کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

رسانه‌های بوشهر در باره مدیرکل معزول کهگیلویه و بویراحمد چه می‌گویند

8 شهريور 1397 ساعت 19:07

اتفاقی که برخی رسانه‌های محلی این استان مدعی شدند استخدام‌های حاشیه ساز شکوهی پور و وعده استاندار مبنی بر برخورد با مدیرانی که استخدام‌های طایفه‌ای داشته‌اند، منجر به تغییر وی شد.


یکی از سایت‌های خبری بوشهر نوشت؛ فرج‌الله شکوهی که پیش از این مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد بود و با حاشیه‌هایی از این سمت کنار گذاشته شد، همین مسئولیت را در استان بوشهر در اختیار گرفت.
در پی بازنشستگی نادر شفیع خدایی مدیرکل هواشناسی استان، طی حکمی از سوی داوود پرهیزگار معاون وزیر راه و رییس سازمان هواشناسی، شکوهی پور به این سمت منصوب شد.
شکوهی پور که متولد گچساران می‌باشد، پس از حدود 4 سال، در خردادماه امسال تغییر کرد، اتفاقی که برخی رسانه‌های محلی این استان مدعی شدند استخدام‌های حاشیه ساز شکوهی پور و وعده استاندار مبنی بر برخورد با مدیرانی که استخدام‌های طایفه‌ای داشته‌اند، منجر به تغییر وی شد.
اما در انفعال مدیریت ارشد استان بوشهر، مدیرکل معزول هواشناسی استان همسایه در بوشهر مسئولیت گرفت؛ در شرایطی که انتظار می‌رفت طلسم مدیریت‌های غیربومی در این اداره شکسته شده و به کارشناسان هواشناسی استان جهت ارتقا در سمت مدیرکلی توجه و عنایت بیشتری شود.
گفتنی است «خلیج فارس» سه هفته پیش در بسته خبری شنیدنی‌های هفتگی از پیگیری برای انتصاب شکوهی پور به این سمت خبر داده بود.
 


کد مطلب: 402649

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402649/رسانه-های-بوشهر-باره-مدیرکل-معزول-کهگیلویه-بویراحمد-می-گویند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1