تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : ۴۰۲۴۲۰
در شورای اداری کهگیلویه مطرح شد

التهاب در بازار کهگیلویه / ضرورت تحول رفتاری مدیران / شعار ندهید!

۱
۰
التهاب در بازار کهگیلویه / ضرورت تحول رفتاری مدیران / شعار ندهید!
کبنا ؛صبح امروز جلسه شورای اداری کهگیلویه با حضور فرماندار کهگیلویه و مسولان شهرستان در فرمانداری دهدشت برگزار شد.
رئیس شورای اداری کهگیلویه  در این جلسه با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع اظهار کرد: مسئولیت یک امانت و نعمتی بر دوش ماست که باید از آن پاسداری کنیم و در جهت رضایت مردم تلاش کنیم.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه مدیران نواقصات را رفع کنند و به نحو مطلوب خدمات ارائه دهند تصریح کرد: گلایه مردم از مدیران این است که در محل کار حضور ندارند و برخوردهای تند و نامناسبی دارند.
جعفر نیکبخت عنوان کرد: همه ادارت باید تحول جدی در رفتار خود ایجاد کنند تا مردم خدمات را لمس کنند، از شعار و جلسات طولانی مدت بپرهیزید و به جنبه کار و عمل توجه کنید.
نیکبخت ادامه داد: مدیران باید با  تعامل و هم فکری کارها را پیش ببرند، در تقابل با همدیگر نباشند و به دستور کارشناسان فرمانداری توجه کنند که ظاهراً  این توجه کم رنگ شده است. 
وی  توجه ویژه به حوزه سلامت را از ویژگی‌های دولت تدبیر و امید دانست و افزود: باید تلاش‌ها و خدمت رسانی در حوزه سلامت مضاعف شود.
وی گفت: بازار ما وضعیت ملتهبی دارد، پایدار نیست، قیمت‌ها ساعت به ساعت در حال تغییر است که نیاز است ادارات  متولی نظارت بر بازار (صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف) با کم فروشی، گران فروشی و احتکار کالاهای مود نیاز مردم  توسط متخلفین برخورد کنند.
فرماندار کهگیلویه همچنین تکمیل پروژه‌های بالای 80 درصد در بخش عمرانی را از اولویت‌های دولت دانست وعنوان کرد: طرح‌های جدید نباید تعریف شود تا پروژه‌های در دست اجرا و با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد تکمیل نشود.
 نیکبخت گفت: مدیران باید به صورت مستمر از پروژه‌های عمرانی بازدید و روند پیشرفت فیزیکی و ریالی کار را به فرمانداری گزارش دهند، هرگونه سهل انگاری در این خصوص خیانت به مردم است.
وی در پایان مطرح کرد: مدیران باید پس از تخصیص اعتبارات، پیگیر جذب اعتبارات باشند، همچنین معارضات اجتماعی پروژه‌ها را درد ساز دانست و از مدیران خواست معارضات را پیش از شروع پروژه‌ها بررسی کنید تا روند کارها سریع‌تر انجام شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
کبنا اگر صبح تا شو خور و نیکبخت بزنی باز نچیه. سایت از سایت شما خودفروش تر ندیدم. بوی زشت تملق و چاپلوسی از خبرهات خیلی بد استشمام میشه. پیش پا افتاده ترین خبر را از نیکبخت میزنی خیلی خنده داره خبرهات
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1