کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

 لزوم ارائه خدمات فرهنگی و اشتغالزایی به منطقه زیلایی

28 مرداد 1397 ساعت 0:05

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطاب به معاون اداره کل بهزیستی استان، گفت: راه اندازی اورژانس اجتماعی بهزیستی ضرورت دارد.


رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و اشتغالزایی از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی به مددجویان خود در منطقه زیلایی شد.
صبح امروز(27 مردادماه 97) ششمین جلسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) و معاونین این اداره و همچنین معاون اداره کل بهزیستی استان در محل شورا برگزار شد.
در این جلسه رضا دلشادیان رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از خدمات دو نهاد کیمته امداد و بهزیستی استان، اظهار کرد: از روسای کمیته امداد و بهزیستی شهرستان دنا و بخش پاتاوه به جهت ارائه خدمات قدردانی می کنم.
وی در ادامه به مشکلات زیاد مناطق همچون زیلایی و بخش پاتاوه اشاره کرد و گفت: زیلایی به لحاظ جغرافیایی زیر مجموعه شهرستان بویراحمد و بخش مارگون می باشد ولی از خدمات اداری کمیته امداد پاتاوه استفاده می کنند، لذا با توجه به رنجی که مردم از این وضعیت می برند، امیدوارم در این رابطه چاره اندیشی شود.
دلشادیان خواستار ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و اشتغالزایی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطقی همچون زیلایی شد.
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطاب به معاون اداره کل بهزیستی استان، گفت: راه اندازی اورژانس اجتماعی بهزیستی ضرورت دارد.
دلشادیان اضافه کرد: اداره بهزیستی بخش پاتاوه نیاز به ساختمان دارد که امیدوارم اعتبارات لازم برای احداث ساختمان این اداره تخصیص داده شود.
دلشادیان در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: سالروز ورود آزادگان اسلامی در واقع سند افتخار و سربلندی ملت ایران است که در مقابل زیاده خواهی ها و زورگویی های استکبار با تمام وجود ایستادگی کردند.
به گزارش کبنا، همچنین در این جلسه از رضا دلشادیان با اهداء لوح تقدیری از شعبان بهمئی عضو شورای اسلامی استان و شهرستان بهمئی که از آزادگان سرافراز می باشد، تجلیل به عمل آورد.


کد مطلب: 402336

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402336/لزوم-ارائه-خدمات-فرهنگی-اشتغالزایی-منطقه-زیلایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1