تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۰۲۶۱۳
با حضور مسوولان صورت گرفت

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۵ طرح در باشت (+فیلم) / گوهرگانی: ۳۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت می‌شود

۰
افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۵ طرح در باشت (+فیلم) / گوهرگانی:  ۳۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت می‌شود
کبنا ؛فرماندار باشت اعتبار طرح‌های باشت را 12 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ازاین طرح‌ها 10 طرح افتتاحیه و 5 طرح کلنگ زنی بوده است.
سید مسعود حسینی افزود: افتتاح جاده راه روستایی آشیری، افتتاح کارخانه یخ بوستان، افتتاح آزمایشگاه محصولات کشاورزی روستای برغون، اصلاح شبکه آب شرب شهری و کلنگ زنی طرح پرورش قارچ روستای آبدهگاه از جمله این طرح‌ها بودند.
وی گفت: با افتتاح و کلنگ زنی این طرح‌ها برای 80 نفر شغل ایجاد شده است.
 ۳۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت می‌شود
جعفر گوهرگانی در آیین افتتاح وکلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی هفته دولت در شهرستان باشت گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق از هم اکنون تا خرداد سال ۱۳۹۸ به واحدهای تولیدی این استان در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی پرداخت می‌شود.
وی با تبریک هفته دولت و با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده با کارمزد ۱۸ درصد برای نوسازی و تکمیل طرح‌های تولیدی و صنعتی پرداخت خواهد شد.
گوهرگانی بیان کرد: مراحل مقدماتی کاهش نرخ سود تسهیلات رونق تولید انجام شده و به زودی سود این تسهیلات بانکی کاهش خواهد یافت.
معاون امور اقتصادی استانداری تصریح کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای رونق تولید در این استان اختصاص یافت که ۲ هزار میلیارد ریال آن پرداخت شد.
وی از پرداخت ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در این استان خبر داد.
معاون استاندار تصریح کرد: مبلغ سهمیه ابلاغی تسهیلات توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی از محل منابع صندوق توسعه ملی به استان یکهزار و ۷۰ میلیارد ریال است.
به گفته وی، حدود نیمی از واحدهای تولیدی راکد در این استان ظرف سه سال گذشته با پرداخت تسهیلات رونق و سایر کمک‌های فنی و اعتباری به چرخه تولید بازگشته‌اند.
گوهرگانی با بیان اینکه، ۴۴۴ طرح صنعتی با سرمایه گذاری افزون بر ۲۷۰ هزار میلیارد ریال در این استان در حال اجراست، تعداد کل واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره برداری در استان را ۶۴۳ واحد برشمرد که ۵۷۲ مورد از این تعداد فعال هستند.
وی، میزان سرمایه گذاری واحدهای صنعتی به بهره برداری رسیده این استان را افزون بر ۶ هزار و ۶۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: هم اکنون استان دارای ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی فعال است.
وی در خصوص طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت در استان هم اظهار داشت، ۳۱۵ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتباری افزون بر سه هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال تا پایان هفته دولت در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
گوهرگانی تصریح کرد: از مجموع ۳۱۵ طرح و پروژه استان ۱۱۰ طرح با اعتبار یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طرح اقتصادی است که افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری ابراز داشت: از این تعداد طرح در حوزه اقتصادی ۹۳ طرح افتتاح و ۱۷ طرح کلنگ زنی است.
گوهرگانی عنوان کرد: از مجموع کل طرح‌های اقتصادی و پروژه‌های عمرانی جمعاً یکهزار و ۴۳۶ نفر اشتغالزایی در استان ایجاد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1