تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۴۰۲۷۷۴
کبنا گزارش می‌دهد

بازتاب ادامه‌دار به سخنان «زارعی» در رسانه‌ها

۵
۱
بازتاب ادامه‌دار به سخنان «زارعی» در رسانه‌ها
کبنا ؛غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در اظهاراتی توزیع بسته‌های غذایی را در بین مردم، خدشه‌دار کردن عزت آنها دانست. این سخن زارعی بازتاب‌های زیادی در رسانه‌های مختلف داشت، دانشجو در این باره نوشت:
 یکی از سنت‌های حسنه که دین ما اسلام نیز بر آن خیلی تاکید دارد، دستگیری و کمک به دیگران است؛ کمک‌هایی که به هر نحوی بتواند گرهی را بگشاید و لبخند رضایتی را به لب بنشاند؛ البته که شیرین‌تر از آن لبخند، آرامش درونی است که خیلی زود سیم ارتباطی بنده با خدا را متصل می‌کند.

یکی از اقدامات خداپسندانه که تقریبا در همه جای دنیا نیاز ضروری آن احساس می‌شود و تا حدودی برخی موسسه‌ها و یا حرکت‌های خودجوش آن را به نتیجه رسانده اند، جمع آوری کمک‌های مردمی و رساندن آن‌ها به دست محرومین واقعی است.

بسیج دانشجویی و آستان قدس رضوی استان کهگیلویه بویر احمد همواره برای محرومیت زدایی و امدادرسانی به محرومان تلاش‌های زیادی در سطح استان انجام داده اند و علاوه بر ایجاد زیر ساخت‌ها، اقدام به توزیع مواد غذایی میان محروم مناطق مختلف کردند.
 
بسیج دانشجویی شهرستان گچساران با همکاری هیات عاشق الحسن شهر گچساران در اقدامی شایسته بیش از هزار بسته غذای گرم بین مردم نیازمندان حاشیه شهر گچساران و روستا‌های اطراف آن به مناسبت عید بزرگ غدیر خم توزیع کردند. با پیگیری‌های گروه جهادی میثاق بسیج دانشجویی شهرستان کهگیلویه افراد نیازمند شناسایی و بیش از ۸۰ سبد غذایی شامل اقلام ضروری (برنج، روغن، ماکارانی، رب و...) بین آن‌ها توزیع شد.

با انجام کار خیرخواهانه بسیج دانشجویی کهگیلویه بویر احمد یکی از نمایندگان مردم این استان چنین برداشتی از این موضوع داشت که توزیع غذا در بین نیازمندان باعث سرشگستگی آنان می‌شود.
 
توزیع بسته غذایی بین نیازمندان موجب انتقاد نمایند مجلس شد/ نماینده مجلس: «توزیع بسته‌های غذایی عزت مردم لگدمال می‌کند»
 

شهرام مهدوی مطلق، مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه بویر احمد در این رابطه به خبرنگار ما می‌گوید: طی چند روز اخیر شاهد اظهاراتی در خصوص توزیع بسته‌های غذایی از سوی برخی افراد بودیم که همین موجب شد تا نسبت به این اظهارات مواضعی اتخاذ شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه بویر احمد می افزاید: نماینده شهر یاسوج در مورد اقدام صورت گرفته توسط بسیج دانشجویی و استان قدس رضوی گفته بود «توزیع بسته‌های غذایی عزت مردم لگدمال می‌کند».
 
توزیع بسته غذایی بین نیازمندان موجب انتقاد نمایند مجلس شد/ نماینده مجلس: «توزیع بسته‌های غذایی عزت مردم لگدمال می‌کند»

مهدوی مطلق می‌گوید: بسیج دانشجویی استان بیشترین بسته غذایی بین نیازمندان توزیع کرده اند. گرفتن دست نیازمندان شیوه، امام علی (ع) است و زیر سئوال بردن این اقدام کار درستی نیست.

مهدوی مطلق ادامه می دهد: بسیج دانشجویی صندوق خیریه‌ای راه اندازی کرده است؛ هزینه بسته‌های غذایی از طریق این صندوق تامین می‌شود تقریبا از اول شهریورماه تا مهرماه شروع به توزیع بسته‌های غذایی و به مناسبت آغاز سال تحصیلی نوشت افزار بین نیازمندان تقسیم می‌کنیم.
 
توزیع بسته غذایی بین نیازمندان موجب انتقاد نمایند مجلس شد/ نماینده مجلس: «توزیع بسته‌های غذایی عزت مردم لگدمال می‌کند»
 
یکی از دانشجویان گروه جهادی استان کهگیلویه بویر احمد در این رابطه می‌گوید: همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیرخم، بسته‌های غذایی بین نیازمندان مناطق محروم توزیع شد و تلاش می کنیم با حمایت خیران و مردم این شهر به مناسبت‌های مختلف برای نیازمندان و محرومان این استان این کار خیر را انجام دهیم.

این فعال دانشجوی با اشاره به انتقاد نماینده مجلس از توزیع غذا بین نیازمندان معتقد است ما مردم این استان از نمایندگان خود انتظار بیشتری داریم؛ چرا که سبک شمردن این حرکت کار ناشاسیتی است؛ مسئولان باید در انجام کار‌های خیر پیش قدم باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب . که اینقدر. یه طرحی ، پیشنهادی بده تا این مردم نیازی به این غذاها نداشته باشند باورتون بشه 80 تا 90 درصد مردم این استان نیاز به این کمکها دارند در ضمن این کار خیلی شرافتمندانه تر از این که ا.. و مدیرانی که در زمان ماموریت به شهرها و روستاها می روند پیغام به فلان فرد بدهند که فلان روز ناهار با این چند نفر خانه شما هستیم
دوستان
Iran, Islamic Republic of
توزیع بسته غذایی بین مردم اشکالی نداردامااگرنیت ازان بهرداری نباشدخوب است پس اگرنیتتان خیراست چرادادحوارراه می اندازی کارنیک که دیگر شاخ وشانه نداردپس بگذارخاموش بمانداجرش بهتراست
ع
Iran, Islamic Republic of
استاد بسیجی .مردم . نیارین .هر سازمانی رو وظیفه داره که در این زمینه کمیته امداد و بهزیستی وظیفهشو هست.تو خدا از این کارها دست بردارید. مالیات بده بهتر از این کارهاست
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
. رفته زمان انتخابات سال ۹۴ کامیون کامیون برنج ،ارد ،کنسرو با پول معلوم نیست از کجا اورده برای جمع اوری رای بین مردم توزیع میکردن .یادش نیست. مردم را با کارت شارژ و سیم کارت پنج هزار توم. .
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
.مال کردن یعنی اینکه شما حتی تو مجلس نامی ازتون نیست ،یعنی اینکه تا به حال یک نطق نداشتید ،یعنی اینکه .ن شما ،یعنی اینکه رای اعتماد دادن به وزرای که در زمان سقوط هواپیما شما ازشون دفاع کردید ،یعنی اینکه .خاطر منفعت خود نه منفعت مردم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1