تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۴۰۲۷۹۱
کبنا گزارش می‌دهد

نام «هاشمی» را چه کسی خط زد/ کینه‌ای که ویژه‌خواران از مدیرکل سابق محیط زیست به دل دارند

۳۹
۰
نام «هاشمی» را چه کسی خط زد/ کینه‌ای که ویژه‌خواران از مدیرکل سابق محیط زیست به دل دارند
کبنا ؛در این جلسه بر اساس شاخص‌های متعددی مدیران برتر معرفی شدند.
اما در این میان اداره کل محیط‌زیست استان کهگیلویه و بویراحمد هم یکی از دستگاه‌های برتر شناخته شد.
«سید اسدالله هاشمی» مدیرکل سابق محیط‌زیست استان کهگیلویه و بویراحمد که چند صباحی است جای خود را به «جعفری» مدیرکل جدید این دستگاه داده است، در جشنواره شهید رجایی باوجودی که دستگاه آن برتر شناخته شد، اما اسمی از او نبردند.
«هاشمی» مدیر برتر کهگیلویه و بویراحمد شد اما از بیان نام او هم می‌ترسند چراکه در این جشنواره عملکرد مدیران کهگیلویه و بویراحمد در سال 96 موردبررسی قرار می‌گرفت و از مدیران برتر حوزه‌های مختلف تجلیل می‌شد.
این گزارش تأکید می‌کند که؛ وقتی وضعیت عملکرد مدیران کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ در قالب جشنواره شهید رجایی مورد تجلیل قرار می‌گیرد، باوجود برتر شدن دستگاه محیط‌زیست استان، اما اسم و نامی از هاشمی در لوح و جلسه آورده نشد.
باید ببینیم که چه دلایلی داشته و چه کسانی مخالفت کردند.
همهٔ لوح‌ها به اسم بودند به‌جز اداره کل محیط‌زیست استان کهگیلویه و بویراحمد، شاید ربطی به کارخانه‌های سنگ‌شکن و ایستادگی «هاشمی» در مقابل ویژه‌خواران داشته باشد.
بنا بر این گزارش، «هاشمی» در ایلام هم به‌عنوان مدیر برتر استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
به گزارش کبنا، در این همایش از «جعفر گوهرگانی» و «احداله امیری» مدیران سابق سازمان کشاورزی و بانک ملی هم نام‌برده ‌می‌شود و لوح تقدیری به آن می‌دهند و در اینجا فقط نام «اسدالله هاشمی» برده نمی‌شود.
آقای «جعفری» که به‌تازگی به استان آمده و مدیر سال ۹۷ هست و عملکرد ایشان سال دیگر موردبررسی قرار می‌گیرد، در این همایش از او به خاطر عملکرد مدیران در سال ۹۶ تحلیل شد که این عملکرد مثبت آقای «هاشمی» بوده است.
باید پرسیده شود چه کسی و یا کسانی اسم «اسدالله هاشمی» را خط‌ زده بودند.
اگرچه «جعفری» مدیرکل جدید محیط‌زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در این روزهای مدیریتش نیز تلاش‌های خوبی از خود به‌جا گذاشته است و گفته که من در اینجا هیچ قوم‌وخویشی ندارم و برای حفاظت از محیط‌زیست با هیچ‌کسی تعارف ندارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

معدی
Iran, Islamic Republic of
بابا ه.... رو بزرگ نکنید خودش ر.
ضمنا برای هیچ کارخونه ای .ه تنظیم نکرد.
هم استانى
Iran, Islamic Republic of
به نظرم آقاى هاشمى روى اين موضوع حساس شده هيچ خبرى نيست ، دكتر نوروزى يكى از طر فداران ايشون بوده و يكى دو نفر ديگه هم اين حالت لوح براشون صادر شده بود
محیطبان
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای مدیرانی که هاشمی با اون همه ضعف را دستگاه برتر معرفی میکنند شما کبنا نیوز هم خوب از ایشان دفاع میکنی چرا که برای یکبار هم ضعف های ایشان را برملا نکردی فقط در صدد ماست مالی مشکلات این مدیر کلی والله به پیر به پیغمبر این هاشمی که من میشناسم در حد رییس شهرستان هم نیست
فعال محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
لوح تقدیر بدون شماره و تاریخ که نداشتیم !!!!!! بعدش در لوح تقدیر آمده بدینوسیله از همت ،تلاش و اقدامات اثر بخش جنابعالی ......معلومه و قتی در لوح هم آمده عملکرد سال 96دستگاههای اجرایی ........خطاب به هاشمی می باشد و این یعنی حسادت برخی افراد ...و کینه توزی ....
متاسفیم که هنوز با این حرکت و رویداد فرهنگی اقدام غیر فرهنگی و غیر اخلاقی را شاهد هستیم ......عملکرد و خاطرات هاشمی به یادماندنی است ......آرزوی موفقیت برای همه مدیران و تلاشگران و فعالان زیست محیطی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بنام ایلام به کام کهگیلویه و بویراحمد/مدیرکلی که عملکرد دیگران را بنام خودش تمام میکند و خواهان تجلیل از وی در استان است /پیمودن راه یکساله در 2هفته
سیداسدالله هاشمی مدیرکل اسبق حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویر احمد درحالی نگران وضعیت عملکرد خود و منتقد جشنواره شهید رجایی استان بوده که 14 روز پس از انتصاب بدون معارفه اش درایلام خود را بعنوان مدیرکل برتر سال معرفی میکند.
همه ساله بمنظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و درراستای معرفی و تجلیل از زحمات یکساله دستگاهای برتر استانی جشنواره شهید رجایی در دو سطح ملی و استانی تحت عنوان گرامیداشت هفته دولت برگزار می گردد.
دستگاههای اجرایی استان در دو قالب شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار می گیرند که اداره کل حفاظت محیط زیست استان عنوان دستگاه برتر بخش شاخص های عمومی در محورهای ((اصلاح ساختار سازمانی _ توسعه دولت الکترونیک, هوشمند سازی اداری _ مدیریت سرمایه انسانی ,شفاف سازی و مدیریت مالی , بهبود فضای کسب و کار , ارتقاء و بهره وری سلامت اداری ,مسئولیت پذیری و پاسخ گویی و همچنین استقرار نظام مدیریت عملکرد ))که حاصل زحمات کارگروهی مجموعه همکاران در یک سال است را کسب و مورد تجلیل قرار گرفت.
سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان که اواخر خرداد 97جای خود را به محسن جعفری نژاد میدهد و پس از نزدیک به 3 ماه خانه نشینی در تیرماه جاری بعنوان مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست ایلام انتخاب شد, درحالی منتقد نام نبردن و تجلیل نکردن از وی در جشنواره شهید رجایی یاسوج بوده ,که پس از 14 روز انتصاب بدون معارفه اش در ایلام ,راه یکساله را دوهفته ای پیموده و زحمت یکساله مجموعه کارکنان حفاظت محیط زیست ایلام درسال 96با مدیرکلی مازیار سلیمان نژاد را به کام خود شیرین دانسته و بدون درج نامی از مدیرکل اسبق ایلام در لوح سپاس , خود را بعنوان مدیر برتر سال درایلام معرفی میکندو خواستار این است که طی یک سال از وی در دو استان تجلیل شود .
گرچه ایشان برکناری خود را به مسائل واهی همچون ایستادگی در مقابل ویژه خواران و کارخانه های سنگ شکن ربط می دهد که قابل پیگیری بوده , اما واقعیت امر این است که نارضایتی مجموعه از رفتارها و برخوردهای مغرضانه ,عملکرد ضعیفش در همسو سازی مجموعه و دامن زدن به حاشیه ها که هنوز آن را ادامه میدهد, باعث ورود ضربات سنگینی به محیط زیست استان شد, تا جائیکه خشک شدن بخش از محدوده بشار و اتلاف زیستمندان , ناشی از همین سوء مدیریت ها در خلاء های نظارتی گذشته است که امروزه شاهدآنیم.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
با سلام مگه این مهندس هاشمی چه بدی به تو یکی کرده با اون همه اضافه کاری میلیون میلیون. که بهت نمیداد که داد حق هاشمی خیلی تند که نمونش برا همه ثابت شد عادت زشتی که داریم هر مدیری که میاد سریع میرمو به چاپلوسی و پیام و واتساپ و غیره. مگر خدا بالا سر مانیست به خاطر یک سریع مسایل همه چیز را میفروشیم اخه به چه قیمت عملکرد هاشمی برا کل مسولین ارشد استان روشن بود نیازی نیست که من و شما دیگران به ناحق بگیم چشد بجای این مسایل هرکه بتونه خانوادش کنترل بکنه در فکر ابروی خودش و غیره باشه دیگه بازش نمیکنم وگر نه همه چیز خراب میشه
حامی محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
چطور این آقا خودش را بعنوان مدیرکل برتر در جشنواره شهید رجایی ایلام معرفی میکنه که تاکنون براش جلسه معارفه برگزار نکردن درصورتیکه 2 هفته قبل از جشنواره مدیرنبوده اما منتقد جشنواره شهید رجایی یاسوجه و خواهان تجلیل از وی در 2 استانه .اون تجلیل خوب بود این خوب نیست ...انصاف تعطیل
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی عزیز منتظر درج 2 جوابیه در سایت می مانیم
100
Iran, Islamic Republic of
باید از زارع نماینده بیراحمد وخسرو باقری سوال کرد
ای خدا
United Arab Emirates
ای خدا ودست مسولین

که هاشمی ودرد چه ایخه
په هرچه من کوه بی اتش سوخت ( درخت . علف . حیوان . پرنده . خزنده . )
بقران باید از محیط بانان تشکر کنی نه از اینا
بستونه
شهروند مطلع
Iran, Islamic Republic of
چرا بحث بشار را به هاشمي گره ميزنيد اين مورذ سالها قبل از هاشمي كليد خورد كمي حافظتون را تقويت كنيد و يا واقع گرا باشيذ
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
ضمن آرزوی سعادت برای برادر عزیز جناب آقای هاشمی
به اطلاع می رساند که معرفی شدن به عنوان دستگاه برتر فقط نتیجه قوی بودن مدیر نمی باشد بلکه عوامل وفاکتورهای زیادی در این کار از جمله عملکرد کارکنان و...دخیل هستند.
دنا
Iran, Islamic Republic of
همه میدانند مهندس هاشمی در برابر رانت خواهان قدعلم کرد و به همین دلیل مورد کینه توزی های نامنصفانه قرار گرفت. اما همه بدانند زمان دفن دگم اندیشی ها خیلی دیر نیست.
مهندس هاشمی هر چند اصلاح طلب هست اما ایشان میتواند یک گزینه های استراتژیک ( ندای وحدت) برای در محوریت قرار گرفتن و تعامل با دکتر روشنفکر برای اینده های نه چندان دور باشد . ایشان از مدیران خلاق, اخلاق محور , قانون گرا و فرا منطقه ای می باشد.
محیط‌بان
Iran, Islamic Republic of
وول مردکه گپو نکه. و پرتنو سیدضیا هاشمی بی وگرنه تییه‌ش مدیرکلی رو نمیدید.
معقول
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز اینقدر دنبال حاشیه نباش
مگه خودتون نمیگید توایلام هم از ایشان تقدیر شد .مگه سابقه اش توایلام چند روز بوده که ؟.پس بامدیر قبلی ایلام کی مشکل داشت ؟خدایی قضیه را اینقدر بزرگش نکن برا بچه های استان خوبیت نداره فقط داری .....
لوداب مارگون
Iran, Islamic Republic of
آخ سیت بابا جمع کن محیط زیست چه که اینقدر داریت بزرگش می کنید
مهندس
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا رو بیخود بررگ نکنید!
این آقا جواب افراد را با مشت و لگد در سیستم اداری میداد!
بیخود و بی جهت فرافکنی نکنید.
انقلابی
United States
زنده و پاینده باد مهندس هاشمی عزیز و دوست داشتنی

معلومه که اقای / خصومت عمیقی با اقای هاشمی داره چون جلوی رانت و زمین خواری هایشان رو گرفت
پس انتظار میره که نذاره ازش قدردانی بشه
حمید
Iran, Islamic Republic of
خدایی هاشمی چکارکرد چه عملکردی داشت
محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
برو عملکردش از دستگاههای ارشد استان بگیر نیازی نیسته بپرسی کوته فکر بدبخت
محیط بان
Iran, Islamic Republic of
الهی هرکه که به ناحق حرف هاشمی را میزنه خودت ابروش ببر بعد هاشمی چشد اضافه کار محیط بانان چشد اون همه دلگرمی و نشت با محیط بانان و غیره به ناحق دنبال کسی حرف نزنید
مارگون
Iran, Islamic Republic of
احسن بر مهندس هاشمی. درود بر روشنفکر
محمدیان
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی مهندس هاشمی از نیروهای شاخص کشوری
محیط بان
Iran, Islamic Republic of
مدیران ضعیف چشمشان عملکرد مدیران توانمند وبی تعارف در مسوولیت را نمی بیند هاشمی ازان مدیران بی تعارف بو د .
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
اگر چهارتا مدیر ومدبر وسخت گیر مثل هاشمی دراستان باشه درصد رضایت مردم بالا میره
محمد
Iran, Islamic Republic of
ای کسانیکه دنبال یک مدیر بی ریا تهمت وغیبت می زنید ومی گویید یک روزی با بی ابرویی در همین اداره با مدیریت همین مرد (هاشمی) سر تعظیم فرود خواهید اورد.
دنا
Iran, Islamic Republic of
هاشمی عملکردش برا سازمان ثابت شده وگرنه ارتقاء نمی دادند حالا ببینید بعدش چی میشه. درود بر جناب مهندس هاشمی
دنا
Iran, Islamic Republic of
هاشمی عملکردش برا سازمان ثابت شده وگرنه ارتقاء نمی دادند حالا ببینید بعدش چی میشه. درود بر جناب مهندس هاشمی
استانداری
Iran, Islamic Republic of
حالا دیدید. هاشمی با چه ابرویی آمد و با چه عظمتی رفت وبا آبرومندانه باز جایگاه محفوظ است
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
الحق و انصافا. هاشمی مدیر ی. توانمند باسواد. با تجربه بود افسوس که استان ما قدر این مدیران را نمی دانند. اما خوشبختانه مسولین ارشد کشوری همه چیز براشون ثابت شده و از ایشان تشکر و قدردانی ویژه داشتند که منتظر ارتقاء جایگاه بعدیشون هستیم
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
الحق و انصافا. هاشمی مدیر ی. توانمند باسواد. با تجربه بود افسوس که استان ما قدر این مدیران را نمی دانند. اما خوشبختانه مسولین ارشد کشوری همه چیز براشون ثابت شده و از ایشان تشکر و قدردانی ویژه داشتند که منتظر ارتقاء جایگاه بعدیشون هستیم
فرمانداری
Iran, Islamic Republic of
خدا را شاهد میگیرم. مدیرکل بهتر از هاشمی برا محیط زیست نیومده و نخواهد آمد فقط چوب قانونمداری را خورد بازگشت به وطن در آینده ای نه چندان دور حسرت ایشان را خواهید خورد. جایگاه شخص سوم استان نصیب ایشان خواهد شد
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
مهندس هاشمی هر کجا هستید پیروز سربلند. باشید. الحق. در حق شما بی انصافی کردند جذاب نتیجه کارشون گرفتن
دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر هاشمی مرد خستگی ناپذیر
مارگون
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی تعریف هاشمی که میکردن خیلی دوست داشتم ببینمش هر کجای ایران که هستی موفق و پیروز باشی
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
هاشمی مرد بزرگی بود لیاقتش بیشتر از مدیر کلی محیط زیستی
تیر تاجی
Iran, Islamic Republic of
خدا را شاهد میگیریم عملکرد هاشمی صد برابر زارع بود خودش هم میدونه زارع
حمید
Iran, Islamic Republic of
رک بهتون بگم که وقتی هاشمی در مقابل احداث غیر قانونی سنک شگن ریس دفتر نماینده مقاومت کرد وزیر بار کارای ....نماینده نرفت افتادن دنبالش و.....تمام
Iran, Islamic Republic of
به لطف هاشمی بود رودخانه بشار در مکانی که به شهر زیبایی می داد خشک شده است وبدترین منظره رابوجود آورده است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1