تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۰۲۳۳۶
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

 لزوم ارائه خدمات فرهنگی و اشتغالزایی به منطقه زیلایی

۲
۱
 لزوم ارائه خدمات فرهنگی و اشتغالزایی به منطقه زیلایی
کبنا ؛رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و اشتغالزایی از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی به مددجویان خود در منطقه زیلایی شد.
صبح امروز(27 مردادماه 97) ششمین جلسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) و معاونین این اداره و همچنین معاون اداره کل بهزیستی استان در محل شورا برگزار شد.
در این جلسه رضا دلشادیان رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از خدمات دو نهاد کیمته امداد و بهزیستی استان، اظهار کرد: از روسای کمیته امداد و بهزیستی شهرستان دنا و بخش پاتاوه به جهت ارائه خدمات قدردانی می کنم.
وی در ادامه به مشکلات زیاد مناطق همچون زیلایی و بخش پاتاوه اشاره کرد و گفت: زیلایی به لحاظ جغرافیایی زیر مجموعه شهرستان بویراحمد و بخش مارگون می باشد ولی از خدمات اداری کمیته امداد پاتاوه استفاده می کنند، لذا با توجه به رنجی که مردم از این وضعیت می برند، امیدوارم در این رابطه چاره اندیشی شود.
دلشادیان خواستار ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و اشتغالزایی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطقی همچون زیلایی شد.
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطاب به معاون اداره کل بهزیستی استان، گفت: راه اندازی اورژانس اجتماعی بهزیستی ضرورت دارد.
دلشادیان اضافه کرد: اداره بهزیستی بخش پاتاوه نیاز به ساختمان دارد که امیدوارم اعتبارات لازم برای احداث ساختمان این اداره تخصیص داده شود.
دلشادیان در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: سالروز ورود آزادگان اسلامی در واقع سند افتخار و سربلندی ملت ایران است که در مقابل زیاده خواهی ها و زورگویی های استکبار با تمام وجود ایستادگی کردند.
به گزارش کبنا، همچنین در این جلسه از رضا دلشادیان با اهداء لوح تقدیری از شعبان بهمئی عضو شورای اسلامی استان و شهرستان بهمئی که از آزادگان سرافراز می باشد، تجلیل به عمل آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا پاتاوه زیلایی
Germany
مسولآن و متولیان کشوری و لشکری و استانداری و سازمان بهزیستی بایستی زمینه همگانی سازی خدمات اجتماعی و حمایت های اجتماعی و رفاه اجتماعی در بخش های مارگون لوداب پاتاوه و زیلایی و میمند را با توجه به مشکلات و معضلات عدیده ازجمله خودکشی و فقر و دیگر آسیب های اجتماعی می باشد را فراهم نمایند و این جز حقوق عامه و شهروندی می باشد و از حقوق ابتدایی و اساسی هر فرد عضو این جامعه و مملکت می باشد.از موسسات و صنوف خیریه و نهادهای اجتماعی دعوت می شود به مشارکت در زمینه ریشه شکنی خودکشی ناشی ازندگی فقر و بیکاری فزاینده در این نواحی اقدام نمایند.از ایمه جمعه کشور و استان دعوت می شود که بر مسایل اجتماعی این نواحی دورافتاده و مغفول و محروم و رنج کشیده نظارت کافی و وافی رادارها باشند ودر سیاست های و برنامه ها و اهداف و ماموریت های خود بگنجانند.
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام و عرض ادب
شهرستان های دنا بالاخص بخش ها و روستاهای پاتاوه مارگون لوداب زیلایی لما سادات محمودی میمند طی چهار دهه و حتی از زمان پهلوی محروم و مظلوم بوده اند دولت و حاکمیت به آنها رسیدگی نکرده است.خودکشی جوانان ناشی از فقر و نبود امکانات مثل آموزش های فنی و حرفه ای و نبود هنرستان در پاتاوه و این نواحی مشکلات زیادی آفریده است.سو تغذیه در این نواحی و مناطق بسیار بسیار بسیار زیاد هست.امکانات و زیرساخت های عمرانی و امدادی و بهداشتی و درمانی و مخابراتی رشد نکرده است.فقر شدید وجود دارد .این مناطق صدرصد شیعه و طرفدار اسلام و انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی هستند و بیشترین شهید و جانباز را نسبت به جمعیت خود تقدیم ایران نموده اند.اما متاسفانه قربانی تبعیض و نابرابری بوده اند و بودجه و امکانات به این نواحی فراموش شده تخصیص نمی یابد.حتی در استان هم نسبت به دنا و پاتاوه تبعیض داریم.ای کاش مسولان و متولیان و مجریان کشوری و استانی به شهرستان دنا و مارگون و بخش های پاتاوه و لوداب و روستاهای اطراف و مجاور آنها مثل توت نده زیلایی سادات محمودی تمنک لما ده شیخ چناربرم رسیدگی نمایند
خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

با تمام وجود از همه‌ي شيرزنان و غيورمردانِ لر دل‌جويي کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌هاي ...
معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

روز گذشته یکی از اعضای سابق هیئت دولت مجرم شناخته شد و معاون رئیس جمهور هم برای ادای ...
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
1