تاریخ انتشار
شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۴۰۲۴۹۹
فرماندار گچساران خبرداد

افتتاح و کلنگ‌زنی 9 طرح عمرانی و اقتصادی به نمایندگی 43 طرح در هفته دولت

۰
افتتاح و کلنگ‌زنی 9 طرح عمرانی و اقتصادی به نمایندگی 43 طرح در هفته دولت
کبنا ؛فرماندار گچسارن گفت: 9 طرح به نمایندگی 43 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری قریب بر 360 میلیارد ریال در هفته دولت کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.
عبدالرحیم رحیمی با تبریک به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با نتایج تلاش‌های بخشی از مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 فرماندار گچساران  با بیان اینکه هفته دولت فرصت  مناسبی برای بیان  گزارش عملکرد مسوولان نظام است، افزود: امسال بنا به دلایل مختلفی هفته دولت از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.
رحیمی ابراز کرد: هم اکنون دشمنان ایران اسلامی تمام تلاش خود را در جهت مایوس نمودن مردم نسبت به نظام و کشور از هیچ تلاشی دریغ ننموده اند.
وی در ادامه  بیان کرد: به مناسبت هفته دولت در گچساران تعداد 9 طرح به نمایندگی 43 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر 360میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.
بالاترین مقام اجرایی گچساران گفت: از  مجموع این تعداد 36 طرح  عمرانی و اقتصادی با اعتباری به مبلغ 260 میلیارد ریال آماده افتتاح و تعداد هفت پروژه   عمرانی و اقتصادی با اعتباری به مبلغ 100 میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهد شد.
رحیمی با اشاره به پروژه‌های شاخص که به مناسبت هفته دولت افتتاح خواهد شد اشاره و اذعان کرد: افتتاح فاز دوم روشنایی محور امامزاده جعفر تا ماهور باشت به طول چهار کیلومتر با اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال، افتتاح ساختمان دهیاری در روستای جنگ‌زدگان با اعتباری به مبلغ 15 میلیارد ریال، افتتاح دبیرستان علم الهدی با اعتباری به مبلغ 18 میلیارد ریال، افتتاح هوانما شهری با اعتباری بیش از 17 میلیارد ریال و افتتاح کارخانه ذرت خشک‌کنی با اعتباری به مبلغ 25 میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی شاخصی هستند که با حضور مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.
 فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: همچنین  طرح‌هایی از جمله  کلنگ‌زنی بازارچه صنایع دستی در سربیشه با اعتباری به مبلغ 2 میلیارد ریال، کلنگ‌زنی تولید و بسته‌بندی فرآورده‌های لبنی با اعتباری به مبلغ 24 میلیارد ریال، کلنگ‌زنی مخزن 2500 متر مکعبی با اعتباری به مبلغ 17 میلیارد ریال و کلنگ‌زنی گاوداری شیری 100 راسی با اعتباری بیش از24 میلیارد ریال  در شهرستان گچساران کلنگ‌زنی خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1