کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درخواست جوانان اصلاح‌طلب کهگیلویه‌ی بزرگ از مدیرکل سیاسی استانداری؛

آقای پرواز به جمع جوانان اصلاح‌طلب کهگیلویه بیایید

7 شهريور 1397 ساعت 0:38

در این بین، مردم کهگیلویه‌ی بزرگ (کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده) خصوصاً جوانان فعال اصلاحطلب و همسوی با دولت نیز، با مشارکت چشمگیر در انتخابات ریاست جمهوری به وظیفه‌ی سیاسی خود عمل کردند و اینک، این مسئولین هستند که می‌بایست پاسخگوی مطالبات، انتقادات، پرسش‌ها و ابهامات جوانان در راستای تحقق وعده‌های انتخاباتی خود بوده و با تدبیر و عقلانیت گامی به سوی حل مشکلات مردم بردارند.


 جمعی از جوانان اصلاح‌طلب کهگیلویه‌ی بزرگ (کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام) با صدور متنی از مدیرکل سیاسی استانداری خواستند که تا در جمع آنان حاضر شوند.
به گزارش کبنا، این متن به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
 
جناب آقای سید علی پرواز؛
مدیر کل محترم سیاسی انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد.
 
سلام علیکم؛
ضمن تبریک ایام هفته‌ی دولت به شما و همکاران گرامیتان در مجموعه‌ی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و تبریک پیشاپیش عید غدیر خم به استحضار حضرتعالی می‌رساند که حضور افتخارآفرین و حماسه‌ساز مردم در دوازدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری و تحقق عینی حماسه‌ی سیاسی ایرانیان برگ زرینی را بر صفحه‌ی انقلاب اسلامی به یادگار گذاشت. در این بین، مردم کهگیلویه‌ی بزرگ (کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده) خصوصاً جوانان فعال اصلاحطلب و همسوی با دولت نیز، با مشارکت چشمگیر در انتخابات ریاست جمهوری به وظیفه‌ی سیاسی خود عمل کردند و اینک، این مسئولین هستند که می‌بایست پاسخگوی مطالبات، انتقادات، پرسش‌ها و ابهامات جوانان در راستای تحقق وعده‌های انتخاباتی خود بوده و با تدبیر و عقلانیت گامی به سوی حل مشکلات مردم بردارند.
 از این رو مجموعه‌ای از جوانان اصلاحطلب شهرستان کهگیلویه‌ی بزرگ متعاقب مواضع صریح شما در خصوص پیگیری و تحقق سیاست‌های دولت و استقبال از گفت‌وگوی رو در رو با جوانان و شنیدن مطالبات، انتقادات و پیشنهادات آن‌ها از حضرتعالی خواهشمندیم دعوت ما جهت برگزاری جلسه‌ای با جوانان اصلاحطلب کهگیلویه‌ی بزرگ را پذیرا باشید.
 با آرزوی توفیق در خدمت به مردم
جمعی از جوانان اصلاحطلب کهگیلویه‌ی بزرگ (کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام)
 


کد مطلب: 402601

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402601/آقای-پرواز-جمع-جوانان-اصلاح-طلب-کهگیلویه-بیایید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1