تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۰۲۳۵۴
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در نشست ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد:

پایان شهریورماه، آخرین مهلت جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی

۰
پایان شهریورماه، آخرین مهلت جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی
کبنا ؛چهارمین نشست ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور بحث و بررسی پیرامون مسائل و مباحث و بخشنامه‌های مالی با حضور غضنفر آرام نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد و ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی استان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.
نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در این نشست گفت: در شرایط حساس و پیچیده اقتصادی کشور باید همه تلاش کنیم تا آرامش به جامعه برگردد و عده ای سودجو نتوانند آرامش روانی جامعه را بر هم بزنند.
غضنفر آرام افزود: قطعاً با درایت، تدبیر و صبر از این شرایط عبور خواهیم کرد و شرایط کشور به حالت عادی باز خواهد گشت و وضعیت اقتصادی کشور نیز با ثبات توام خواهد بود.
وی بیان داشت: ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی نیز در این شرایط لازم هست تا مانند همیشه کمک کار دولت، دستگاه‌های اجرایی و مردم باشند و با حمایت از تولید ایرانی، به تولید، اشتغال و بهبود فضای کسب و کار در کشور و استان کمک نمایند.
آرام بیان داشت: بعضی دستگاه‌های اجرایی استان تا کنون نسبت به جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی اقدام نکرده‌اند که تا پایان شهریورماه فرصت دارند نسبت به جذب این اسناد اقدام نمایند.
وی افزود: همچنین دستگاه‌های اجرایی استان در راستای اجرای حسابداری تعهدی نسبت به ثبت اموال در سامانه سادا اقدام نمایند و تاکنون نیز بعضی دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه همکاری خوبی با کارشناسان اداره کل امور اقتصادی و دارایی داشته‌اند. آرام استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) در بحث انجام مناقصات را نیز مورد تاکید قرار داد و خواستار توجه و استفاده دستگاه‌های اجرایی به این سامانه در بحث انجام برگزاری مناقصات گردید.
------------------------
خبر: سروش عربی

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1