تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۰۲۷۳۴
شهرام مهدوی‌مطلق در توئیت خود نوشت

واکنش تند رئیس بسیج دانشجویی به اظهارات «زارعی»؛ زیر سووال بردن این سنت حسنه ناشیانه است

۲۳
۰
واکنش تند رئیس بسیج دانشجویی به اظهارات «زارعی»؛ زیر سووال بردن این سنت حسنه ناشیانه است
کبنا ؛غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در سفرش به منطقه سادات محمودی و افتتاح گازرسانی به روستاهای این منطقه، اظهار کرد که با توزیع بسته‌های غذایی عزت مردم را خدشه‌دار می‌کنند.
به گزارش کبنا، بسیج دانشجویی و آستان قدس رضوی همواره برای محرومیت زدایی و امدادرسانی به محرومان تلاش‌های زیادی در سطح استان انجام داده اند که آنها علاوه ایجاد زیر ساخت‌ها اقدام به توزیع مواد عذایی میان محروم مناطق مختلف کردند.
اما غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا توزیع بسته‌های غذایی را خدشه‌دار کردن عزت مردم دانست و گفت: ما باید کاری کنیم که مردم روی پای خودشان بیستند.
شهرام مهدوی‌مطلق نیز در توئیت خود جوابیه‌ای به این گونه اظهارات در خصوص توزیع بسته‌های غذایی داده که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛
نام شما

آدرس ايميل شما

فاتحی نسب
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و عرض ادب خدمت مسئولین سایت خبری کبنانیوز

در جواب مطلب(( واکنش تند رئیس بسیج دانشجویی به اظهارات «زارعی»؛ زیر سووال بردن این سنت حسنه ناشیانه است)) و جهت روشن شدن موضوع و تنویر افکار عمومی مردم شریف بویراحمد و استان کهگیلویه وبویراحمد نکاتی را بیان می دارم. امیدوارم در صورت مصلحت نسبت به باز نشر آن اقدام فرمائید.

آستان قدس رضوی بزرگترین نهاد موقوفاتی جهان اسلام است که مدیریت بیش از ۸۹ شرکت و مؤسسه بزرگ را برعهده دارد که در ۴۴ مورد بیشتر از ۵۰ درصد سهام را در اختیار دارد.
سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی امروز به عنوان یکی از بزرگترین هولدینگ‌های اقتصادی ایران به شمار می‌آید. این نهاد در بخش هایی مانند صنعت و معدن، خودروسازی، انرژی ورود کرده و شرکت‌های زیر مجموعه‌اش در حال فعالیت‌های گسترده در این حوزه‌ها هستند.
درست روز بعد از انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم که ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی به عنوان کاندیدا ؛ حضوری بسیار فعال و به زعم خود امیدوار کننده ای در آن داشت.تاسیسی جدید در ساختار این نهاد مذهبی کشور شکل گرفت،نمایندگی های آستان قدس رضوی در سراسر ایران و مدیریت آنها با مسئولین و یا مهم ترین عناصر ستاد انتخاباتی آقای ابراهیم رئیسی در استانها با سرعت هرچه تمام تر شکل گرفت.
اولین سوالی که در انتخابات ریاست جمهوری و ماه های گذشته در بین افکار عمومی شکل گرفته و غیر قابل انکار هم هست،این موضوع مهم می باشد که آیا رابطه ای بین فعالیت های سیاسی – انتخاباتی ابراهیم رئیسی ،مدیران نمایندگی مستقر در استان ها و به صور کلی ((جمنا)) با این فعالیت های به ظاهر عام المنفعه آستان قدس وجود دارد یا خیر؟؟
در کنار این موضوع بسیار مهم در سپهر سیاسی کشور،سوالاتی نیز بالتبع به اذهان مردم،دانشجویان و گروههای سیاسی کشور خطور می کند که :
آیا این اقدامات پیامدهایی برای آستان قدس رضوی دارد؟ آیا در صورت بهره بردای سیاسی از فعالیت های خیریه ای از بودجه آستان قدس در استان ها، عملا خواسته یا ناخواسته امام رضا(ع) را جناحی و گروهی نکرده ایم؟؟ آیا هیچ امکان دیگری برای پیش برد این هدف پاک وجود نداشت؟
خیلی از کارشناسان معتقدند که بهترین شیوه برای کمک آستان قدس رضوی به مردم شریف و شیعه ایران اسلامی خصوصا مناطق محروم ،پرداخت همین هزینه ها در قالب مالیات به خزانه دولت اسلامی است و حتی می توان توافق نمود که این مالیات در مناطق مورد نظر آستان هزینه گردد. یا می توان با پرداخت این هزینه ها به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) مسیری بهتر و موفقیت آمیز تری را برای این بودجه هنگفت طراحی کرد.
واما در مورد صحبت های آقای زارعی نماینده محترم مردم شریف بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی و واکنش جالب رئیس بسیج نیز بیان نکاتی خارج از لطف نخواهد بود:
اولا-بر خلاف لحن نه چندان زیبای آقای رئیس بسیج ،بنده از دیر باز شناخت کافی از روحیه مذهبی و مقید بودن آقای زارعی و خانوداه محترم ایشان دارم و اطلاع کافی دارم خیلی بیشتر از خیلی مدعیان اهل انفاق و بذل و بخشش بوده اند و این بحث برای امروز و دیروز نیست حتی قبل از انقلاب گذشته خانواده ایشان و روحیه مذهبی آنها مشخص واثبات شده است.
ثانیا- برداشت من از سخنان آقای زارعی بر خلاف نظر آقای رئیس بسیج می باشد. آقای زارعی هرگز نگفته اند که چرا این بسته ها توزیع می شوند. نگفته اند که چرا به مردم محروم مناطق مختلف استان رسیدگی می شود؟؟ اصل بحث موضوع این است که شیوه توزیع این بسته ها ،راه اندازی کاروان و دوربین فیلمبردای و مردمی را که بعضا واقعا نیاز به این کمک ها دارند را در شرایط تنگنا قرار دادند که برای دریافت آن به خجالت بیفتند و ناراحت باشند،بدون شک چیزی جزء لگد مال کردن عزت مردم نیست.
در متن واکنش آقای رئیس بسیج اشاره به ایام غدیر کرده بودند،بسیار ناراحت کننده است غربت و ناشناخته ماندن امام علی (ع)؛ امامی که همان بسته نان خرمایی که این دوست عزیز به آن اشاره کرده اند را در تاریک شب به درب خانه مستمندان می رساند نه با تبلیغات و راه اندازی کاراوان.
کاش قدری امام علی (ع) را بیشتر بشناسیم و کاش امام رضا(ع) را همچنان برای همه مردم ایران بگذاریم و آن امام همام را وارد جبهه بندی پوچ و بی استفاده سیاسی نکنیم.

برادر شما سید مصطفی فاتحی نسب
ووووو
Iran, Islamic Republic of
شما.نزنید کمک کردن پیشکش
اگه ر.د مالیات خودتان را پرداخت کنید مثل کارمندان ، کشاورزان ، دامداران
هر کس در این کشوز از خدمات ( اب ،برق، راه، ماشین و ..... ) استفاده میکند باید مالیات بدهند . همه
ولی بعضی ها با. مدرن ) مالیات نمیپردازن
ما و ما
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در نظر شما هرچند سعی در عدم جانبداری شده ولی باز دم خروس است است قسم حضرت عباس که از زیر شال و عبای نوشتار آقای فاتحی نسب بیرون زده است . مگر میتوان چیزی جز تاسف و تاسف و تاسف گفت؟ در ضمن جناب فاتحی نسب عزیز برخی عزیزان پس از انقلاب بوده که به برکت نظام و چسبهای قوی قومیت و طایفه و باند صاحب مال و مکنتی شدند و شروع کردند به غذا دادن و بذل و بخشش . وگرنه قبل از انقلاب آه نداشتند که با ناله سودایش کنند !!! ولی آستان قدس و قبل از آن حرم مطهر امام عزیزمان قرنهاست عذا می دهد و خواهد داد.در ضمن اینکه از روی نوشتار حس و احساس آقای زارع و رئیس بسیج رو متوجه می شوید باید گفت صاحب کرامات هستید . سعی نکنید در راه انتخاب مجدد مرادت به هدر دهی که ایشان هنوز پول به اندازه قبول شدن دارند . خدا رو فراموش نکنیم.
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
مگه توئیتر فیلتر نیست؟
...
Iran, Islamic Republic of
برا مردم فیلتر هست ولی برا مسولین نه فیلتر نیست .
یه مثال بزنم وام گرفتن به صورت میلیاردی برا مسولین هست با سود صفر درصد که اصل وام هم بعد از مدتی بخشیده میشود ولی وام ازدواج برا مردم با دو ضامن بعد چند سال فقط نصف ان داده میشه به دلیل نبود اعتبارات با یود ۳۰ درصدی (. گرفتن مدرن )
حسن
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی به درستی به این نکته اشاره کرده اند،در جامعه اسلامی و به قول شما جامعه تشییع چرا مردم محتاج یک وعده غذا باشند ،حتما در این جامعه یک عده حتی به نان شب دیگران . که درگیر این سنت شدیم،به جای این سخنان و جبهه گیری چرا اجازه دادید یک.شوند تا یک عده محتاج یک وعده غذا از شما باشند
خودتي
Iran, Islamic Republic of
اقاي مهدوي خودتي همه ميدونن كه نيت شما جي هست
United Arab Emirates
امیر کبیر. ......
چی گفت
کی گفت
چرا گفت
مگه نزدیک انتخاباته
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
خدا و . و اظهار.مهدوی.
مهندس
Iran, Islamic Republic of
خوشبختانه نظرات و افکار شما و امثال شما برای مردم قابل قبول نیست و فقط .
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
وقتی گفتن. بنداز....
United Kingdom
توزیع بسته غذایی یعنی اثبات نفت در مقابل غذا میباشد.
بهتر است مسئولین به فک.
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
کاش کمی جمله بندی را درست مینوشتی بعد شما چرا وارد بازیهای سیاسی شدی جناب مهدوی ...... همه میدانند توزیع این بسته ها سیاسی بوده است همه میدانند آستان قدس برای کاندیداتوری رییسی فعالیت میکند .
Iran, Islamic Republic of
جناب مهدوی شما خدمات شایان نظام مقدس جمهوری اسلامی اسفالت جاده لوله کشی خدمات رسانی عمومی به جامعه را زیر سوال می بریدولی نان وخرمای سیاسی را چون از طرف جناحی خاص را به خاطر مطامع سیاسی ارزش وعبادت میدانید اگر متدینین مذهبییون کمک در راه خدا میکردند شبانه ودر خفا بدون چشم داشت وتبلیغ وعکس وفیلم برداری توزیع میکردند شما باحیثیت وشرف ومردم بازی میشود
ن
Iran, Islamic Republic of
آقای. نمی بینیم شماکاری ماندگارکنیدکه جوانان مامشغول بشوندازاین سردرگمی دربیاییندلااقل می توانیم چسب زخمی باشیم به زخم محرومانمان بزنیم ای کاش روزی این حرف شمادرعمل نمودپیدامیکردودرمجلس یک بارازجوانان بیکا...ن جایگاه رابدست آوردی دفاع میکردی
پ
Iran, Islamic Republic of
درزمان انتخابات برای اینکه . مردم تحقیرنمی شوندولی اگرکسی برای خدا چنین کاری کندمردم تحقیرمی شوندشماراچ خواهدشد
الله برکت الله
Iran, Islamic Republic of
امان از بسته های تبلیغاتی دسیاسی
حمید
Iran, Islamic Republic of
دوست بسیجی چرا استان قدس الان داره از این کارا میکنه قبلا کجا بود اصلا در این استان بویی از استان قدس رضوی نبود..خدایی هممون میدونیم این کارا برای چیه پس ا.
Iran, Islamic Republic of
این بسیج. برای آقای مهدوی مطلق که بدون دغدغه ای م.د وخودی نشان بدهد این. که آقای مهدوی ز.ی کشیدن این مردم را تحت عنوان نذورات سیاسی امام رئوف را تحت عنوان جمنا را عبادت از آن طرف بعنوان . به وصیت نامه امام خوب عمل کرده وارد دستجات سیاسی نشده ولی سیاسی کاری.
Canada
آقای مهدوی در رابطه با جلسه ای که با تاج گردون گرفتی اطلاع رسانی کنید بد نیست.
بچه بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
جناب مهدوی شماها مردمی را میخواهیدکه . نیاز مردم با شیوه های. مشکلات حل نخواهد شد بلکه با شیوه های کارشناسی و برنامه های دقیق میتوان مشکلات را حل کرد
دنا
Iran, Islamic Republic of
دفتر آستان قدس چندین سال است دارد در این منطقه خدمات درمانی وکمک ارائه میدهد ولی چون تبلیغی صورت نمیگیرید خیلی از کسانی که دغدغه شان آسفالت بدون زیر سازی دم انتخابات می باشد نمی دادند زیر سوال بردن عزت مردم رای پنجاه هزار تومانی می باشد.اگه کسی عرضه کار کردن ندارد کار دیگران را زیرسوال نبرد وبزارید در این وضعیت اقتصادی کمکی به مردم کنند تا انتخابات خیلی مونده.
United Kingdom
اقای مهدوی نگران نباش پست و مقام تو اماده هست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1