تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۸
کد مطلب : ۴۰۲۷۱۹
کبنا گزارش می‌دهد

روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در میان ۶ روابط عمومی برتر کشور (+سند)

۲
۰
روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در میان ۶ روابط عمومی برتر کشور (+سند)
کبنا ؛ مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: استانداری کهگیلویه وبویراحمد در میان ۳۲ استان در پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات مشمول قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات جزو ۶ استان برتری شد که در یک سال اخیر صددرصد پاسخگویی داشتند.
سیدمحمد تقوی با اشاره به جدیدترین گزارش منتشره در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از سوی وزارت کشور در خصوص میزان پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات مطرح شده در این سامانه از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی گفت: بر اساس این گزارش، استانداری کهگیلویه وبویراحمد جزو ۶ استان برتر از جمله استانهای خراسان جنوبی، قم، آذربایجان شرقی، گلستان وبوشهر قرار گرفته است.
وی با بیان این که عملکرد دستگاه‌های مشمول قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در طول سال و به صورت مستمر  توسط کمیسیون ویژه‌ای با مسؤلیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارزیابی می‌شود افزود: در ارزیابی جدید، استانداری کهگیلویه وبویراحمد با ۹ درخواست، 100 در صد پاسخگویی و ۶۶ درصد زمان پاسخگویی حائز این موفقیت شده است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر شخص حقیقی یا حقوقی چه در استان و چه خارج از استان می‌تواند درخواست خود از همه دستگاههای اجرایی، سازمان‌ها و نهادها به غیر از نهادهای امنیتی و نظامی برای دسترسی به اطلاعات، آمار و فعالیتهای قابل انتشار و غیر محرمانه را با نام نویسی در سامانه به آدرس foia.iran.gov.ir و ایجاد حساب کاربری، پیشخوان دولت الکترونیک ثبت و درخواست کند.
تقوی افزود: کاربر درخواست خود را از طریق فرم مربوطه الکترونیکی که به تصویب کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات رسیده است، تکمیل و ارسال می‌کند و مسؤل سامانه ۱۰ روز مهلت دارد اطلاعات مورد نظر از جمله اطلاعات عمومی در راستای پاسخگویی شفاف و بی واسطه به شهروندان را بدهند و در صورتی که این زمان به تأخیر بیفتد، شهروندان در همین سامانه، شکایت خود را ثبت می‌کنند تا از طریق کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات پیگیری شود.
وی خاطر نشان کرد: طبق آیین‌نامه اجرایی این قانون، تمامی پاسخ‌های دستگاه‌ها به شهروندان، همزمان در سایت نیز منتشر خواهد شد مگر این که حاوی اطلاعات شخصی باشد.
قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، مشتمل بر بیست و سه ماده و هفت تبصره در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ ششم بهمن ماه یکهزار و سیصد و هشتاد و هفت مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 31 /5/ 1388 از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام با الحاق یک تبصره ذیل ماده (10) موافق با مصلحت نظام تشخیص داده شد و هم اکنون بیش از ۹۰ درصد وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادها از جمله استانداری‌های سراسر کشور در آن حضور دارند.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سودش چیه اونوقت؟
ما
Iran, Islamic Republic of
آقای تقوی شما یکی از ضعیف ترین مدیران هستی.
چرا م. برخی آمار و شاخص ها. حوزه حضرتعالی در یک شاخص اون هم ششم شده هیچ اتفاق خاصی نیافتاده که این امر نه تنها بیانگر عملکرد موفق شماست بلکه نشان از ضعف مدیریت تو دارد. البته بینی و بین الله دکتر احمدی یکی از بهترین و موفق ترین استانداران تاریخ استان بوده بر خلاف اون کسی که تو را آورد استانداری
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1