تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۱
کد مطلب : ۴۰۲۳۴۰
عضو شورای اسلامی شهرستان بهمئی:

نباید بدون کار کارشناسی افراد از تحت پوشش کمیته امداد خارج شوند

۰
نباید بدون کار کارشناسی افراد از تحت پوشش کمیته امداد خارج شوند
کبنا ؛عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید اقشار کم‌درآمد و مستضعف را مورد حمایت قرار دهیم.
به گزارش کبنا از یاسوج، ششمین جلسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) و معاون اداره‌کل بهزیستی در محل این شورا برگزار شد.
شعبان بهمئی نماینده شهرستان بهمئی در شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات نظام اسلامی ایران، اظهار کرد: یکی از اهداف امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در پایه‌گذاری نظام اسلامی حمایت از مستضعفین بود.
وی در ادامه با بیان اینکه به برکت نظام اسلامی ایران نهادهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی تاسیس شد، افزود: این دو نهاد خدمات زیادی را به جامعه هدف خود ارائه دادند که جای بسی تشکر و قدردانی دارد.
عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: متأسفانه در استان همانند کهگیلویه و بویراحمد که برخی مناطقش در عمق محرومیت قرار دارند، اسامی اهالی این مناطق در نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) خط می خورند و کنار گذاشته می شوند. مردم فقیر و نداری که پول درمانشان را حتی ندارند و از پایه های اصلی نظام نیز بودند، هستند و خواهند بود به راحتی توسط عده ای غیرکارشناس از پوشش حمایتی کمیته امداد خارج می شوند.
بهمئی گفت: چطور در نظام اسلامی که مستضعفین از پایه گذاران آن است، فردی 38 هزار سکه خریداری می کند و از طرفی کسانی با هزاران مشکل در جامعه رها می شوند که محتاج نان شب شان نیز هستند.
وی با اشاره به فرامین امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه مستضعفین این انقلاب را به ثمر رساندند، تصریح کرد: چرا باید پشتوانه های اصلی نظام از نظام رنجیده شوند، چرا باید میلیاردها تومان پول این مملکت به جیب افراد خاص برود و این با اصل نظام در تضاد است.
عضو شورای اسلامی شهرستان بهمئی گفت: از مسوولان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی می‌خواهم که مستضعفین را دریابند و نبایند بدون کار کارشناسی افراد تحت پوشش را از لیست حمایتی خارج کرد.
بهمئی تصریح کرد:عده‌ای فقط به فکر مال اندوزی هستند و به آرمان های انقلاب اسلامی هم توجه ندارند، لذا ما باید قشر کم درآمد و مستضعف جامعه را که همواره مدافع نظام هستند، مورد حمایت قرار دهیم.
به گزارش کبنا، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تحت پوشش قرار دادن افراد کم بضاعت محدودیتی نداریم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1