تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۰۲۶۳۹
سخنگوی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

38 پروژه راه و شهرسازی در کهگیلویه، لنده، بهمئي و چرام به مناقصه رفت / پروژه لنده از بلاتکلیفی خارج شد

۰
38 پروژه راه و شهرسازی در کهگیلویه، لنده، بهمئي و چرام به مناقصه رفت / پروژه لنده از بلاتکلیفی خارج شد
کبنا ؛سرپرست روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت:در طی دو سال اخیر در استان در مجموع 119 مناقصه در حوزه راه و شهرسازی برگزار شده که38 مورد  از این تعداد مربوط به چهار شهر کهگیلویه، لنده، بهمئي و چرام بوده است.
به گزارش کبنا از یاسوج، محمد رضا عابدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از جمله پروژه های مذکور می توان به جاده سوق دهدشت اشاره کرد که بیش از 10 سال از عملیات ساخت بزرگراه 10کیلومتری سوق به دهدشت می‌گذرد که اعتبار آن از محل  ماده 180 بوده که سالهاست تخصیص اعتباری در این بند نداشتیم که با تلاشهای انجام شده احداث آن سرعت گرفته و با پیشرفت 82 درصدی  طی دوسال اخیر عملا رو به پایان است و امیدواریم طبق برنامه زمان بندی شده تا پایان شهریور جهت رفاه حال مردم عزیز زیر بار ترافیک  برود.
عابدی تصریح کرد: از پروژه های دیگر این حوزه  می توان از محور چرام – دهشت نام بردکه سالها راکد بوده و در حال حاضر با سرعت چشم گیری عملیات اجرایی پروژه با توجه به محدودیت های اعتباری در حال اجرا ودر شرف اسفالت است.
وی به پروژه آب حیات که نقطه حادثه خیز بود، اشاره کرد و افزود: و در حال حاضر با اعتباری بالغ بر150 میلیارد ریال درحال اجرا است.
عابدی آسفالت حدود 9 کیلومتر از پروژه سرفاریاب- باغچه سادات –سپیدار و سپیدار مرکزی را که در مرحله بهره برداری است از جمله پروژه های دیگر در حوزه کهگیلویه عنوان کرد..
این مسئول تاکید کرد: پروژه پل  لنده که سالها متوقف بوده  و هم اکنون پیمانکار جدید تعیین شده و عملیات خاکبرداری محور و بتن ريزي در حال انجام می باشد.
در شهرستان بهمئی در حوزه راه وشهرسازی فقط  5 هزار میلیارد ریال پروژه داریم.
عابدی یادآور شد: در بخش راه روستایی در کهگیلویه 90 کیلومتر با اعتبار 28 میلیار ریال، در بهمئی 33 کیلومتر با اعتبار 7 میلیارد ریال، در لنده 12 کیلومتربا اعتبار دو هزار و100 میلیارد ریال، در چرام 22 کیلومتر با اعتبار ٧ ميليارد ريال در حال انجام است.
وی خاطر نشان کرد: پروژه اتصال لنده تشان با اعتباري بالغ بر سيصد ميليارد تومان در يكسال گذشته مطالعه مجوز اخذ و در پيوست بودجه ٩٧ لحاظ و عنقريب به مناقصه ميرودكه كل منطقه جنوب غربي استا ن را ازبن بست نجات مي‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1