تاریخ انتشار
جمعه ۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : ۴۰۲۴۸۰
امام جمعه کبگیان:

منتظر تحقق وعده‌های استاندار و مدیران در کبگیان هستیم

۰
منتظر تحقق وعده‌های استاندار و مدیران در کبگیان هستیم
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: مدیران کلی که در سفر اخیر آقای استاندار به بخش ما آمدند ما منتظر تحقق وعده‌ها هستیم، زیرا شخص آقای فرماندار در جلسه شورای اداری شهرستان گفتند بودجه کافی در اختیار تمام ادارات قرار دادیم که امیدواریم بزودی شاهد کلنگ زنی و افتتاحیه‌ها در بخش باشیم.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های امروز نماز جمعه کبگیان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به ازدیاد حب دنیاپرستی در میان انسانها گفت: تبعیت از هوای نفس، دلواپس بودن برای فرزندان و مال دنیا، تلاش بی ثمری است که انسانهای عصر حاضر با غفلت از توشه باقی گام در صراط غیرمستقیم گذاشته‌اند که باید مراقب بود.
خطیب جمعه کبگیان با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: روزهای عزت و سرافرازی و بندگی و فخر اسلام همین یادمان ولایت و امامت است و حلقه درخشان اسلام است که نگینش غدیر خم می‌باشد و روزی است که خداوند نعمت و رسالتش را بر مردم تکمیل کرد.
وحدانی‌فر خطاب به آنانکه با شبهه سازی در غدیر می‌گویند پیامبر در آن روز علی را دوست خود خواند تصریح کرد: زمانی که خداوند به پیغمبرش دستورداد یَا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنزِلَ إِلَیْکَ مِن رَّبِّکَ ۖ وَإِن لَّمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ که ای پیغمبر اگر حرف من را به مردمت اعلام نکنی رسالتت تکمیل نیست و علی را وصی نامید، دیگر گریزی از اصل غدیر نیست و هر کس بخواهد خلاف دستور خدا عمل کند حسابش جداست.
وی در خصوص شبه افکنان در غدیر گفت: علی بن ابیطالب(ع) که از کودکی در دامان پیامبر(ص) بزرگ و در تمامی جنگها یار و یاورش بود آیا عقل سلیم قبول می کند که پیغمبر در آن گرمای طاقت فرسا، به مدت ۳ روز مردمی که از راههای دور و نزدیک از حج برمی گشتند را به خاطر اینکه بگوید علی دوست من است دستور توقف دهد؟.!.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مردم گفت: شروط گذاری استکبار جهانی درباره مذاکره با جمهوری اسلامی ایران افکار پلید دیگریست که هرگز محقق نخواهدشد.
این خطیب جمعه تصریح کرد: مگر امریکا کیست که بخواهد، اجازه دسترسی بدون قید و شرط به بازرسان انرژی هسته ای ما، تعطیلی راکتورهای آب سنگین و توقف غنی سازی را به آسانی بر ما تحمیل کند.
امام جمعه کبگیان خطاب به حاضرین گفت: کسانی که آمریکا را کدخدا می‌دانند گر چه قلیل هستند اما بدانند که ما انقلاب کردیم خون دادیم تا جریان استکبار ستیزی را به جهانیان مصادره کنیم و آگاه باشید که اربابتان نه تنها کدخدا نیست بلکه مجسمه هم حسابش نمی‌کنیم چون از قدرت روز افزون جمهوری اسلامی می‌ترسد.
علی وحدانی‌فر افزود: خواسته آمریکا از توقف نقش ایران در سوریه و عراق نافرجام است زیرا عمق استراتژی امنیت کشورهای خارجی هم مرز ما تضمین امنیتی درونی است که هرگز در اختیارتان نخواهیم گذاشت لذا هم امریکا بداند و هم سگ قلاده به دستش رژیم صهیونیستی و هم گاو شیردهش آل سعود بدانند با پیشرفت روز افزون ما و هویدا شدن هویت کثیفشان با آغاز شمارش معکوس نابودی اسرائیل قدرت آمریکا در خاورمیانه و جهان رو به زوال است.
خطیب جمعه کبگیان با تبریک هفته دولت و خسته نباشید به دولتمردان خط مقدم جنگ اقتصادی خطاب به آنان گفت: عزیزان در راس مسئولیت خدمت به مردم را با تلاش مضاعف جدی بگیرند زیرا این مردم همان ولی نعمتان انقلابند که با رای دادن و انتخاب شما سرنوشت اقتصادی خود را به شما سپردند که خدائی ناکرده کم کاری در این امر موجب عذاب وجدان و حق الناس نشود.
وحدانی‌فر افزود: برای پیشرفت در کم و کیف کارهایتان نقدهای منصفانه را بپذیرید، اما ناقدان عزیز هم باید با استدلال و منطق عاقلانه انتقاد کرده تا طرف مقابل پذیرای نقد باشد.
امام جمعه کبگیان خطاب به مدیران کل استانی گفت: مدیران کلی که در سفر اخیر آقای استاندار به بخش ما آمدند ما منتظر تحقق وعده‌ها هستیم، زیرا شخص آقای فرماندار در جلسه شورای اداری شهرستان گفتند بودجه کافی در اختیار تمام ادارات قرار دادیم که امیدواریم بزودی شاهد کلنگ زنی و افتتاحیه‌ها در بخش باشیم.
وحدانی‌فر درباره بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص حج گفت: اتحاد روز افزون مسلمین استعمار و غرب را بر این داشته که با تفرقه افکنی در این امر واجب میان مسلمین اغتشاش ایجاد کنند و با تلقین به اینکه تمام پولهای حجاج گلوله بر سر مردم یمن و ... می‌شود ایرانیها را از این واجب شرعی دلسرد کنند.
وحدانی فر افزود اولا که اگر ما نرویم حج راکد نمی‌شود و سهمیه ۸۶ هزار نفری ما دو برابر به کشورهای دیگر فروخته می‌شود دوما چطور تا ۳میلیون نفری که با خروج ارز به سفرهای آنتالیا و...می‌روند حرفی نیست اما موقع انجام واجب شرعی حرف و حدیث است؟.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1