تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب : ۴۰۲۳۲۸
معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

کشت پاییزه و بهاره در حاشیه رودخانه بشار یاسوج ممنوع شد

۱
۰
کشت پاییزه و بهاره در حاشیه رودخانه بشار یاسوج ممنوع شد
کبنا ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به تصمیم گرفته شده کشت پاییزه و بهاره در حاشیه رودخانه بشار ممنوع شده است. 
عزیز فیلی افزود: بعد از وقوع فاجعه زیست محیطی در رودخانه بشار با نابودی صدها هزار ماهی و سایر آبزیان کمیته اضطرار نجات رودخانه بشار تشکیل شد. 
وی با تاکید بر اینکه امسال به دلیل خشکسالی و برداشت بی رویه مجاز و غیر مجاز از رودخانه بشار شاهد یک فاجعه زیست محیطی بودیم، اظهارکرد: ساماندهی رودخانه بشار از پل اول تا پل مختار به عنوان یک اولویت در دستور کار است. 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده جابه‌جایی کارخانه‌های شن و ماسه حاشیه رودخانه بشار در 6 ماه آینده در دستور کار بوده که بعد از اقدامات لازم از جمله مکان یابی مناسب عملیات انتقال اجرایی می‌شود. 
فیلی تصریح کرد: کشت پاییزه و بهاره در حاشیه رودخانه بشار ممنوع بوده و از هم اکنون آب منطقه‌ای و سازمان جهاد کشاورزی باید تدابیر لازم را در زمینه اجرایی کردن این مهم بیندیشند. 
وی با تاکید بر اینکه آب منطقه‌ای ملزم بوده از تخصیص آب به کشاورزان حاشیه بشار خودداری کند، ادامه داد: تشکیل تعاونی ادارات و واگذاری اراضی ملی به کارکنان دستگاه‌های اجرایی ممنوع شده است. 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تاکنون در زمینه مبارزه با زمین خواری در استان اقدامات خوبی انجام شده ولی کافی نبوده و انتظار می‌رود متولیان امر از جمله منابع طبیعی، محیط زیست، امور اراضی، راه و شهرسازی و ... در این زمینه به جد ورود کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

همکار
Iran, Islamic Republic of
جناب معاون مگه . محیط زیست کاری ب این کارا داره فقط صندلی و...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1