تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۰۲۳۲۷
کبنا گزارش می‌دهد

صف آرایی کاندیداهای رقیب «تاجگردون» و پشت پرده اظهارنظرهای عجیب و غریب

۳۴
۱
صف آرایی کاندیداهای رقیب «تاجگردون» و پشت پرده اظهارنظرهای عجیب و غریب
کبنا ؛سایت‌های خبری از چهره‌های جدید برای رقابت با غلام رضا تاجگردون در انتخابات مجلس دوره یازدهم خبر می دهند.
هنوز تا پایان دومین دوره نمایندگی غلامرضا تاج‌گردون نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیش از دو سال باقی مانده، اما آرام آرام با اعلام حضور تعدادی از کاندیداهای احتمالی دور آینده انتخابات، فضای گچساران و باشت با تاثیرپذیری از رسانه‌ها کاملا سیاسی و انتخاباتی شده است.
سایت‌های خبری در کهگلویه و بویراحمد اخباری از حجت‌الاسلام سید‌اسماعیل علیزاده و «سید قدرت الله بیعت اصل» فرمانده اسبق نیروی انتظامی گچساران منتشر و آنها را نامزد انتخابات مجلس یازدهم از حوزه گچساران می خوانند.  آنگونه که اعلام شده حجت‌الاسلام علیزاده که کمتر خبری از او شنیده شده، قرار است برای ورود به مجلس با تاجگردون رقابت کند.
هر چند قبل از اینها اردلان زینل‌زاده شهردار سابق دوگنبدان برای حضور در این رقابت خودی نشان داد، اما نام یعقوب زراعت کیش، سید قدرت الله حسینی، علیمراد جعفری و غلامرضا پاکدل نیز در میان شنیده می‌شود.
شنیدن نام‌های زیادی برای حضور در این رقابت سیاسی واکنش تاجگردون را در پی داشت و گفت: مردم را اذیت نکنید، اگر کسی بهتر و شایسته تر از من جهت کاندیدا شدن در انتخابات مجلس در صحنه بیاید به او این فرصت را می‌دهیم. اگر دلیلی منطقی بیاورید و اگر نیروی بهتری بیاید کاندیدا نمی شوم.
غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی این حوزه انتخابیه در دوره نهم و دوره دهم نماینده این حوزه انتخابیه بوده است. تاجگردون از حمله نیروهای اعتدالگرا و همسو با علی لاریجانی است که البته در فراکسیون امید عضویت دارد.
بیعت‌اصل که مصاحبه‌ اخیر خود تاجگردون را میرشعار می‌داند نه میرشکار و به او هم نمره قبولی نمی‌دهد، سعی دارد با یک مصاحبه مثلاً جنجالی خود را به عنوان فردی قدر معرفی کند که در واقع اینگونه نیست، چرا که او رزومه‌ی قوی هم ندارد.
 متن صحبت‌های بیعت اصل فرمانده اسبق نیروی انتظامی گچساران به شرح زیر است؛

***خیالمان راحت شد. پس بفرمایید آیا در انتخابات ۹۸ کاندیدا می‌شوید؟
این روزها خبرهای زیادی وجود دارد؛ تعداد زیادی از مردم گچساران و باشت، شامل جوانان، تحصیل کرده‌ها و روحانیت اسرار بر حضور دارند.
***نظر خود شما چیست؟ پاسختان به کسانی که اسرار دارند کاندیدا شوید چیست؟ آیا امکان عدم حضور وجود دارد؟
در حال برآورد جمع بندی و منتظر خرد جمعی هستم تا تصمیمم را علنی کنم. اگر تصمیمی بر عدم حضور داشته باشم عزیزانی که پیشنهاد را مطرح کرده‌اند، شدیداً اسرار دارند که وارد انتخابات شوم.
البته چنانچه خودم خیالی بر عدم حضور در انتخابات داشته باشم بخش اعظمی از جوانان و تحصیل کرده‌ها اجازه نخواهند داد که منصرف شوم.
*** خود شما تصمیم گیرنده هستید؛ چرا مردم؟
مشورت در همه امور خوب است. در کلام وحی آماده که نظر مردم قابل احترام است. چون اکثراً دلسوز نظام هستند و جمع زیادی تاکید دارند که خادمین مردم باید از کسانی باشند که طعم تلخ محرومیت را لمس کرده باشند.
***یعنی دیگران طعم تلخ محرومیت را لمس نکرده‌اند؟
خیلی سخت نگیر. (با خنده)
امام راحل در وصیت نامه سیاسی الهی خود فرمودند وکلا و نمایندگان مردم از طبقه ای باشند که طعم تلخ محرومیت را لمس کرده، نه از سرمایه داران و زمینه خواران غرق در لذات و شهوات. و تشخیص این امر با مردم است و کسی هم تا کنون رسماً کاندیدا نشده که مورد خطاب باشد.
***آیا اصولگرایان گچساران و باشت به وحدت می‌رسند؟
امیدوارم این امر تحقق پیدا کند، البته اگر وحدت هم ایجاد نشود باز جای نگرانی نیست.
*** جای نگرانی نیست!؟ مگر می‌شود اصولگرایان به وحدت نرسند و نگران نباشند؟
انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود و عملاً آتش به اختیار، وحدت و اجماع اصولگرایان صورت می‌گیرد.
*** به نظر شما نماینده فعلی در صورت کاندیدا شدن می‌تواند آرای دوره دهم مجلس شورای را کسب نماید؟
در حال حاضر اگر از خود آقای تاجگردون هم پرسش شود و صادقانه جواب دهد قطعاً جوابشان “نه” خواهد بود. مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد. باید منتظر ماند چگونگی حضور اصولگرایان را دید.
***منظورتان از اتفاق خاص چیست؟
شاید آقای تاجگردون به عنوان نامزد اصولگرایان کاندیدا شود. (با خنده)
 اگر اصولگرایان به وحدت نرسند، یا بعضی از آن‌ها مثل سنوات گذشته سکوت اختیارکنند یا آقای تاجگردون ضعف‌هایش را رفع کند و مواردی که لازم نیست فعلاً بیان شود، منظور این است.
*** به عملکرد آقای «تاج گردون» چه نمره ای می‌دهید؟
از چند؟
*** از ۲۰؟
مردم عزیز و فهیم گچساران و باشت مسئول امتحانات و نظارت بر کار نماینده هستند. آن‌ها باید نمره بدهند ولی از نظر بنده ایشان نمره قبولی نگرفته و البته مردود هم نشده است. تجدید آورده و شرایط سختی در پیش رو دارد.
نیاز به تلاش زیادی دارد، ایشان در ۱۹ ماه باقیمانده باید به اندازه ۴ سال تلاش کند تا نمره قبولی بگیرد و البته در شرایط فعلی تقریباً محال است.
هر نماینده تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد که در حوزه انتخابیه‌اش، کار مثبتی انجام دهد، ایشان هم مثل نمایندگان ادوار، کارهایی را انجام و زحماتی متحمل شده است. کارهای نیمه تمام نمایندگان قبل را پیگیر و تکمیل نموده ولی مورد قبول اکثریت مردم واقع نشده است.
*** علت این که عملکرد ایشان مورد قبول واقع نشده، چیست؟
ایشان سال‌های سال در مسائل اقتصادی دخیل و مسئولیت مهم و مستقیم داشته و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است. به نوعی برخی از مدیران کل از همفکران ایشان می‌باشند. مخالفین به جز چند ماه اخیر که فشار مردم را دریافت کرده‌اند برای ایشان سنگ اندازی نکرده‌اند، لذا بهتر می‌توانست در تمام ابعاد اعم از اشتغال، ارتقای نیروی انسانی در سطح ملی و زیر ساخت‌ها کار انجام دهد.
ایشان مدعی است که رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از نفوذ خاصی در بدنه دولت برخوردار بوده و تاثیر زیادی بر وزرا دارد، باید پاسخگو باشد که کدام یک از فرزندان گچساران و باشت با توصیه و سفارش ایشان مسئولیت ملی گرفته است؟ آیا جوانان و تحصیل کرده‌های این دو شهرستان توانایی مدیریت در سطح کلان را ندارند؟ به عقیده بنده ایشان می‌ترسد که از جوانان شایسته، تحصیل کرده و پاک دست گچساران و باشت در مدیریت کلان کشور استفاده کند زیرا می‌داند فرزندان این دو شهرستان آنقدر توانمند هستند که اگر به هر کدام از آن‌ها جایگاهی بدهد خیلی زود پله‌های ترقی را طی کرده و روزی ممکن است از خودش جلو بزنند.
بالاخره یکی از مهم‌ترین مطالباتی که باعث شده تا بخش زیادی از فرزندان تحصیل کرده و جوانان شایسته این دیار از وی روی برگردانند این است که وی در طول ۶ سال اخیر برای هیچ کدام از فرزندان شایسته این دو شهرستان برای تصدی پست‌های مدیریتی قدمی برنداشته است.
یا برنداشته یا هم اگر برداشته نتوانسته است کاری کند. پس یا نفوذی در دولت ندارد یا هم اگر دارد می‌ترسد از فرزندان شایسته این دو شهرستان استفاده کند.
البته ممکن است ادعا کند که برای یکی دو نفر از فرزندان این دو شهرستان در رده‌های مدیریتی میانی کاری کرده است و اگر این ادعا را داشته باشد باید خدمتش عرض کنم که این کار و حتی بهتر از این را نمایندگان رده آخر مجلس هم می‌توانند انجام دهد نه ایشان که خودش را جزء چند نماینده برتر مجلس می‌داند.
*** با این تفاسیر آیا آقای تاجگردون در حوزه انتخابیه گچساران و باشت کاندیدا می‌شود؟
بهتر است این موضوع را از خود ایشان سوال کنید. تاکید می‌کنم که دوست دارم در صورت کاندید شدنم با آقای تاج گردون رقابت کنم. تاجگردون فریاد مخالفین و موافقین را شنیده، صدای مردم خشمگین را گوش داده، وضعیت فقر و بیکاری و اشتغال را درک کرده اگر من جای ایشان باشم بیش از این به جسم و حیثیتم خدشه وارد نمی‌کنم و کاندیدا نمی‌شوم.
 
میدان را به تازه نفس‌ها می‌دهم تا آن‌ها نیز امتحان شوند. به عنوان یک شهروند، هم پیشنهاد دارم هم نصیحت: بهتر است بیش از این خود را به زحمت نیاندازد.
*** “تاج گردون” معمار اقتصاد نامیده می‌شود، نظر شما در این خصوص چیست؟
دوست دارم، فرزند دیارم معمار باشد. اما کدام اقتصاد، سکه چهار میلیونی کجا و معمار اقتصاد کجا. دلار ۱۰ هزارتومانی کجا و معمار اقتصاد کجا.
اگر از شخص تاجگردون هم سوال شود این لفظ را قبول ندارد، گرچه بد میل نیست که بنرهای الوان و رنگارنگی در اماکن نصب شود.
بکاربردن لفظ معمار اقتصاد، شبیه این است که یک فرد به یک پرستار با پوشیدن روپوش سفید بگوید دکتر و یا به یک سرهنگ بگویند سردار. اطرافیان چه برداشتی خواهند داشت؟
*** یعنی معمار اقتصاد نیست؟
در شهر غنی گچساران محرومیت زیادی به چشم می‌خورد، بوی دود شدید نفس جوانان بیکار را به خطر انداخته و فقر امان مردم را بریده است.
طلاق رو به افزایش و کانون گرم خانواده‌ها را متلاشی کرده، قرض گرفتن نان از نانوایی توسط برخی از مردم وکسانی هستند که در طول سال یک کیلو گوشت نمی‌توانند بخرند. مادران و پدران به علت فقر جلوی فرزندانشان خجالت زده و جوانان عزیز افسرده و سرگردان‌اند و روزها خواب و شب‌ها بیدارند.
سرمایه داران با چک‌های برگشتی پشت درب اتاق مقامات قضایی صف بسته‌اند و فاصله طبقاتی بیداد می‌کند. در شهر فقط عده ای خاص شکمشان پر می‌شود و تیمارستان‌ها از افراد افسرده پر شده است. حال با این تفاسیر چگونه باید ایشان را معمار اقتصاد نامید.
*** یکی از لقب‌هایی که نماینده مردم گچساران و باشت به خود داده، لقب”میرشکار” است، نظر شما در این خصوص چیست؟
هیچکس نمی‌گوید، دوغ من ترش است. ایشان که شعارش خدمت بی منت بود، لزومی نداشت خود را قهرمان جلوه دهد. این شعار از طرف ایشان نوعی خود برتری است.
اگر هم شکاری ذبح شده عده ای خاص از آن بهره برداری نموده و دیگران فقط بوی آن را استشمام کرده‌اند. این یک شعار تبلیغاتی بیش نبود.
ایشان میرشعاراست نه میرشکار
***برخی‌ها مدعی هستند، رابطه‌ی دوستانه جنابعالی با آقای “سید قدرت الله حسینی بحرینی” کمرنگ شده و اختلافات عمیقی بین شما به وجود آماده است، آیا صحت دارد؟
کسانی که این حرف‌ها را میزند سطحی نگر و کَج فهم هستند، می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. اگر آن‌ها انتقاد و گلایه کردن را اختلاف می‌دانند، بهتر است به کلاس اکابر بروند تا الفبای سیاست را یاد بگیرند.
ما برای وحدت و انسجام و حمایت از دیگر عزیزان هم صدا، گلایه و انتقادهایی داشتیم. وگرنه سید قدرت، سید قدرت و حاج جعفری، حاج جعفری وهردو محترم و قابل احترام‌اند.
***آیا در صورت وحدت اصولگرایان، کاندیدای پیشنهادی این طیف سیاسی فاتح انتخابات می‌شود؟
صراحتاً اعلام می‌کنم این کار حتمی، قطعی و با درصد بالاست، چون مطمئن هستم بخشی اعظمی از اصلاح طلبان از شرایط موجود نگران، رنجور و ناراضی هستند. انتخابات آینده سیاسی نبوده، بلکه بر معیار شایستگی و وحدت خواهد بود.
*** آیا وحدت بین اصولگرایان گچساران و باشت صورت می‌گیرد؟
 
همان گونه که یکی از دوستان در مصاحبه‌اش فرمود؛ اجماع و وحت باید صادقانه، شفاف و برادرانه بوده و مهم‌تر از همه نباید این وحدت در پشت پرده صورت گیرد.
امیدوارم که وحدت بین اصولگرایان انجام گیرد.
***یکی از کاندیداهای احتمالی این حوزه انتخابیه در مصاحبه‌اش گفته بود چون هیات دولت از رئیس جمهور تا دهیارهمفکر نماینده فعلی هستند، کار سخت و نفس گیری برای دیگر کاندیداها در پیش روست، نظر شما در این خصوص چیست؟
اولاً نظر این برادر محترم است. دوماً این لفظ شاید برای این بوده که کاندیداهای احتمالی دیگر دچار استرس شده و عقب نشینی کنند. مگر در ادوار گذشته برای نمایندگان قبلی، همین شرایط فراهم نبود. حرف اول و آخر را مردم می‌زنند.
البته باید این را بگویم که بر اساس برآوردهای انجام شده، تعدادی از مسئولین شهرستانی و حتی استانی در روزهای پایانی و نزدیک به انتخابات، مسیرشان را از آقای تاجگردون جدا خواهند کرد.
***درصورت کاندیدا شدن، رقبای جدی شما در انتخابات ۹۸ چه کسانی هستند؟
کاندیداها مشخص نیستند و همه احتمالات است. حتی این قضیه در خصوص آقای تاجگردون نیز وجود دارد و ممکن است کاندیدا نشود. اگر خداوند قادر و متعال کمک کند کاندیدا شوم و رقبا نیز مشخص شود، اظهار نظر خواهم کرد.
*** فرض را بر این بگذارید که علاوه بر حضرتعالی؛ آقایان تاجگردون، حسینی، جعفری، زینل زاده و زراعت کیش نیز کاندیدا شده‌اند؛ حالا بفرمایید رقیبتان کیست؟
ضمن احترام به همه عزیزانی که نام بردید، اگر کاندیدا شوم برنامه ریزی برای مقابله با آقای تاجگردون انجام می‌گیرد و البته مطمئن باشید که پنج نفراز اصولگرایان همزمان حضور پیدا نخواهند کرد و اگر هم چنین اتفاقی رخ دهد نوعی خود زنیست.
*** چنانچه آقای تاجگردون، بنا به هر دلیلی حضور پیدا نکند رقابت به چه شکلی خواهد بود؟
من تمایل دارم آقای تاجگردون در صحنه رقابت حضور داشته باشند، تا بعد از انتخابات متوجه شود چه میزان از آرای دوره قبلی‌اش را از دست داده و نتیجه انتخابات برای آیندگان در تاریخ ثبت شود. البته اگر حضور پیدا نکند قطعاً گزینه‌ی سایه برای خود تعریف کرده و بیکار نمی‌نشیند.
***رقابت با تاجگردون سخت تر است یا کسی که مورد حمایت تاج گردون باشد؟
در هر صورت شرایط خوبی در پیش رو ندارند.
***آقای تاج گردون فرموده‌اند، با سید قدرت حسینی رفیقم و ترسی از حضور کسی در انتخابات ندارم، نظرتان در این خصوص چیست و آیا شما ترسی از حضور این دو در انتخابات دارید؟
بنده فقط از خداوند می‌ترسم. آقای تاج گردون از دوستانش نمی‌ترسد بلکه از رقبایش می‌ترسد.
***نظرتان در زمینه استانی شدن انتخابات چیست؟
ای کاش این اتفاق می‌افتاد تا انتخابات پر شور و نشاطی داشته باشیم.
*** اگر شما و آقایان تاج گردون، زینل زاده و یک ترک زبان کاندیدای نهایی انتخابات باشند، به نظر شما آقایان جعفری، حسینی و فولادی وندا از چه کاندیدی حمایت می‌کنند؟
در شرایط فعلی قطعاً از آقای تاجگردون حمایت نخواهند کرد ولی در خصوص سه نفر دیگر باید از آقایان ” الله کرم پور، مرادی، بمانی و سرهنگ نوروزی“ سوال شود.
*** اگر کاندیدا شوید؛ اقبالی بین اصلاح طلبان خواهید داشت؟
 جمع کثیری از اصلاح طلبانی که از وضعیت موجود ناراضی و یا جمعی از آن‌ها که از بستگان و دوستان بنده هستند بدون شک و تردید حمایت خواهند کرد.
***مثلاً چه کسانی از شما حمایت می‌کنند؛ به عنوان نمونه می‌توانید نام ببرید؟
از هم اکنون جمع زیادی از جوانان، بزرگان، بستگان، دوستان و حتی بعضی از مسئولین فعلی که در ادوار گذشته همراه آقای تاج گردون بودند، اعلام حمایت کرده‌اند. نام بردن از آن‌ها در شرایط فعلی درست نیست.

--------------------
حجت‌الاسلام سید‌اسماعیل علیزاده از چهره‌های جدید و خوشفکری که با طرح‌ و ایده‌های نو و دست‌یافتنی با اولویت ایجاد اشتغال پایدار قصد حضور در انتخابات را دارد.

وی با بیان اینکه درد و درخواست امروز مردم و جوانان گچساران و باشت معضل بی‌کاری و رکود اشتغال پایدار در این مناطق است، گفت: امروز بعد از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی جوانان گچساران و باشت درگیر چالشی بزرگ و حیاتی هستند، چالشی که برطرف کردن آن گره‌های زیادی را از زندگی جوانان مظلوم و صبور این مناطق باز خواهد کرد.
علیزاده با بیان اینکه اهل شعار و راهکارهای طلایی بر روی کاغذ نیست، گفت: امروز تمرکز بر موضوع مهم اشتغال که مهم‌ترین مولفه افزایش سطح رفاه عمومی یک جامعه است، باید نخستین اولویت هر مسئوولی باشد.
این کاندیدای انتخابات دور آینده مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت تأکید کرد: حضور من در انتخابات آتی تنها و تنها به دلیل وضعیت اسفناک  و بحرانی کنونی و نگرانی‌های گسترده جوانان و خانواده‌های گچساران و باشت در حوزه اشتتغال است.
وی با بیان اینکه نه اهل شعار هستم و نه دنیال مطامع دنیوی گفت: از برکت لطف و توجه خداوند هیچ‌گونه نیازی به مال دنیا و پست و مقام ندارم و تنها دغدغه من وضعیت تاسف‌بار بیکاری جوانان دیارم در گچساران و باشت است.
علیزاده یادآور شد: بدون هدف و برنامه قصد حضور در انتخابات را ندارم و برنامه‌های بزرگ و شاخصی برای اشتغال پایدار در کمترین زمان ممکن با کمک بزرگان کشوری و مشاوران زبده پیش‌بینی کرده‌ایم.
این کاندیدای انتخابات دور آینده مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت گفت: با توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در گچساران و باشت و برنامه‌های پیش‌بینی شده، با قاطعیت و پرهیز از هرگونه شعارمحوری و ترفندهای انتخاباتی باید بگویم مشکل اشتغال جوانان گچساران و باشت طی ۶ ماه تا یکسال قابل حل خواهد بود.
علیزاده با بیان اینکه توسعه همه‌جانبه جامعه در نتیجه ایجاد و گسترش اشتغال پایدار است به خبرآوران گفت: مقام معظم رهبری تاکیدا و بارها در  بیانات خود نسبت به موضوع اشتغال و اهمیت بسزایی آن اشاره کرده‌اند که متاسفانه به نظر نمی‌رسد مسئوولان در این راستا گام‌های تاثیرگذاری برداشته باشند.
این کاندیدای انتخابات دور آینده مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت تاکید کرد: قصد اینجانب برای حضور در انتخابات تلاش و فریب مردم برای ماندن نیست، من آمده‌ام که بمانم کاری کنم، نیامده‌ام که کاری بکنم که بمانم، شیفته خدمت و دیدن لبخند رضایت مردمان دیار گچساران و باشت هستم نه شیفته قدرت، پول و ثروت و دیدن لبخند رضایت صاحبان قدرت و پولداران، اگر دوستان نماینده در ادوار گذشته تاکنون در پی برطرف کردن مشکلات جوانان به ویژه اشتغال بودند، این خاک و مردمانش با چالش فرسایشی بیکاری و اشتغال دست به گریبان نبودند و امروز روند توسعه و پیشرفت در گچساران و باشت شتاب بیشتری گرفته بود.
علیزاده با بیان اینکه ملت ایران انقلابی بزرگ را در تاریخ معاصر رقم زدند، انقلابی درس‌گرفته از مکتب علی(ع)، گفت: ما انقلاب کردیم که به فکر مردم مظلوم خاک و دیارمان نه در خدمت عده‌ای بازرگان و پولدار باشیم.
وی افزود: بزرگان زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور با تایید طرح‌های و برنامه‌های پیش‌بینی شده بنده متفق‌القول به رفع فوری مشکل بیکاری و اشتغال در گچساران و باشت، اعلام حمایت خود را اعلام کردند زیرا هدف کسب رضایت و آرامش مردمانی است که همواره خط نخست انشای انقلاب و نظام بوده‌اند و بی‌نصیب حتی از صفر اشتغال.
حجت‌الاسلام سید اسماعیل علیزاده با بیان اینکه به دنیال سیاسی‌بازی و خط و باندگرایی نیستم، تاکید کرد: امروز باید انقلابی کار کرد و من با لطف و عنایت پروردگار با همکاری، تعامل و برنامه‌ریزی مدون با مشاوران متخصص در اجرای طرح‌های جامع و اشتغال‌زا، انقلابی بزرگ در حوزه اشتغال و رفع بیکاری در گچساران و باشت ایجاد خواهیم کرد تا اثبات شود هیچ‌کاری اگر اراده  و نیت خالص وجود داشته باشد، غیرممکن نیست.

با این وجود باید ببینم این افراد توانایی لازم برای کسب آرای مردم را دارند یا اهداف دیگری پشت این اعلام حضورها است.
نام شما

آدرس ايميل شما

کرم
Iran, Islamic Republic of
دوتاش دو شاخ کله (ملخ) را هم ازهم جدا نمیکنند
مارین
Iran, Islamic Republic of
لطفا این / تاج فقط
Iran, Islamic Republic of
اینا فازشون چیه دقیقا /پونصد رای هم نمیاره بهتره تو روستاشون ثبت نام کنه شاید عضو شورا شد البته اگر رای بیاره اونجا
Iran, Islamic Republic of
اینا فازشون چیه دقیقا بیعت پونصد رای هم نمیاره بهتره تو روستاشون ثبت نام کنه شاید عضو شورا شد البته اگر رای بیاره اونجا
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
/دوتا /که/ را نمیشناسند ،دقیقا مثل اسلامپور سرشون ایا
علی
France
با سلام احترام
واقعا جای تاسف داره که چنین اشخاصی با چنین دیدگاهی بخواهند بر سر کرسی سبز بهارستان بنشینند.
امیدوارم خداوند متعال ایشان را به راه راست هدایت بفرمایند.
علی
France
با سلام احترام
واقعا جای تاسف داره که چنین اشخاصی با چنین دیدگاهی بخواهند بر سر کرسی سبز بهارستان بنشینند.
امیدوارم خداوند متعال ایشان را به راه راست هدایت بفرمایند.
علی
France
با سلام احترام
واقعا جای تاسف داره که چنین اشخاصی با چنین دیدگاهی بخواهند بر سر کرسی سبز بهارستان بنشینند.
امیدوارم خداوند متعال ایشان را به راه راست هدایت بفرمایند.
علی
France
با سلام احترام
واقعا جای تاسف داره که چنین اشخاصی با چنین دیدگاهی بخواهند بر سر کرسی سبز بهارستان بنشینند.
امیدوارم خداوند متعال ایشان را به راه راست هدایت بفرمایند.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
/// //ی را اداره کند چه برسه به نمایندگی
دیدبان
Iran, Islamic Republic of
تاج خیلی به خودت نبال مطمن باش هرکی بیادبهترازجنالعالی است ازهمه لحاظ چون کارنامه قابل قبرلی نداری
Iran, Islamic Republic of
باتشکر از مدیر محترم کپنا هر کس سرهنگ بیعت نشناسد جنابعلی که خود از دوستان ایشان هستی خوب میشناسی ایشان فردی توانا شجاع صادق پرتوان نویسنده چند جلد کتاب به عناوین خورشید رحمت ۲ سرباز گریان فرمانده خدان وکتاب شعر حماسه جهان با عیار در حال ویرایش به زودی زیر چاپ می رود سخنرانی توانا مردم داری خاکی رزمنده انقلابی باروابط عمومی بالا هنوز اکثر مردم از زحماتش یاد می کنند ایشان در طول ۵ سال ماموریتش بعنوان فرمانده دهها لوح تقدیر اخذ درجه تشویقی چند بار پرسنل نمونه دهها لوح سپاس وتقدیر ازمسئولین کشوری واستان دارای مسئولیتهای متعدد مهم بودسخنرانی مسلط که مستندات موجود اگر لازم باشد بموقع ارائه دوستی وعلاقه مندی با جوانان کسی بود که درگیریهای طایفه ای را ریشه کن وپیمان اخوت برقرار در دوران خدمت کمترین مزاحمت برای مدارس بوجود امدوامنیت برگشت ورونق اقتصادی رواج پیداکرد ایشان سالها در جنگ دارای تحصیلات عالی ونظامی چهار سال بسیجی چندیین دوره مهم نظامی حتی دافوس سپری نموده انسانی پاک دست صادق شفاف رک گو نترس وهیچ موقع با حاکمین وقت سر تعظیم فرود نیاورد واقعیتهارا گفته وبه برادر محترم هم اهانت نکرده خود اقای تاجگردون خوب ایشان می شناسد لذا بعنوان دوست نزدیک ایشان ضمن تشکر از جنابعالی وخواننده گان استان امده رقابت کند نه تحقیر انشاالله اخرت خویش را برای دنیای دیگران فنا نکنیم وبه ایه ن ولقلم ومایسطرون توجه شود پس باید گفت ایشان روزمه اش عالی است خسته نباشید وپوزش از خواننده گان انشالله خداوند همه را به راه راست هدایت حسادتها را کنار بگذاریم با وحدت وانسجام هر کس که توانائی داردکمک کنبم در مقام حرف بر لب مهر خاموشی زدن تیغ را زیر سپر در جنگ پنهان کردن است خسته نباشی
مختار
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی هر کس از دوستش تعریف میکند و هیچ عیبی هم نداره . یک سوال ، تواناییهای که بقول شما در سرهنگ بیعت اصل وجود داشته و نام بردید ، چرا ایشون ارتقا درجه نگرفتن و مثلا فرمانده نیروی انتظامی استان نشدن ؟ لابد آنجور که شما تصویر کردید ، نیست . بیشتر فکر کنید و کامنت منطقی بگذارید.
سکوت
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک اصولگرا فقط میگم شرمنده ام.
سکوت
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک اصولگرا فقط میگم شرمنده ام.
باشت
Iran, Islamic Republic of
منظور نویسنده از اون کلمه اسرار چیه؟
اصرار یا اسرار😃
سکوت
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک اصولگرا فقط میگم شرمنده ام.
Iran, Islamic Republic of
خجالت میکشم درکجسارانم بیعت و۰۰۰۰بخواهندکاندیدمجلس به روح شهداامثال بیعت بدردشورای روستاهم نمیخوره خودش هم میدونه
Iran, Islamic Republic of
سلام کسی که دهها لوح سپاس وتقدیر ونویسند چندین کتاب ودهها مسئولیت داشته روز مه اش عالی ن والقلم وما یسطرون ایشان در مصاحبه هیچ گونه بی احترامی به تاج نکرده
باشت
Iran, Islamic Republic of
اوضاع پشنگه
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون . هر چی نگاه میکنم کسی در حد و اندازه ایشان نیست .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگرشنیدیدبوی ترز میایداینجا الاغ داغ میکنند
رضاایزدی
Iran, Islamic Republic of
آب درکوزه وماتشنه لبان میگردیم،یاردرخونه وماگردجهان میگردیم😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
چرام
United States
بیشوخی /ده کیه
/اخ تاقیومت
مصاحبه سرهنگ بیعت واقعا جالب بود اینگار رقیب را کاملا می شناسه و بجای بازی با کلمات و دوپهلو و محافظه کارانه و معامله گرانه مصاحبه کردن که خیلی از افراد سیاسی گرفتار این رفتارهای بیمارگونه شده است سرهنگ بیعت رک و بی پروا و حساب شده مصاحبه کرده و عجیب و غریب نیست این نوع مصاحبه کردن یک روش خاص هست. فکر نمی کردم سرهنگ بیعت اینقدر باهوش و دقیق باشد و شناختی نداشتم از ایشان.
مصاحبه سرهنگ بیعت واقعا جالب بود اینگار رقیب را کاملا می شناسه و بجای بازی با کلمات و دوپهلو و محافظه کارانه و معامله گرانه مصاحبه کردن که خیلی از افراد سیاسی گرفتار این رفتارهای بیمارگونه شده است سرهنگ بیعت رک و بی پروا و حساب شده مصاحبه کرده و عجیب و غریب نیست این نوع مصاحبه کردن یک روش خاص هست. فکر نمی کردم سرهنگ بیعت اینقدر باهوش و دقیق باشد و شناختی نداشتم از ایشان.
من یک اطلاح طلب هستم ولی بیعت اصل خیلی قبول دارم
Iran, Islamic Republic of
بیعت اصل شجاع نترس مردی حامی قشر مستضعفان با قدرت بیان بالا با برش کاری از جنس خود مردم ادم باید حقیقت بگه از روی حسادت حرف نزنه انچه حقیقت هست بگه روز قیامتی هم هست..چون ایشان نشان داد در هر مسئولیتی چه در استان و خارج از استان کارنامه موفقی داشته و افتخار گچساران و باشت هستش ..درود بر سرهنگ بیعت اصل ما جوانان باشت و گچساران با جون دل حمایتش میکنیم...✌💓
Mahboob
Iran, Islamic Republic of
فقط تاجگردون
صیای سی سخت
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از کانداهای احتمالی و درخواست از اقای تاجگردون جهت برگزاری کلاس تقویتی املاء برای این عزیزان چون املای آنها خیلی غلط و غلوط دارد . (اسرار یا اصرار )
بزمی
Iran, Islamic Republic of
اصرار درست است
فردوس
United States
واقعامتاسفم برای خودم وخانودام که بخواه.دهیم این بنده خدا اینکاره نیست ونخواهد بود .اگرواقعا شخصی میخواد وردودپیدا کنه باید ازتاج ازهمه لحاظ بالاترباشه تامردم بپذیرند
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون بنده دو بار شمار را حمایت کردم و دیگر اشتباه نمی کنم
علی
Iran, Islamic Republic of
هم آقای بیعت اصل و هم آقای علیزاده ، هر دوتاتون هیچی نشده شروع کردید. مشخص است که هیچ اطلاعی از وضعیت .ندارید . بفرمایید شما هم وارد گود شوید ولی مطمین باشید چنانچه نماینده شوید ، هیچ حرفی برای گفتن ندارید زیرا سواد لازم و اطلاعات لازم را ندارید . راست و حسینی
Iran, Islamic Republic of
علت اینکه به هیچ کس اجازه پیشرفت نمی دیم اینکه از اول .ا برنامه اعتماد به نفس همه را از بین بردنند و گفتند فقط خانواده.د و دیگر هیچ کس تو این استان نیست ما هم بدون فکر قبول کردیم در صورتی که هزاران نفر با هوش تر راستگو تر صادقتر دلسوز تر اصیل تر و..... در باشت و گچساران و بویراحمد گرمسیر و لیشتر و همه جای ایران و استان وجود دارد که شهرستان را نجات دهد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1