این همایش از «جعفر گوهرگانی» و «احداله امیری» مدیران سابق سازمان کشاورزی و بانک ملی هم نام‌برده ‌می‌شود و لوح تقدیری به آن می‌دهند و در اینجا فقط نام «اسدالله هاشمی» برده نمی‌شود.
آقای «جعفری» که به‌تازگی به استان آمده و مدیر سال ۹۷ هست و عملکرد ایشان سال دیگر موردبررسی قرار می‌گیرد، در این همایش از او به خاطر عملکرد مدیران در سال ۹۶ تحلیل شد که این عملکرد مثبت آقای «هاشمی» بوده است.
باید پرسیده شود چه کسی و یا کسانی اسم «اسدالله هاشمی» را خط‌ زده بودند.
اگرچه «جعفری» مدیرکل جدید محیط‌زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در این روزهای مدیریتش نیز تلاش‌های خوبی از خود به‌جا گذاشته است و گفته که من در اینجا هیچ قوم‌وخویشی ندارم و برای حفاظت از محیط‌زیست با هیچ‌کسی تعارف ندارم.


کد مطلب: 402791

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402791/نام-هاشمی-کسی-خط-زد-کینه-ای-ویژه-خواران-مدیرکل-سابق-محیط-زیست-دل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1