کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد

جوان گیلانی از بند گروگان‌گیران در یاسوج نجات یافت

27 مرداد 1397 ساعت 22:29

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جوان حدوداً ۳۵ ساله‌ای که دو روز پیش در بندر انزالی ربوده‌شده بود، عصر امروز با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان آزاد شد.


سردار «مهدی انصاری» اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره نیابت قضائی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندر انزلی استان گیلان و در راستای اجرای دستور دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد مبنی بر ربایش جوان ۳۵ ساله‌ای و انتقال وی به استان کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به حساسیت موضوع مراتب شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی بیان داشت: سریعاً یک تیم ویژه از زبده‌ترین مأموران پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد، با بررسی‌های صورت گرفته و انجام اقدامات پلیسی، محل اختفای گروگان را دریکی از مناطق شهر یاسوج شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی، بلافاصله در محل حاضرشده و این جوان را آزاد کردند.
 
سردار انصاری خاطرنشان کرد: طبق اظهارات گروگان، دو روز پیش، چند فرد او را از بندر انزلی در استان گیلان ربوده و به شهر یاسوج منتقل و حبس کرده‌اند.
 
رئیس پلیس استان اظهار داشت: در چند عملیات جداگانه و با دستگیری ۶ گروگان گیر و رهایی گروگان، تمامی متهمان به همراه یک دستگاه خودرو به مقر پلیس منتقل شدند.
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پرونده برای روشن شدن زوایای این موضوع در دست پیگیری است.
 
سردار انصاری بیان کرد: در بازجویی توسط کارآگاهان، متهمان علت گروگان‌گیری را اختلاف مالی ۲۰ میلیارد ریالی با فرد گروگان گرفته‌شده اعلام کردند.
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه گروگان بدون پرداخت هیچ‌گونه وجهی به‌صورت صحیح و سالم آزاد شد، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهد شد.
 


کد مطلب: 402334

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402334/جوان-گیلانی-بند-گروگان-گیران-یاسوج-نجات-یافت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1