تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۴۰۲۳۸۳
مدیرکل میراث فرهنگی استان خبرداد:

نخستین رویداد "استارتاپ؛ ایده‌های خلاق گردشگری" در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

۰
نخستین رویداد "استارتاپ؛ ایده‌های خلاق گردشگری" در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
کبنا ؛به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان، محمود باقری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این رویداد به‌منظور شناسایی طرح‌ها و ایده‌های خلاق، نوآورانه و کارآفرینانه در حوزه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، اظهار داشت: از همه فعالان این حوزه، تشکل‌های مردم نهاد، دانشجویان و ایده‌پردازان علاقه‌مند دعوت می‌شود در این رویداد شرکت کنند.

وی افزود: معرفی جاذبه‌ها و محصولات گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، خدمات بهداشتی و رفاهی، خدمات بیمه‌ای و بانکی، خدمات اطلاع‌رسانی، خدمات الکترونیک، خدمات پذیرایی، اسکان و اقامت و حمل و نقل از مهم‌ترین محورهای برگزاری این رویداد است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این رویداد ساعت 10 تا 12 روزهای 17 تا 19 شهریورماه در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال مشخصات فردی و حوزه مرتبط با ایده به پست الکترونیک gardeshgari.kb@gmail.com نسبت به ثبت‌نام در این رویداد اقدام کنند.

وی با بیان اینکه با برگزاری استارتاپ‌ها، ایده‌های برتر جوانان این استان در حوزه گردشگری حمایت می‌شود، گفت: به ایده‌های برتر جوایز نقدی اهدا و جهت دریافت تسهیلات حمایتی معرفی می‌شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: همچنین ایده‌های برتر برای شرکت در رویداد ملی استارتاپ ایده‌های خلاق گردشگری معرفی می‌شوند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
1