تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۴۰۲۴۱۱
در نشست اقتصاد مقاومتی:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدیران را تهدید کرد

۲
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدیران را تهدید کرد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران اجرایی استان خودجوش و برای کمک به توسعه و پیشرفت استان به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشند.
علی‌محمد احمدی در نشست ظهر امروز اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: دستگاه‌ها اراده جدی برای واگذاری اطلاعات خود در سازمان برنامه و بودجه کشور داشته باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هرگونه حمایت از ادارات استان منوط به نام‌نویسی در این سامانه و بارگذاری اطلاعات در زمینه طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی است و در این زمینه هم اولویت با طرح‌های ملی است زیرا در اینصورت می‌توان آنها را به پیمانکاران و سرمایه‌گذاران غیربومی سپرد.
وی بر واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: ادارات استانی در زمینه واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی در قالب اقتصاد مقاومتی همت بیشتری کنند.عزم دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین استفاده از ظرفیت بخش خصوصی جدی است.
این مسؤول با تأکید بر اینکه راه نجات اقتصاد کشور در شرایط کنونی تحقق اقتصاد مقاومتی و استفاده از بخش خصوصی است، بیان کرد: ادارات برای بارگذاری اطلاعات طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی دو هفته مهلت دارند و دستگاه‌هایی که در این زمینه کوتاهی کنند با آنها برخورد جدی می‌شود.
احمدی عنوان کرد: اگر مدیری در این خصوص همکاری نکند با معاون اول رئیس جمهور مکاتبه می‌کنیم تا رونوشتی برای وزارت‌های تابعه ارسال کند که مدیر شما استان کهگیلویه و بویراحمد را قفل کرده است.
وی بیان کرد: مدیران اجرایی خودجوش و برای کمک به توسعه و پیشرفت استان به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشند که بحث واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی  در قالب اقتصاد مقاومتی یک فرصت و بستر مناسبی است که باید استفاده شود.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تأمین آب واحدهای صنعتی گفت: واحدهای صنعتی از چاه‌های آب استفاده نکنند چرا که باعث کاهش سطح آب سفره‌های زیر زمینی می‌شود.
احمدی بیان کرد: در حال حاضر کارخانه سیمان مارگون و فولاد یاسوج از چاه‌های آب استفاده می‌کنند که این کار موجب فعال شدن گسل‌ها و بروز زمین لرزه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تولید کننده صنعتگر
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب. بنده غیر بومی هستم 14 ساله با بدبختی و مشقت در این استان فعالیت میکنم به خاطر اینکه تو هیچ بانکی پارتی ندارم به تسهیلات نمیدن 8 نفر هم کارگر دارم. نیاز به سرمایه درگردش دارم اگه به شرکتم این سرمایه تزریق نشه تعطیل میکنم و از این شهر میرم.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
باور کن اقای دکتر فقط حرف میزنی حرف!!
یک مورد هم عمل کن لطفا. با این همه مدیر ضعیف و بی تجربه و ناکارمد و بعضا فقط پول جمع کن!!!!!!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1