کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

آیا «علیمردانی» 21 روز دیگر از راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد می‌رود / گزینه‌های مدیرکلی راه چه کسانی هستند؟

6 شهريور 1397 ساعت 12:37

عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نباید نسبت به اداره کل راه و شهرسازی که از دستگاه‌های تحت مدیریتش می‌باشد، بی‌تفاوت باشد و انتظار می‌رود که او به این مسئله ورود کند.


محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد رفتنی شد.
بنا بر این گزارش، بر اساس اطلاعات رسیده کمتر از یک ماه دیگر علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با این اداره‌کل خداحافظی خواهد کرد و جای خود را به «حمید رضا پیمان‌جو» معاون املاک راه و شهرسازی و یا «محمد راستا» معاون ساخت و توسعه راه‌های کهگیلویه و بویراحمد می‌دهد.
محمدعلی علیمرانی سال 95 سکان مدیریت اداره‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده گرفت او در این مدت نتوانست، نظر حامیان دولت را به خود جلب کند و حتی در جلب اعتماد مخالفان دولت نیز موفق نبود.
او  برای اینکه «حمیدرضا پیمان‌جو» و «محمدراستا» به صندلی ریاست نرسند، موانعی هم ایجاد کرد که با فشار و لابی‌گری نمایندگان و مدیریت ارشد استان این کار میسر نشد.
این در حالی است که غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت، عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ و استاندار بارها «علیمردانی» به دلیل کم‌کاری‌ها شدیداً انتقاد کردند و از عملکرد او رضایت ندارند.
همچنین جمعی از پیمانکاران در تماس تلفنی با خبرنگار کبنانیوز در یاسوج، از نمایندگان و مدیریت کلان استان کهگیلویه و بویراحمد درخواست کردند تا نیروهای بومی استان رای برای گرفتن سکان مدیریت مورد حمایت قرار دهند. حتی اگر گزینه‌های دیگری برای مدیرکلی راه و شهرسازی معرفی شد باز هم از نیروهای توانمند استان باشد.
بنا بر این گزارش، برخی از صاحب‌نظران می‌گویند، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نباید نسبت به اداره کل راه و شهرسازی که از دستگاه‌های تحت مدیریتش می‌باشد، بی‌تفاوت باشد و انتظار می‌رود که او به این مسئله ورود کند.
یک منبع آگاه می‌گوید: «محمد علی علیمردانی» دقیقاً 21 روز دیگر از اداره‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌رود.
همچنین محمدرضا باقری‌فرد مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس و جعفر زاهدی دره شوری معاون اداره کل راه و شهرسازی فارس برای مدیرکلی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح هستند.
گزینه‌های دیگری همانند ابوذر صالح نسب، مهندس سیاهپور، مهدی فخراحمد، حمیدرضا پیمانجو، مهندس سهیلی و حمیدرضا ذوالفقاری نیز قبل از این برای مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شده بودند.


کد مطلب: 402581

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402581/آیا-علیمردانی-21-روز-دیگر-راه-شهرسازی-کهگیلویه-بویراحمد-می-رود-گزینه-های-مدیرکلی-کسانی-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1