تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۴۰۲۳۸۶
در جمع اصحاب رسانه شهرستان لنده مطرح شد

تکذیب خبر وجود افراد مبتلا به ایدز در شهرستان لنده/هیچ فرد مبتلا به ایدزی در شهرستان لنده شناسایی نشده است

۰
تکذیب خبر وجود افراد مبتلا به ایدز در شهرستان لنده/هیچ فرد مبتلا به ایدزی در شهرستان لنده شناسایی نشده است
کبنا ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با اشاره به انتشار خبروجود بیمار مبتلا به ایدز در این شهرستان گفت: تا کنون مورد مبتلا به ایدز در شهرستان شناسایی و مشاهده نگردیده است.
امرالله خانی در جمع اصحاب رسانه شهرستان لنده با اشاره به نقش فضای مجازی در پیشرفت و توسعه جامعه اظهار داشت: فضای مجازی یکی از ابزار مهم جامعه مدرن امروزی بوده که می توان از آن در جهت رشد و توسعه جامعه بیشترین بهره ها را برد.
وی ادامه داد: متأسفانه برخی جنبه‌های ناصحیح استفاده از فضای مجازی را مورد نظر قرار داده و از آن در جهت تشویش اذهان عمومی استفاده می کنند که این امر بسیار ناپسند است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد: در روزهای اخیر خبری مبنی برآمار 57 نفری افراد مبتلا به ایدز در شهرستان توسط برخی افراد در فضای مجازی منتشر گردید که در این راستا باید یادآور شویم این خبر کاملا کذب بوده و تاکنون در شهرستان لنده فرد و یا بیمار مبتلا به ایدز HIV مشاهده و شناسایی نشده است.
 خانی با بیان اینکه اخبار منتشر شده تنها به ایجاد نا امنی اجتماعی در سطح شهرستان دامن می زند یادآور شد: ماهانه بیش از 150 نفر در سطح شهرستان در معرض آزمایش و نمونه گیری قرار می‌گیرندو جواب تنها به صورت محرمانه در اختیار فرد قرار می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان لنده مرکز مشاوره بیماری هایرفتاریافتتاح شده که در جهت کنترلو پیشگیری از بیماری ایدز و بیماری‌های پر خطر به صورت کاملاً رایگان و محرمانه اقدام به ویزیت افراد می کند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده  ادامه داد:  در راستای مقابله با بیماری‌ها آموزش فردی و گروهی در دستورکار شبکه بهداشت و درمان شهرستان می‌باشد که امیدواریم مردم در این زمینه نهایت همکاری را با دستگاه شبکه بهداشت داشته باشند.
خانی خطاب به مردم شهرستان لنده گفت: اگر آماری در خصوص ایدز و یا هر بیماری دیگری در سطح شهرستان وجود داشته باشد از طریق رسانه‌های رسمی و خبرگزاری‌ها به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
1