تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۰۲۶۴۳
به مناسبت روز عید غدیر:

امام جمعه کبگیان با خانواده «سادات» دیدار کرد

۱
۰
امام جمعه کبگیان با خانواده «سادات» دیدار کرد
کبنا ؛امام جمعه و مسوولان بخش کبگیان با خانواده سادات به مناسبت روز غدیر دیدار کرد.
به گزارش کبنا نیوز از چیتاب، حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی فر امام جمعه کبگیان که طی شش سال حضور خود در چیتاب با ترویج صله رحم و تصحیح فرهنگ عمومی بخش گام مثبت و بلندی در راه تعالی‌ترمیم و تصحیح فرهنگ بخش و شهر چیتاب داشته در این دیدار گفت: وجود با برکت ذُرّیَه اهل بیت عصمت و طهارت در بخش همین سادات جلیل القدری هستند که ما امروز برای تبریک روز انتخاب جدشان به‌عنوان ولی پیغمبر خدمتشان رسیده‌ایم.
وحدانی فر افزود: خداوند سبحان به هر جایی برکات واسعه خود را ارزانی بندگانش کرده و با تدبیر خود می‌تواند آنرا از آنان بگیردو عمق برکت واسعه‌اش به ما وجود سادات جلیل القدر عزیز است که انشالله با اکرام و احترامشان نه تنها در غدیر بلکه تمام سال از وجود پربرکتشان بهره کافی را ببریم.
امام جمعه کبگیان خطاب به سادات هم گفت: عزیزان گرامی چون در منظر مردم با نگاه ویژه‌ای در جامعه قرار دارید باید در رفتار و گفتار و کردارتان با دقت ویژه پرتلاش‌تر از گذشته در تعامل با خَلق کوشش کنید.
حجت الاسلام وحدانی فر خطاب به سادات چیتاب گفت: شماها ذریه عارف متدین مرحوم سید آقاعلی از نسل مرحوم سیدکاظم بزرگ رحمت الله علیه، واز نوادگان امام جواد علیه السلام هستید که مایه فخر و مباهات این دیارید و نه تنها مردم چیتاب بلکه استان کمافی السابق شماهارا احترام می‌کنند.
علی وحدانی فر افزود: در غدیر خُم پیغمبر اکرم (ص) به دستور خداوند دست علی علیه السلام را به‌عنوان وصی و ولی بالا برد تا رسالتش تکمیل و نعمت بر آنان تمام شود وشما طلایه داران ولایت در زمان حال باید در بحبوحه تفرقه ونفاق زمان سپر محکم نفوذ فتنه ومُبَلّغِ شُجاع و مَردُمدار ولایت فقیه باشید.
در پایان به رسم فرهنگ سرکشی سادات در روز غدیر که توسط امام جمعه کبگیان در بخش نهادینه ومرسوم شده از خانواده‌های صمیمی، پناهنده، خادمی، کشاورز، دادگستر، کاظمی، به نیابت از سادات بخش از طرف ستاد نماز جمعه شورا ومردم شهر دیدار واز تمامی آنها کادوی عیدی دریافت شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر سادات امامزاده علی
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1