کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌گو با کبنا مطرح شد

«مسابقات فوتبال» باشگاه‌های شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود

12 شهريور 1397 ساعت 16:44

تیم‌های پیروزی، شاهین جاورده، شاهین بی‌منجگان، پرسپولیس بابکان هم گروه هستند و تیم‌های دهیاری کلایه، مارون، کشاورز و سپاهان نیز اعضای گروه دوم هستند که در نیمه دوم شهریور به رقابت می‌پردازند.


مسابقات فوتبال باشگاهی بزرگسالان شهرستان کهگیلویه، یادواره شهدای کهگیلویه با حضور 8 تیم در نیمه دوم شهریور ماه برگزار می‌شود.
نائب رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه در گفتگو با کبنا اظهار کرد: با توجه به فشار اقتصادی باشگاه‌های فوتبال شهرستان، هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه جهت ارتقا و رشد فوتبال، قصد دارد مسابقات رده بزرگسالان را بدون دریافت هزینه ورودی از باشگاه‌های شهرستان برگزار  کند و تمامی هزینه ورودی تیم‌ها که بالغ بر 10 میلیون تومان است، هیئت فوتبال شهرستان تقبل می‌کند.
دلباز عنوان کرد: علاوه بر حذف هزینه ورودی تیم‌ها برای حضور در مسابقات، هئیت فوتبال شهرستان قصد دارد از تیم‌های شهرستانی  که در استان و کشور فعالیت دارند نیز با اهدای مبالغی نقدی تقدیر کند.
وی ادامه داد:8 تیم در دو گروه 4 تیمی در مسابقات رده بزرگسالان حضوردارند
به گزارش کبنا از دهدشت، تیم‌های پیروزی، شاهین جاورده، شاهین بی‌منجگان، پرسپولیس بابکان هم گروه هستند و تیم‌های دهیاری کلایه، مارون، کشاورز و سپاهان نیز اعضای گروه دوم هستند که در نیمه دوم شهریور به رقابت می‌پردازند.
 


کد مطلب: 402736

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402736/مسابقات-فوتبال-باشگاه-های-شهرستان-کهگیلویه-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1