تاریخ انتشار
جمعه ۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب : ۴۰۲۴۷۹
بخشدار چاروسا در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی مطرح کرد

تشریح خدمات «دولت» در چاروسا / پروژه گازرسانی اقدام ماندگار دولت / رفع محرومیت در تعامل مردم با دولت

۲
۰
تشریح خدمات «دولت» در چاروسا / پروژه گازرسانی اقدام ماندگار دولت / رفع محرومیت در تعامل مردم با دولت
کبنا ؛بخشدار چاروسا در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه به تشریح خدمات دولت پرداخت و اظهار کرد:هفته دولت بهترین فرصت برای تشریح خدمات  دولت جهت عمران و آبادانی و کارهای زیربنایی اقتصادی و...است.
علی محمودی با اشاره به اینکه همه دولت ها هر کدام با بر نامه ریزی  مختص خود در جهت توسعه کشور تلاش کردند، عنوان کرد: بخش چاروسا با توجه به عمق محرومیت نیازمند توجه ویژه دولت است،چرا کهمردم این منطقه با ایثار و دفاع از کشور حق بزرگی بر دوش همه دولت ها دارند و باید توجهی در خور شان مردم منطقه به آن ها شود.
محمودی بیان کرد:در گذشته اقداماتی در این منطقه جهت برون رفت از محرومیت صورت گرفته که باید این اقدامات سرعت بیشتری گیرد.
وی با بیان اینکه پروژه عظیم گاز رسانی به بخش های چاروسا و دیشموک یکی از اقدامات ماندگار دولت تدبیر و امید است، تصریح کرد:اعتبار این پروژه  بیش از ۱۰۰میلیارد تومان است  و بزودی شعله گاز در شهر قلعه رییسی روشن خواهد شد و کیفیت زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد.
بخشدار چاروسا ادامه داد: علی رغم اینکه پروژه گاز رسانی به این مناطق چند برابر هزینه گازرسانی به سایر نقاط کشور بوده است در هفته دولت از ابتدای خط (تنگ هیگون تا روستای جاورده ) بیش از ۴۰روستا از نعمت گاز بهره مند خواهند شد و باید اقدامات بعدی در خصوص لوله کشی منازلشان انجام شود.
محمودی همچنین به پروژه هایی که در حوزه راه ها درسطح بخش انجام شده اشاره کرد و گفت: مهمترین آنها روکش قسمت های زیادی ازآسفالت و خط کشی مسیر قلعه رییسی به قلعه دختر، سه کیلومتر اصلاح و ساخت جاده در همین مسیر که قیر پاشی شده و آماده آسفالت  است ،پروژه های روستایی گوراب،احمدسالار،سردره و...که تا آذر ماه تکمیل خواهند شد.
وی افزود:یکی از پروژه هایی که از مطالبات اصلی بزرگان و ریش سفیدان منطقه می باشد پروژه جاده  برفکون است که در این دولت روند اجرایی آن تسریع شده و کمتر از دو کیلومتر آن باقی مانده است و انشالله بزودی تکمیل خواهد شد.
بخشدار چاروسا گفت:در حوزه آبفاضلاب شهری پروژه تعویض خطوط آبرسانی به شهر قلعه رییسی با اعتباری نزدیک به ۸۰۰میلیون تومان بزودی تکمیل خواهد شد.
محمودی به پروژه هایی در حوزه ابفای روستایی ،پروژه های در حال اجرا و تکمیل شده در روستاهای بخش اشاره و افزود: بااقدامات دولت و  تعامل، همکاری و همیاری مردم توسعه و رفع محرومیت امکانپذیر است لذا انتظار داریم در جایی که دولت قصد اجرای پروژه عمرانی دارد، معارضات اجتماعی نباشد و مردم از این پروژه ها استقبال نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار هاشمی که با پیگیری روان گاز قلعه رئیسی و دیشموک را که یک عمر آرزوی مردم بود بالاخره برآورده کرد . خسته نباشی سردار
Iran, Islamic Republic of
اینا را نماینده با کمک قراذگاهها وخیرین داره انجام میده دولت کجا بود
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1