کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه دهدشت:

خدمات و ارزش‌های انقلاب به نسل جدید منتقل شود

9 شهريور 1397 ساعت 18:16

خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه باید مراقب تهدیدهایی که امروز در کمین خانواده است باشیم، افزود: حواسمان به دام‌هایی که دشمن برای خانواده پهن کرده است باشیم.


امام جمعه دهدشت با بیان اینکه عده‌ای گذشته قبل از انقلاب را ندیدند و در جریان خدمات انقلاب نیستند، گفت: باید خدمات و ارزش‌های انقلاب برای نسل جدید تبیین شود.
حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: یکی از ابزارهای تقرب به ذات ربوبی حق ولایت و امامت معصومان است همانطور که نماز،روزه،زکات و حج سبب تقرب به پروردگار است و از ارکان دین اسلام است ولایت و امامت هم از ارکان دین است.
امام جمعه دهدشت با اشاره به جایگاه ویژه ولایت در اسلام تصریح کرد: سرچشمه ولایت و امامت در غدیرخم بود که پیامبر ولایت امیرالمومنین علی(ع) را ابلاغ کرد.
حسینی گفت:غدیر روز تفسیر عینی ولایت و روزی است که همه در عظمت علی (ع) متحیرند.
وی با اشاره به در پیش بودن روز خانواده و تکریم بازنشستگان خانواده را مهمترین کانون رشد جامعه دانست و گفت: اگر خانواده پیشرفت کرد و فرزندانش پیشرفت کردند آینده کشور بالنده می‌شود.
خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه باید مراقب تهدیدهایی که امروز در کمین خانواده است باشیم، افزود: حواسمان به دام‌هایی که دشمن برای خانواده پهن کرده است باشیم.
وی با اشاره به مناسبت‌های گذشته یادآور شد: هفته دولت را به همه دولتمردان که تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند تبریک می‌گویم.
حسینی با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی افتخار است گفت: اما این افتخار به شرطی  است که به مردم خدمت کنیم.
امام جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش به تبیین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با دولتمردان پرداخت.
حسینی اظهار داشت: همه ما موظفیم خدمات نظام را تشریح کنیم و به عده‌ای که گذشته را ندیدند نعمت خدمات انقلاب را یادآوری کنیم.


کد مطلب: 402660

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402660/خدمات-ارزش-های-انقلاب-نسل-جدید-منتقل-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1