کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به منظور بررسی وضعیت استان صورت گرفت

دیدار مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور

28 مرداد 1397 ساعت 2:37

این مسوول تصریح کرد: همچنین مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال برای اقدامات مرتبط جهت مقابله با خشکسالی در سال ۹۷ برای استان در نظر گرفته شده است.


مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حمایت و توجه خاص رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و پیگیری‌های مسؤولان استان اعتبارات خوبی از محل ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور، برای بحث تنش آبی استان ( آبرسانی روستایی و شهری ) ابلاغ شده است.
وحید محمدی‌تبار مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور دیدار کرد.
اسماعیل نجار در این دیدار با ابراز تاسف از حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج و تسلیت به خانواده‌های داغدار این حادثه به سیاست‌گذاری مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: مدیریت بحران باید فرماندهی مسائل را بر عهده داشته باشد و نه سربازی در واقع فرمانده باشد نه سرباز.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: اولویت و اهمیت آموزش برای مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم و همچنین پیشگیری و فرهنگ‌سازی از دیگر سیاست گذاری مدیریت بحران است.
اما وحید محمدی‌تبار پس از این دیدار با اشاره به حمایت و توجه خاص رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و پیگیری‌های استاندار، معاون عمرانی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: اعتبارات خوبی از محل ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور، برای بحث تنش آبی و آبرسانی روستایی و شهری به استان ابلاغ شده است.
وی افزود: از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای مبلغ ۸ میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریال برای تکمیل طرح‌های آبرسانی روستایی اختصاص یافت، ضمن اینکه از محل اعتبارات هزینه‌ای مبلغ ۸ میلیارد و ۲۰۵ میلیون نیز ریال برای تنش آبی اختصاص داده شده و از طرف معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده است.
این مسوول تصریح کرد: همچنین مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال برای اقدامات مرتبط جهت مقابله با خشکسالی در سال ۹۷ برای استان در نظر گرفته شده است.
محمدی‌تبار خاطرنشان کرد: با نظارت کامل از صفر تا ۱۰۰ این اعتبار از تخصیص، توزیع، اجرا و اتمام عملیاتی شدن این اعتبارات، بر مبنای قانون نظارت و کنترل خواهد شد.
 


کد مطلب: 402342

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402342/دیدار-مدیرکل-بحران-کهگیلویه-بویراحمد-رئیس-سازمان-مدیریت-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1