تاریخ انتشار
شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۰۲۴۹۴
کارشناس مذهبی و تحلیل‌گر مسائل سیاسی خاورمیانه:

مسوولان باید مراقب برخوردشان با مردم باشند

۰
مسوولان باید مراقب برخوردشان با مردم باشند
کبنا ؛کارشناس مذهبی و تحلیل‌گر مسائل سیاسی خاورمیانه در برنامه زنده تلویزیونی شب گذشته شبکه دنا که به مناسبت دهه ولایت و امامت و فرارسیدن هفته دولت به‌صورت زنده اجراء شد، با تبریک این دهه و هفته دولت و با اشاره به نصایح امام علی (علیه السلام) به مالک اشتر، استانداران و فرمانداران زمانش خطاب به مسئولان، گفت: در برنامه ریزی و اجراء امورات دولتی یک جاهایی هست که برخوردهای باید بشود و اموراتی که باید انجام نگیرد و عزیزان باید مراقب کم و کیف مدیریت خود باشند.
حجت الاسلام و المسلمین «علی وحدانی‌فر» در ادامه با اشاره به گزینش مدیران دولتی اظهار کرد: کسانیکه می‌خواهید به کار بگمارید باید افرادی متدین و با تقوا از قشر مستضعف جامعه باشند که اهتمام به اولویت خدمت به مردم داشته باشند.
این کارشناس با اشاره به انتخاب کارگزار هم گفت: کسانیکه دارای روحیه جهادی به دور از استبدادگری و تکبر خود را بالاتراز مردم ندانند و پاسخ مسئولیت پذیریشان را باخدمت صادقانه و برابری آحاد ملت در خدمت داده و مسئولیتشان را مدیون اعتماد به مردم می‌دانند کارگزاران موفق و باب دل مردمند.
وحدانی فر تصریح کرد: دسترسی مردم به کارگزاران دولتی مقوله مهمی است که امروزه باید به آن توجه بشود زیرا در مواردی مثل پاراف کردن نامه‌ها، نبودن مسئول در مراجعات مردمی باعث تاخیر در امورات، و اتلاف وقت و نگرانی مردم می‌شود که ندیدن مسئولین باعث عدم ارتباط صحیح با آنان شده و بدبینی به بار می‌آورد و این یک روش نسنجیده است و باید مراقب بود.
کارشناس ویژه این برنامه با اشاره به تقارن هفته دولت با عید غدیر درباره وظایف مسئولان مدیریتی در خدمتگزاری به مردم گفت: هرکسی در این انقلاب مسئولیتی دارد کارگزار و خدمت‌رسان به ملت است و هیچکس برتر از دیگری نیست زیرا انقلاب با اهداء و ایثار خون ملت ایجاد و رای اعتماد ملت به شما مسئولیت در خدمت داده است.
وی افزود: مسئولان با تقسیم کارشان درسایه نظم حاکم درکار باید اولویت کانون توجهشان قشر محروم و مستمندان باشد که این کار باعث مبارزه باتجمل گرائی و اشرافی گریست که وظیفه‌شان را سنگین‌تر می‌کند زیرا همین محرومین ولی نعمتان انقلابند که باخون و دل خوردن آنرا به ثمر رساندند تا ماها به این پست و مسئولیتها برسیم.
حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی‌فر با اشاره به خوی و خصلت کارگزاران و مسئولان در قبال خدمت و جواب دهی به مردم گفت: هرگاه رفتار و منش عَلَوی که شجاعت در تخصیص، عدالت در نگاه، مخالفت با اشرافی گری در مسئولان دولتی با سر در شعار الله الله در خصوص فقراء و آنانکه در جامعه امروز کسی را ندارند به وجود آمد جامعه به سمت مدینه فاضله باچاشنی رضایت مردمی به هدف والا سوق داده خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1